Mihkäs kIEMUNKI ON HÄVINNY

Anonyymi

Asunut itse Portugalissa jo kolme vuotta? Tyhjien Parkkitalojen ja tarpeettomien maa-alueiden kiistaton ostajakuningas ja kannattaja Iisakki Kiemunki ei enää vaikuta? Missä maa makaa. Onko tullut järkeäkin mukaan nykyaikaan?

68

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hänet on keppien ja kirveitten kanssa ajettu Tervakosken perferiaan eli alueelle Janakkalassa joka on syrjäinen, vaikeasti tavoitettava, köyhä, ja, kuinka ollakkaan, samalla tavoin myös kehittymätön.
      Jäi vain savuavat rauniot ja tuhottu kuntatalous!
      Järkeä tulee kunhan saadaan loputkin Kok/Sdp-Jauhopäät ajettua maanpakoon!

• Anonyymi

Tekee tunnollisesti töitä KHKS:n: tiedotuspäällikkönä. Hyväpalkka, josta ulosotto kahmaisee suuren osan.

• Anonyymi

Jaahas pari klikkausta kertoo että miekkonen oon kokoomusraukkojen keskuudesta heitetty susille. Nimimerkit yhdessä ja valmiina vastuuseen pistivät sitten yhden miehen maksamaan laskut. Ja tukikonserttiahan oikein pukkaa koko ajan. jaksuhalejakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas pari klikkausta kertoo että miekkonen oon kokoomusraukkojen keskuudesta heitetty susille. Nimimerkit yhdessä ja valmiina vastuuseen pistivät sitten yhden miehen maksamaan laskut. Ja tukikonserttiahan oikein pukkaa koko ajan. jaksuhalejakin.

Tukikonserttia tai keräystä ei ole tulossa.

Luu jäi käteen kukkopojalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukikonserttia tai keräystä ei ole tulossa.

Luu jäi käteen kukkopojalle.

Useimmille SCC:n sisäpiirin osalliselle tais jäädä mukava rahatukko käteen, muttei ehkä kaikille tyhmimmille?

• Anonyymi

Kiemunki tekee töitä päällikkövirassa, Karilla menee huonosti kuten oikein on.

• Anonyymi

Kiemunki tekee töitä, menee huonosti kuten oikein on.

Kari pääsikin eduskuntaan kuten sekin oikein on...

• Anonyymi

Kiemunki on selittelyn ja kieroilun epävirallinen suomen mestari. Selityksiä ja valheita suorastaan sataa , älyäkin on keskiverrosti, mutta järkeä ei ole kuin nimeksi asti istutettu tähän ihmiseen. Tämän todistaa jo pelkästään se, ettei järkevä ihminen makselisi nyt puolen miljoonan vahingonkorvauksia.

• Anonyymi

Persujen kerma varotti huijauksesta mutta antoi huijata itseään. Kova tuomio ja pakkolähtö politiikasta ja Hämeenlinnasta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen kerma varotti huijauksesta mutta antoi huijata itseään. Kova tuomio ja pakkolähtö politiikasta ja Hämeenlinnasta pois.

Persujen kerma varotti KokDemuja huijauksesta mutta KokDemut eivät uskoneet, riidellä piti vaan ja antoivat huijata itseään.
        Kova tuomio KokDemujen pikkupomolle ja pakkolähtö politiikasta ja Hämeenlinnasta pois.

• Anonyymi

Keitä nää kokdemut on? Tätä samaa paskaa on saanut lueskella jo monta vuotta. Mitä jos vaihtaisit levyä välillä? Hankkisit itsellesi vaikka jonkun kivan harrastuksen niin saisit vähän jotain sisältöä elämääsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keitä nää kokdemut on? Tätä samaa paskaa on saanut lueskella jo monta vuotta. Mitä jos vaihtaisit levyä välillä? Hankkisit itsellesi vaikka jonkun kivan harrastuksen niin saisit vähän jotain sisältöä elämääsi

Ylläkirjoittanut vaikuttaa olevan niin "ULA:lla" Hämeenlinnan kunnallispoliitikan hurjista käänteistä kun ei tunnu tietävän edes KokDemujen syvintä olemusta!

Mitä jos vaihtaisit Suomi24/Hämeenlinna-osion välillä vaikka virsikirjan lukemiseen?
        Hankkisit itsellesi vaikka jonkun kivan harrastuksen niin saisit vähän jotain sisältöä elämääsi

• Anonyymi

Ei. Mä kokeilin googlettaa "Komdemu" ja löysin vaan tätä sun kirjoittamaa paskaa. En mitään muuta. Ajattelinkin että olisiko aiheesta jotain ihan asiaa mutta ei ollut. Pelkkää paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Mä kokeilin googlettaa "Komdemu" ja löysin vaan tätä sun kirjoittamaa paskaa. En mitään muuta. Ajattelinkin että olisiko aiheesta jotain ihan asiaa mutta ei ollut. Pelkkää paskaa

Joo, ei tämä sinua koske, jatka vaan ULA:n kuuntelua muilla taajuuksilla !
        Muutenkin olet epätarkka kun käytät VÄÄRIÄ HAKUSANOJA GOOGLEEN, en itekkään tiedä yhtään mikä tuo "Komdemu" on, mistä sen keksit edes?
        Ja sekin, ettei tuota "paskaa", niinkuin väität, voi löytyä minun kirjoituksistani kun en edes käytä mitään "Komdemu"-tunnusta vaan se on KOKDEM ! 🐴

Koita vähän skarpata ja ole huolellisempi jos haluat tulla pätemään aidolla ja oikealla asenteella ja teemalla!🙉🐴

• Anonyymi

Muistakaa nyt. Ne lääkkeet ne lääkkeet.

• Anonyymi

Demareiden kerma varotti Perzuikkeja huijauksesta mutta perziikit eivät uskoneet, riidellä piti vaan ja antoivat huijata itseään.
      Kova tuomio perzuikkien kermalle ja pakkolähtö politiikasta ja Hämeenlinnasta pois.

• Anonyymi

Persujen kerma varotti KokDemuja huijauksesta mutta KokDemut eivät uskoneet, riidellä piti vaan ja antoivat huijata itseään.
        Kova tuomio KokDemujen pikkupomolle ja pakkolähtö politiikasta ja Hämeenlinnasta pois.

• Anonyymi

Tekee harrastetöitä sairaanhoitopiirin viestinviejänä.. Ei tarvitse stressata palkan ja maksujen suhteen kun Markun ohjeiden mukaan aikoinaan toimi. Nyt Janakkalan äveriäimpiä.

• Anonyymi

Sanoisin rikkain. Persujen vastapuoli riitelijällä meni tuomion kanssa kaikki mikä aivan oikein.

• Anonyymi

Jaa, että mihinkä hävinnyt. Ei teidän mielistänne mihinkään. On näköjään tehnyt pysyvän vaikutuksen.

• Anonyymi

Hitler, Idi Amin ja Stalin samoin jäi mieleen huonon hallinnon esikuvina, on niitä muitakin on vielä, huonoja vallankäyttäjiä mutta parempi tässä yhteydessä kuitenkin vielä puhua vain edesmenneistä hirmuhallitsijoista kuitenkin !

• Anonyymi

Kiemu kuitenkin edelleen sisävesiristeilyjen kiistaton Suomen Mestari. Haastajaa ei ole edelleenkään löytynyt ja Mestaruusvyö on ja pysyy Janakkalassa

• Anonyymi

Kiemunki puolusti itse itseään kun raivoPersu kävi kimppuun ja todellakin huonosti Persulle kävi. Kiertää kaukaa Kiemungin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiemunki puolusti itse itseään kun raivoPersu kävi kimppuun ja todellakin huonosti Persulle kävi. Kiertää kaukaa Kiemungin.

No miksei Kiemunki oikeudessa itseään puolustanut ettei olisi saanut noin suuria mätkyjä , osaatko siihen sanoa?

Kiemunki otti oikeudessa itse itseltään pataan kun raivoOikeuslaitos kävi kimppuun ja todellakin huonosti Demarille kävi.
        Kiertää kaukaa Kaupungin.

Kiemu kuitenkin edelleen huhumyllyjen ja juorujen kiistaton Suomen Mestari. Haastajaa ei ole edelleenkään löytynyt, yömaja on ja pysyy Janakkalassa

• Anonyymi

Treenileirillä sisävesi-turnausta varten !

• Anonyymi

Ei tarvitse sillä väkivaltaisesta raivoPersusta ei ole vastusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse sillä väkivaltaisesta raivoPersusta ei ole vastusta.

Ei tarvitse sillä väkivaltaisesta raivodemarista ei ole enää vastusta kaukaisestaTervakosken periferiasta asti.

• Anonyymi

Yrittää tappaa aikaansa sairaalan mäellä itse itselleen järjestämässä palkintovirassa tietenkin. Oli melko hauskaa kun herra ilmoitti, että aikoo tehdä työnsä 110 % innolla viestintämiehenä sairaanhoitopiirissä, mutta annas olla, niin tyyppi lomaili viikon reissulla etelässä jo parin kuukauden päästä pestinsä aloituksesta. kirjoittelee muuten edelleen vihaa puhkuvia kirjoituksiaan Facebookissa. Äärimmäisen moraaliton ja vastenmielinen tyyppi kaiken kaikkiaan

• Anonyymi

Oisko viettäny kesän floridan lämmössä ponihäntä kireellä.

• Anonyymi

Kyllä Persujen kerma on varmaakin taas Key Westissä ja siellä on toinenkin SCC toimija.

• Anonyymi

Epäoikeudenmukaisuus, riitaisuus ja moraalittomuus ovat aina olleet kiemungin tavaramerkkejä

• Anonyymi

Johan tuolla listalla voisi päästä trumpin kaveriksi.

• Anonyymi

Tarkoitat tietysti persGäryä.

• Anonyymi

Mikäs on Kiemun lomaillessa laadukkaissa lomakohteissa kun pakka on erittäin hyvässä lyönnissä ja riittänee luxus-elämään loppuelämän ajaksi. Työ viestinviejänä on kyllä kiva harrastus uhriutumisen lisäksi.

• Anonyymi

Toisilla menee hyvin ja Persujen kermakolla huonosti kun suhmoiroi itsensä pois kaikesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla menee hyvin ja Persujen kermakolla huonosti kun suhmoiroi itsensä pois kaikesta.

Persujen kermakolla menee hyvin ja Toisilla huonosti kun suhmoiroi itsensä pois kaikesta.

Terveisiä vaan eduskuntaan Lulu ja Kari, hyvän työn teitte kaupunkilaisten hyväksi toisin kuin tuo sairaalanmäen pölhö riitelijäteki!

• Anonyymi

Minulta myös terveiset kansanedustaja Karille ja kaup.valtuutetulle ja tulevalle pääministerille.

• Anonyymi

Persut Arkadianmäen vaaleissa Suomen toiseksi suurin puolue. jos nyt äänestys niin suurin. Peräkamaripojalle tiedoksi.

• Anonyymi

Iisakki Kiemunki non sairaanhoitopiirin tiedotuspäällikkö, ja hänellä on alaisenaan yksi tiedottaja.

• Anonyymi

Täytyyhän olla joku, joka osaa tehdä hommat.

• Anonyymi

Tuli mieleen missä on persu Kari Ilkkala? Oli ennen äänessä viisastelemaan kaikissa asioissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli mieleen missä on persu Kari Ilkkala? Oli ennen äänessä viisastelemaan kaikissa asioissa

Viisaan onkin helppo olla viisaana ihan luonnostaan mutta Tämähän on KokDemuille ihan sietämätön tilanne olla kuntapolitiikassa altavastaajan asemassa kun faktoilla puhutaan eikä toiveilla paremmasta tai tyhjillä unelmilla johon KokDemut on taas itse erikoistuneet tahollaan !

Kari olikin viisas niin kunnallispolitiikassa kuin asenteessaankin kuntalaisia kohtaan ja ansioistaan hän onkin nyt eduskunnassa!
        Hyvä Lulu ja Kari, olette vahva tiimi, kiitos kaikesta!

• Anonyymi

Eikö teillä mitään muuta ole päässä kuin Kieminki? Aina samaa (ja samat) jankutusta. Asiat on niinkuin ne on ja kannattaisi kaikkien jatkaa elämää. Sitä mennyttä ei voi korjata. Tietysti, jos päässä on yhden asian pakkomielle, eipä siihen auta mikään. Mutta vanhoilla patuilla ei liene muuta tekemistä kun pyöriä yhden ja saman aiheen ympärillä.

• Anonyymi

Morjes Iisakki !
        Kyllähän me jatkammekin elämäämme kukin itse tahollamme täällä (Perä)Suolessa mutta kiitos vaan, itse annoit ikiaiheen vaikka itse pyritkin "irroittamaan napanuoran" meidän asukkaiden ja itsesi välistä!

Ymmärrän kyllä sen että haluat irrottautua entisestä imagostasi ja luoda nyt "uutta nahkaa", haluat tietenkin sen tehdä ja haluat suuret mokasi painuvan unholaan mutta veikkaan kuitenkin että noin sata (100) vuotta asiaa vielä puidaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Morjes Iisakki !
        Kyllähän me jatkammekin elämäämme kukin itse tahollamme täällä (Perä)Suolessa mutta kiitos vaan, itse annoit ikiaiheen vaikka itse pyritkin "irroittamaan napanuoran" meidän asukkaiden ja itsesi välistä!

Ymmärrän kyllä sen että haluat irrottautua entisestä imagostasi ja luoda nyt "uutta nahkaa", haluat tietenkin sen tehdä ja haluat suuret mokasi painuvan unholaan mutta veikkaan kuitenkin että noin sata (100) vuotta asiaa vielä puidaan.

Ihme logiikka sinulla. Hihitteletkö ja kommentoitko itse sataa vuotta vanhoja juttuja? Kyllä silloinkin tehtiin senaikaisia mokia. Meinaatko, että jälkipolvet jaksaa puida jotakin Hämeenlinnan asiaa sadan vuoden päästä? Ajat muuttuu ja uskon, että heillä on omat asiat puitavanaan. Ja ihan tiedoksi, en ole Iisakki (eri vehkeet) enkä edes hämeenlinnalainen, mutta seuraan Hämeenlinnan asioita käytyäni kaupungissa muutaman vuoden töissä. Mokia sattui Hämeenlinnassa jo silloinkin ja myös valtakunnan tasolla. Ehkä me naiset emme jatka vatvoa yhtä ja samaa tai pohtia missä kukin asuu tai jonkun henkilön taloudellista tilannetta. Voithan sinä kirjoittaa vaikka kirjan, ettei asia unohdu ja asia on akuutti vielä sadan vuoden päästä.
        Sen verran tiedoksi, että olen täysin epäpoliittinen henkilö, jos kirjoitus jää kaihertamaan muutamaksi vuodeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme logiikka sinulla. Hihitteletkö ja kommentoitko itse sataa vuotta vanhoja juttuja? Kyllä silloinkin tehtiin senaikaisia mokia. Meinaatko, että jälkipolvet jaksaa puida jotakin Hämeenlinnan asiaa sadan vuoden päästä? Ajat muuttuu ja uskon, että heillä on omat asiat puitavanaan. Ja ihan tiedoksi, en ole Iisakki (eri vehkeet) enkä edes hämeenlinnalainen, mutta seuraan Hämeenlinnan asioita käytyäni kaupungissa muutaman vuoden töissä. Mokia sattui Hämeenlinnassa jo silloinkin ja myös valtakunnan tasolla. Ehkä me naiset emme jatka vatvoa yhtä ja samaa tai pohtia missä kukin asuu tai jonkun henkilön taloudellista tilannetta. Voithan sinä kirjoittaa vaikka kirjan, ettei asia unohdu ja asia on akuutti vielä sadan vuoden päästä.
        Sen verran tiedoksi, että olen täysin epäpoliittinen henkilö, jos kirjoitus jää kaihertamaan muutamaksi vuodeksi.

Ai hei TArja - ämmylit vatvomisen mestareita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hei TArja - ämmylit vatvomisen mestareita...

Taitaa se vatvominen olla sinun heiniäsi...
        Voi voi. Nimikin meni väärin. Tässä sinulle lisää vatvomista: ämmylin nimessä on peräti yksi kirjain oikein!

• Anonyymi

Morjes KermaPersu!

Ymmärrän kyllä sen että haluat irrottautua entisestä imagostasi ja luoda nyt "uutta nahkaa", haluat tietenkin sen tehdä ja haluat suuret mokasi painuvan unholaan mutta veikkaan kuitenkin että noin sata (100) vuotta asiaa vielä puidaan. Ainakin minä puin.

• Anonyymi

Ilkkala varoitti huijauksesta ja tuli itse huijatuksi ja tätä nauretaan ainakin 100v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkkala varoitti huijauksesta ja tuli itse huijatuksi ja tätä nauretaan ainakin 100v.

Ilkkala varoitti huijauksesta ja KokDemut tuli siltikin itse huijatuksi ja tätä nauretaan ainakin 100v.

Eivät uskoneet Karia, olisi kannattanut uskoa, nyt huijauksen karvas kalkki maistuu kitkerältä KokDemujen tunnoissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei muista sinua, minua eikä ketjuissa mainittuja henkilöitä sadan vuoden päästä. Kääntäen, naureskeletko itse 1919 tapahtuneille asioille? Ja muistatko edes virheettömästi eläneitä sukulaisiasi sadan vuoden takaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei muista sinua, minua eikä ketjuissa mainittuja henkilöitä sadan vuoden päästä. Kääntäen, naureskeletko itse 1919 tapahtuneille asioille? Ja muistatko edes virheettömästi eläneitä sukulaisiasi sadan vuoden takaa.

No jopas nyt lapsellinen kannanotto!
        En tietenkään vertaa nykyistä aikaa Suomen sisällissotaan tai itsenäistymisen aikoihin sadan (100) vuoden taakse, silloin oli hiukan toinen, pikkusen vakavampi tilanne kuin nyt nämä *ketjussa* mainitut henkilöt jotka ovat kyllä itse hankkiutuneet omaan asemaansa omassa vallanhimossaan ja -harhassaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään vertaa nykyistä aikaa Suomen sisällissotaan tai itsenäistymisen aikoihin sadan (100) vuoden taakse, silloin oli hiukan toinen, pikkusen vakavampi tilanne kuin nyt nämä *ketjussa* mainitut henkilöt jotka ovat kyllä itse hankkiutuneet omaan asemaansa omassa vallanhimossaan ja -harhassaan

Kyllä sitä vallanhimoa ja vallan harhaa oli 100 vuotta sittenkin. Se oli erilaista, sen ajan toimintaa. Ei hämeenlinnalaiset mokailijan nyt niin erikoisia ole (tässä ajassa), että heitäkään maailman tappiin muistetaan. Kyllä sitä kaikenlaista viritystä sattuu (tapaus Aarnio), mutta että 100 vuotta... Ja ajat muuttuu tästäkin päivästä yhä nopeammalla tempolla ja uutiset vanhenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kansalaissotaa ole kukaan muu maininnut kuin sinä! Jos joku teki 100 vuotta sitten nykyiseen verrattavan (aikaan suhteutettuna) taloudellisen mokan jossakin kaupungissa, kuka muistaa, muistelee? Menikö perille? Enempää kommentoimatta.

• Anonyymi

Muistutetaanpa vielä kiemungin raivokkaasti ajamasta lukioiden yhdistämisestä ja mitä sitten kävikään. Suurlukion varaus ja sen purkaminenhan maksoi meille veronmaksajille Häsan mukaan peräti 0,5 miljoonaa, joten itsensä lisäksi kiemunkin mokat ovat käyneet todella kalliiksi meille veronmaksajille.

• Anonyymi

Jos Kiemunki ITSE on tällä hetkellä vetäytynyt takavasempaan (ehkä hetkeksi) niin eikö hänen elämäntoverinsa ole saanut palstatilaa Kaupunkiuutisissa. Näin olen asian ymmärtänyt. Korjatkaa, jos olen väärillä jäljillä.

• Anonyymi

Saathan sinäkin palstatilaa hönö täällä ja muualla et saakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sinäkin palstatilaa hönö täällä ja muualla et saakaan.

Aika monella hönöllä on lisäksi suomen kieli hakusessa. Kirjoitusvirheet on hallinnassa.

• Anonyymi

???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

Jos nyt jollain on kirjotusvirheitä tai suomen kieli hakusessa, se on pieni murhe siihen nähden että Kok/Sdp-kuntapäättäjiltä ON JÄRKI HUKASSA!

Samoin hukassa on kateissa oleva ja piilotteleva kaupunginjohtajamme, häntäkään ei näy missään, liekkö taruhenkilö koko mies?
        Jos elettäisiin wanhaa aikaa ilman virtuaalisia pankkiyhteyksiä, hänetkin ehkä näkisi Säästöpankin kassajonossa noutamassa tilinauhaansa ja palkkapussiaan.
        Nyt ei enää näy kun rahat kulkee virtuaalisesti!

-*Kyllä ennen oli kaikki paremmin ja sitä ennen..vieläkin paremmin*-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt jollain on kirjotusvirheitä tai suomen kieli hakusessa, se on pieni murhe siihen nähden että Kok/Sdp-kuntapäättäjiltä ON JÄRKI HUKASSA!

Samoin hukassa on kateissa oleva ja piilotteleva kaupunginjohtajamme, häntäkään ei näy missään, liekkö taruhenkilö koko mies?
        Jos elettäisiin wanhaa aikaa ilman virtuaalisia pankkiyhteyksiä, hänetkin ehkä näkisi Säästöpankin kassajonossa noutamassa tilinauhaansa ja palkkapussiaan.
        Nyt ei enää näy kun rahat kulkee virtuaalisesti!

-*Kyllä ennen oli kaikki paremmin ja sitä ennen..vieläkin paremmin*-

Kyllä sinunlaisesi ihmisen pitäisi valjastaa viisautesi kaupungin hyväksi. Kannattaa pyrkiä seuraavalle kaudelle kaupunginvaltuustoon tai peräti hallitukseen. Vaalien välissä kannattaa kirjoittaa Hämeen Sanomiin, tälkä palstalla kirjoitukset menee hukkaan. Kun sinulla tuota järkeäkin näkyy olevan ylln kyllin. Sen verran vinkkinä, että älä elä menneisyydessä, maailma muuttuu "Eskoseni". Ja sille et mahda mitään.
        Se on hienoa, että Hämeenlinnassa on sinunlaisia hienoja ja viisaita miehiä...

• Perttu asustelleekin Tervalla.

• Anonyymi

On ehkä nyt Floridassa nyrkkeilyleirillä. Jos vaikka joku haastaisi Suomen kiistattoman sisävesien Laiva-Boxingin mestarin uusintaotteluun mestaruusvyöstä.

• Anonyymi

Kiemunki lyhentää nyt käytäviä. V.I.P.

• Anonyymi

Gary joutui muuttamaan pois. Pakko oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gary joutui muuttamaan pois. Pakko oli

-Gary "joutui" muuttamaan pois.

--> Pakko oli eduskuntaan mennä, taitava ja fiksu mies kun oli niin sinne oli mentävä!

- Perttu K. joutui muuttamaan pois.

-->Pakko oli mutta vaan eri syistä eikä päässyt kun "wanhan nahkatehtaan Nahkurin orsille"!

Ansaitut paikat kummallekkin omien taitojen ja näyttöjen mukaan!

• Anonyymi

Äänestin kansanedustajaksi Karia ja Lulua ja kumpikin siellä. Karista tulee Hämeenlinnan johtaja ja pääministeri.

• Anonyymi

Ainakin Hml ryhmässä facessa peukuttelee toriparkin puolesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe