Heikinsuon kesäseurat

Anonyymi

Kuuntelin Heikinsuon kesäseuroja ja olen sydämessäni aivan varma että sieltä kaikui Raamatun mukainen Jumalansanan totuus. Tässä uskovien joukossa minä tahdon kulkea ja seurata Jeesusta , tässä minä olen saanut elämän ja rahan sielulleni.

51

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhuttiinko tästä ainoasta oikeasta seurakunnasta?

    • Anonyymi

      En puhunut ainoasta oikeasta , vaan siitä että minun ei tarvitse etsiä muuta taikka parempaa seurakuntaa. Minä olen tässä saanut Jumalanrauhan sisinpääni ja tunnen että olen hengellisessä kodissani täällä maan päällä.

      • Anonyymi

        On vain yksi oikea oppi, jota tänäänkin sai kuulla mm.Heikinsuolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi oikea oppi, jota tänäänkin sai kuulla mm.Heikinsuolla!

        mitä te sitä hoette yhtenään.... ja samalla tarkoitatte että se ainoa oikea oppi on sinetillä suljettu sinne lestaseurojen seinien sisälle!

        miksi te ette pääse etenemään noista typeryyksistänne koskaan, kuules kun sitöä ainoaa oikeaa oppia saarnataan joka kylässä uskovien kautta, onko tämä niin vaikeaa käsittää häh!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi oikea oppi, jota tänäänkin sai kuulla mm.Heikinsuolla!

        Me vain oppi! Sitä laput silmillä kuuntelemaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi oikea oppi, jota tänäänkin sai kuulla mm.Heikinsuolla!

        Se ainoa oikea oppi on Kristuksen oppi. Jos siihen tuo jotain omaa tai ottaa jotain pois, niin se ei ole enään oikea.

        Vain me oppi, kuten myös hihhulilaisuus ovat pilkkanimiä, eikä elävän kristillisyyden itsestään käyttämiä.

        Samoin kuin opetuslapset kyselivät, että näinkö vähän niitä on jotka tulevat autuaaksi, niin nytkin tekevät kristillisyyden eli Kristuksen viholliset, jotka kysyvät, että luuletteko, että näin vähän on niitä, jotka tulevat autuaaksi?

        Vuosien saatossa on ollut paljon, jotka ovat siirtyneet autuaallisen kuoleman kautta taivaaseen. Nytkin monia miljoonia vuodessa menee taivaaseen abortin kautta, eikä niitäkään ole vähän, jotka kuolevat lapsina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ainoa oikea oppi on Kristuksen oppi. Jos siihen tuo jotain omaa tai ottaa jotain pois, niin se ei ole enään oikea.

        Vain me oppi, kuten myös hihhulilaisuus ovat pilkkanimiä, eikä elävän kristillisyyden itsestään käyttämiä.

        Samoin kuin opetuslapset kyselivät, että näinkö vähän niitä on jotka tulevat autuaaksi, niin nytkin tekevät kristillisyyden eli Kristuksen viholliset, jotka kysyvät, että luuletteko, että näin vähän on niitä, jotka tulevat autuaaksi?

        Vuosien saatossa on ollut paljon, jotka ovat siirtyneet autuaallisen kuoleman kautta taivaaseen. Nytkin monia miljoonia vuodessa menee taivaaseen abortin kautta, eikä niitäkään ole vähän, jotka kuolevat lapsina.

        Alle 5-vuotiaiden lasten kuolemat tänä vuonna 4 844 522
        Näitäkin tulee monta minutissa lisää

        Abortteja tänä vuonna 27 050 870
        Näitä taidetaan tehdä sekunnissa ehkä 2kpl. ei ihme, että ilmestyskirjassa sanotaan tästä joukosta, ettei niitä yksikään lukea taida.

        Toisenlaista tilastoa

        Aliravittuja ihmisiä maailmassa 839 302 958


        Sairaalloisen lihavia ihmisiä maailmassa 737 478 040

        Ravinto jos jakautuisi tasan, niin kumpiakaan ei olisi? Sama taitaisi olla, jos varallisuus jakautuisi tasan, niin ei olisi köyhiä?

        On niinkin, että kun papit ja saarnaajat vähentävät synninvelkaa, niin ei tule hengellisesti köyhiä, joka on ensimäinen kohta armonjärjestyksessä.


    • Tässä on nyt semmonen ainakin mikroskooppinen ongelma. Sanonta: Ei tarvitse etsiä parempaa, sisältää epäilyksen, että parempaa voisi ollakkin, mutta kielletään etsimästä! Onko se Jumalan lasten vapautta? Eikö julistuksen pitäisi olla sellaista, että se kestää vartailun?

      • Anonyymi

        Rauhaton sielu... Kuljeskelee ja hapuilee siellä täällä, etsien rauhaa suureen tyhjyyteensä...


      • Anonyymi

        Vihne kirjoitti juurikin oikein, Jokakikinen lestalainen on koko ajan epäilyksissä, Epäilyksistähän siellä jatkuvasti saarnataan suurena syntinä. Ei saa epäillä, se on suuri synti jos epäilee, että kyseinen harhaoppi, lahkolaisuus on se vain oikea ainoa autuaaksi tekevä oppi. Niin ne siellä saarnaavat.
        Jotkut yksinkertaiset sen uskovat. Suuri osa joukossa mukana olevia ei usko vaan ovat siellä aivan muista syistä. Miksi nyt kaiken maailman kerhoissa ja yhdistyksissä mukana ollaan. Halutaan kuulua johonkin joukkoon, jossa on hauskaa olla mukana.


    • On vain yksi pelastava oppi, tämä on fakta! Jokaisen täytyy pysyä siinä opissa. Jos on sen ainoan löytänyt, joka sanotaan Raamatussa: Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut. Vanhassa testamentissa: Psalmit 91:14
      "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      KR38

      Mitä lisäarvoa se tuo uskonelämään sanoa jotain halveksivaa toisista uskovista, koska se on syntiä letkautella ala-arvoista tekstiä.

      • Anonyymi

        Oho olenpas taas yllättynyt, vihneen mielestä se on ala-arvoista puhdistaa liikenemerkkejä paksusta peitekerroksesta !

        Luulisi olevan iloinen asia jos joku vielä kirjoittaa jotain tervettä näille sotkusivuille.


      • Anonyymi

        Koska täällä ei ole kuin syntisiä. Siks. Mistä Vihne luulet rauhan löytävän rauhattomaan sieluusi?

        Hokemalla jotain fraaseja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska täällä ei ole kuin syntisiä. Siks. Mistä Vihne luulet rauhan löytävän rauhattomaan sieluusi?

        Hokemalla jotain fraaseja?

        Jos Raamatun sanat ovat sinulle fraaseja, niin mikä on sitten oikeaa sanaa? Minä olen lukenut Raamatusta: Ei yli kirjoitusten!


      • Anonyymi
        vihne kirjoitti:

        Jos Raamatun sanat ovat sinulle fraaseja, niin mikä on sitten oikeaa sanaa? Minä olen lukenut Raamatusta: Ei yli kirjoitusten!

        Ne on sinulle fraaseja, koska koitat niillä rauhoittaa ja todistella itselle, että kaikki on hyvin. Vaikka sisälläsi on suuri rauhattomuus.

        Mutta itse kysymys oli, mistä luulet rauhan löytävän rauhattomaan sieluusi?

        Mistä löydät sen, sielusi on rauhaton, ajatteletko ehkä, että kuoleman jälkeen Jeesus antaa sinulle rauhan.

        Mutta ei Raamattu niin opeta.

        Raamatussa kirjoitetaan kuinka Jeesus ilmestyi opetuslapsilleen ja seuraajilleen (uskoville) maan päällä. Myös Paavalille joka ei Jeesusta lihallisena ihmisenä koskaan nähnyt, silti hänkin sai kokea uudestisyntymisen?

        Mutta sinun ilmeisesti mahdotonta vastata kysymykseen,

        Mistä löydät rauhan rauhattomaan sieluusi?

        Ja ensimmäiseksi vastaa itsellesi ja jos voit, armahda itseäsi, ja tule sitten, ja opeta minua. Kyllä minä kuuntelen, jos jotain järkevää sanottavaa on.


    • Anonyymi

      Tässä nyt varmaan on kysymys siitä, mitä "ei tarvitse etsiä parempaa" -sanonta merkitsee ja miten se tulkitaan.

      Onko oikein tulkita se niin, että seurakuntalainen sanoo toiseen seurakuntaan siirtyneelle kristitylle: "Olet hylännyt elävän Jumalan!"

      • Nyt tultiin mielenkiintoiseen kysymykseen. Miten voimme ja saamme määritellä Jumalan toiminta-alueen. Onko Jumala Kaikkivaltias vai onko Hän paikka-ryhmäsidonnainen? Luterilaisen käsityksen mukaan Pyhä Henki vaikuttaa sanan ja sakramenttien välityksellä. Siis johtopäätökseni on seuraava: Kun ihminen ottaa Raamatun ja alkaa sitä lukea, Pyhä Henki voi avata sanaa lukijalle olipa hän kuka tahansa. Vai onko mielestäsi niin, että sinulla se toimii, minulla ei? Eikö kristikunta ole kaikki ne ihmiset, jotka pitävät Raamattua Jumalan ilmoituksena?


      • Anonyymi
        vihne kirjoitti:

        Nyt tultiin mielenkiintoiseen kysymykseen. Miten voimme ja saamme määritellä Jumalan toiminta-alueen. Onko Jumala Kaikkivaltias vai onko Hän paikka-ryhmäsidonnainen? Luterilaisen käsityksen mukaan Pyhä Henki vaikuttaa sanan ja sakramenttien välityksellä. Siis johtopäätökseni on seuraava: Kun ihminen ottaa Raamatun ja alkaa sitä lukea, Pyhä Henki voi avata sanaa lukijalle olipa hän kuka tahansa. Vai onko mielestäsi niin, että sinulla se toimii, minulla ei? Eikö kristikunta ole kaikki ne ihmiset, jotka pitävät Raamattua Jumalan ilmoituksena?

        "Miten voimme ja saamme määritellä Jumalan toiminta-alueen."

        Emme me voikaan! Juuri siksi olisi hyvä itse kunkin miettiä, miten ymmärtää saarnatun sanan - ja onko se saarnattu sana yhtäpitävä kirjoitetun Sanan kanssa.

        Mutta jotkut voivat sanoa tuolla tavoin "Olet hylännyt elävän Jumalan!" - heidän tuntonsa ilmeisesti vaatii niin sanomaan. Kadotustuomiota ei ole kovin vaikea lausua, mutta miksi se on niin helppoa, vaikka toinen kertoisi uskostaan vilpittömästi - miksi se on niin helppoa sivuuttaa - uskontunnustus?

        Sitä kyselen...


      • Anonyymi
        vihne kirjoitti:

        Nyt tultiin mielenkiintoiseen kysymykseen. Miten voimme ja saamme määritellä Jumalan toiminta-alueen. Onko Jumala Kaikkivaltias vai onko Hän paikka-ryhmäsidonnainen? Luterilaisen käsityksen mukaan Pyhä Henki vaikuttaa sanan ja sakramenttien välityksellä. Siis johtopäätökseni on seuraava: Kun ihminen ottaa Raamatun ja alkaa sitä lukea, Pyhä Henki voi avata sanaa lukijalle olipa hän kuka tahansa. Vai onko mielestäsi niin, että sinulla se toimii, minulla ei? Eikö kristikunta ole kaikki ne ihmiset, jotka pitävät Raamattua Jumalan ilmoituksena?

        Siteerasit Lutheria, hänen ajatuksen ja ennen kaikkea raamatun mukaan tarvitaan saarnattu sana, näin ei monet opeta.


    • Anonyymi

      Aamen...
      Hyvä vihne näin on asia . Todella...

    • Anonyymi

      Eli eikö olisi jo aika lestalaistenkin ymmärtää että aidan takana Jumala toimii täysin suvereenisti ilman lestalaisten lupaa, onko tämä nyt sitä tervettä tekstiä, vaiko sitä letkaustusta, sen jokainen päätelköön ihan itse.

      On hyvä muistaa että vapaalla puolella on satoja miljoonia ympäri maailmaa jotka ovat terveesti kohdanneet pelastajansa, ja ihmetellä pitä sitä, että edelleen vuonna 2019 on ryhmiä jotka tahtovat kieltää sen ja korottaa jotain heikinsuon seuroja kaiken yläpuolelle!

      • Anonyymi

        ” Jos tahdot löytää Kristuksen, etsi ensin seurakunta”
        Jeesuskin vei puolikuolleen majaan eli seurakuntaan.
        Mikä on tämä seurakunta?


      • Anonyymi

        Esikoislestadiolaiset väittävät että se on juuri heidän seurakuntansa ja niin tekevät vanhoillislestadiolaiset myös. Kummallakin yhtä vähän todistuksia sanojensa tueksi. Todistukset ovat vain heidän omissa sanoissaan, siis saarnoissaan.

        Pitäisi tuon herättää jo syvälläkin kyseisen seurakuntien valheissa elävät ajattelemaan sitä, mistä kyseisissä lahkouskoissa oikein on kysymys.


    • 1. Johanneksen kirje 1:7
      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
      KR38
      Jos se evankeliumi, jota kuulemme, ei rakenna yhteyttä uskovien välille, siinä täytyy olla jotain vikaa. Kaikkein tärkeintä on se, että veren puhdistus on sidottu tähän uskovien yhteyteen. Jumala on sydänten tuomari et sinä enkä minä. Vain Hän voi sanoa miten asiat on kunkin kilvoittelijan kohdalla.

      Galatalaiskirje 6:15
      Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
      KR38
      Kukaan ei siis voi kerskata mistään täällä ajassa tapahtuneesta, että olisi tullut toista etuisemmaksi. Ei ratkaise kasteet liian vähän tai liian paljon, vain se että totuuden sana ja PyhäHenki on synnyttänyt ihmisen uuteen toivoon. Vain tätä tietä syntyy rauha itselle ja lähimmäisten kanssa, kun uskomme itse ja annamme toisen uskoa. Minua aina ihmetyttää se, että täysin minulle pimennossa oleva nimimerkki luulee tietävänsä minun rauhattomuuden. Jos niin olisi, niin mikä olisi se lääke: Pilkka, iva, vaatimukset vai mikä?

      • Anonyymi

        Huomautan nyt että minä en ole se joka penää rauhattomuutasi, joka kirjoitan terveestä uskoontulemisesta ym sellaisesta !

        enkä minä ole minkään sortin lestalainen ollut koskaan enkä varmasti tule olemaankaan.

        mutta uudestisyntynyt olen kymmeniä vuosia sitten, ja siitä kirjoitan ja ihmettelen miksi jotkut vieläkin nauraa aidan takana uskoon tulleille, se on mysteeri.


      • Anonyymi

        Sitähän mä kysyin, mikä on se lääke, kuin niin viisas kaveri olet.


    • Vielä yksi kysymys: Haluaisin kovasti tietää mistä tulee sellainen ajatus, että minä olisin rauhaton? Kun itse sain rauhan ankaran taistelun jälkeen, kun aloin aavistaa Jumalan suuruutta ja Hänen armoaan ja rakkauttaan syntisiä kohtaan ja joita Hän haluaa kasvattaa armossa ja Kristuksen tuntemisessa.

      • Anonyymi

        Sano etiäiseks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano etiäiseks.

        eikös sellaiset kuulu pakanuuteen ja taikauskoon, etiäiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös sellaiset kuulu pakanuuteen ja taikauskoon, etiäiset!

        Olenko väittänyt olevani uskovainen?


      • Anonyymi

        Seliseli vaito, siis Vihne, sulla mitää rauhaa ole,

        Niin se sano Siltavuoren Jammuki itteensä syyttömäksi punasta näky vaa, kylläkyllä juuu, mutta me kaikki tiedämme totuuden.. .

        Pakkohoidossahan kaveri nykyään istuskelee jossei ole kuollu vielä.

        Rauhaton sielu pärisee omiansa sydämensä kyllyydestä.


      • Anonyymi

        Sun on Vihne ihan turha selitellä mitää, tiedät itekki ettei sul mitää rauhaa oo, joten mitä jos lopettaisit sonnan jauhamisen.

        Tiivistettynä: älä puhu paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seliseli vaito, siis Vihne, sulla mitää rauhaa ole,

        Niin se sano Siltavuoren Jammuki itteensä syyttömäksi punasta näky vaa, kylläkyllä juuu, mutta me kaikki tiedämme totuuden.. .

        Pakkohoidossahan kaveri nykyään istuskelee jossei ole kuollu vielä.

        Rauhaton sielu pärisee omiansa sydämensä kyllyydestä.

        ei se vaito ainakaan mun käsittääkseni missään pakkohoidossa ole, vai onko mukamas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun on Vihne ihan turha selitellä mitää, tiedät itekki ettei sul mitää rauhaa oo, joten mitä jos lopettaisit sonnan jauhamisen.

        Tiivistettynä: älä puhu paskaa!

        Sinähän loukutat leukojasi, ikään kuin jotakin tietäisit. Eihän tämä näin toimi Jumalan valtakunnassa.

        Emmehän me täällä sinun rauhaasi etsi. Ja Jumala antaa rauhansa kenelle hän antaa, hän antaa rauhansa niille, joilla on usko Kristukseen. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se vaito ainakaan mun käsittääkseni missään pakkohoidossa ole, vai onko mukamas

        EI VIELÄ AINAKAAN!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun on Vihne ihan turha selitellä mitää, tiedät itekki ettei sul mitää rauhaa oo, joten mitä jos lopettaisit sonnan jauhamisen.

        Tiivistettynä: älä puhu paskaa!

        Etköpä itse puhu paskaa ,
        vihne on hyvä mies.
        -


    • Nyt on syytä lopettaa, kun alkaa tulla tiivisteitä! Raamatussa on kohta Saarnaajan kirjassa: Aika on heitellä kiviä ja aika kerätä kivet. En selitä enempää, mutta kokemuksesta voin sanoa, ettei kerääminen ole kivaa. Jumalan sanaa ei kannattaisi pilkata.

      • Anonyymi

        Juujuu seliseli Vihne, voin tiivistää sun uudestisyntymisen yhteen sanaan:
        Pataloginenvalehtelija

        Mitä jos perustaisit firman patalogisen valehtelun alkeet, voit antaa sille nimeks patalogi Oy perustaja bimbo

        Lisätiedot:uskovainen, rehellinen, aviossa kauniin naisen kanssa. Älykäs. Puh:044...


      • Anonyymi

        Meneppäs nyt äitin jääkaapille ja löydä sieltä suklaapuikko, laita se suuhusi ja ihan vaan makuulle siitä se helpottaa pikkuhiljaa!

        sitten kun olet virkistynyt voit noiustra ja mennä johonkin jossa voit tehdä jotain hyödyllistä, ehkä marjan poimintaa tai perunan pesua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juujuu seliseli Vihne, voin tiivistää sun uudestisyntymisen yhteen sanaan:
        Pataloginenvalehtelija

        Mitä jos perustaisit firman patalogisen valehtelun alkeet, voit antaa sille nimeks patalogi Oy perustaja bimbo

        Lisätiedot:uskovainen, rehellinen, aviossa kauniin naisen kanssa. Älykäs. Puh:044...

        Että oikein pataloginen valehtelelija. Ei kuitenkaan kattilaloginen tai pannuloginen?

        Nyt taitaa olla niin että pata kattilaa älykkyydestä soimaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että oikein pataloginen valehtelelija. Ei kuitenkaan kattilaloginen tai pannuloginen?

        Nyt taitaa olla niin että pata kattilaa älykkyydestä soimaa :)

        Niin kaippa se oikeisti kirjoitetaan patologinen valehtelija.
        Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on koko ikänsä juossut lapinpaavien viisauksien perässä niin että on koulutkin jääneet väliin.

        Tällästä porukkaa lapinvanhimmat rakastavat! Eivät ymmärrä mitään, eivät kyseenalaista mitään mutta jakavat vähätkin pennosensa rakkauden lahjoina pöntöstä huutavalle vedättäjälle.


    • Anonyymi

      Vain esikoislestadiolaiset pääsee taivaaseen. Niin saarnattiin. ei meidän tarvitse etsiä parempaa uskoa kun tämä on paras.

      Vain me esikoislestadiolaiset olemme oikeassa.

      • Anonyymi

        Narsisti on aina oikeassa.

        Mutta mitä Raamattuun tulee.
        .


        -


        Ei mulla muuta.


      • Anonyymi

        Esikoislestadiolainen priiskoitusveri, joka tosin ei saarnamiehistä vuoda, kokemusta on, mutta monista esikoislestadiolaisista tavallisista uskovaisista, kuin ovat syntejä tulleet minulle kysymättä anteeksi todistamaan anteeksi annetuiksi, ei mulla mitään sitä vastaan, vaikka se onkin kuluvaa tavaraa,

        Mutta ihmiset siellä, eiks ne oo vähän mullkkuja, semmosia armeija kielellä kyrpiä.

        Siinämielessä hieno seura, että viisaita ihmisiä moni, mutta kyrpä mikä kyrpä ei siitä mihinkään pääse. Semmosia kyrvänsyyliä. Joo.

        Joo mutta Jeesuksen sovintoveri se on hyvää tavaraa, ei mulla siitä mitää pahaa sanottavaa ole, vaikka en itsekään siellä enää käy, enkä siinä mielessä usko lestafantasioihin niiku ennen ku oli vielä järjetön. Sekopää.


      • Anonyymi

        Minä olen eri anonyymi kuin aloittaja tiedoksi vaa, kirjoitin 2 ja 3 ja tämän 4 viestin. Parempi että pysytte kärryillä.


    • Anonyymi

      Etsivälle tiedoksi, Jumalan lapset ovat aina olleet suuren Jumalasta ja Jeesuksestakin puhuvan hengellisen ja maailman joukon halveksimia. Jeesuksenkin ristiin naulitsi Jumalan kansa.

      • Anonyymi

        Juu aina ne ovat olleet eikoislestadiolaisia? erehdyinkö?


      • Anonyymi

        Juu, niitä ne on. Kitarat on niillä suurimpana syntinä. Vai yksin luulevat taivaaseen menevänsä. Voi heitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, niitä ne on. Kitarat on niillä suurimpana syntinä. Vai yksin luulevat taivaaseen menevänsä. Voi heitä.

        Useimmat heistä, siis esikoislestadiolaisista nykyisin, ihan oikeasti uskovat heille kerrottuun "vain me pelastumme" - valheeseen.


      • Anonyymi
        vaitovainen kirjoitti:

        Useimmat heistä, siis esikoislestadiolaisista nykyisin, ihan oikeasti uskovat heille kerrottuun "vain me pelastumme" - valheeseen.

        Itse en ole tuota "vain" sanaa tuossa yhteydessä kuullut, vaikka olen n. 60 vuotta saarnoja kuunnellut.
        Olen kyllä ajoittain omissa ajatuksissani saarnankin aikana.


    • Anonyymi

      Ihanat seurat oli. Kristusta kirkastettiin hyvin paljon. Ehkä jopa erityisen paljon. Ihana on kristillisyys heikinsuon peltovainiolla. Tulevaisuus vaikuttaa hyvältä. Paljon nuoria ja lapsiperheitä. Oli jotenkin niin turvallinen ja kotoisa olo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe