Spiritismi

Cube

Haluaisin kuulla mahdollisia kokemuksia tai kertomuksia kyseisestä pelistä, mieluiten henkilöiltä, jotka uskovat siihen. Onko joku täällä tosissaan pelannut sitä, ja mitä mieltä olette?

46

16603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

      siihen uskoisi.
      Uskoin olevani Kiinan keisari mutta pettymys oli suuri kun huomasin etten sittenkään ole.

      • Urbany

        Älä missään nimessä pelaa sitä peliä koskaan,sen neuvon voin antaa.Tarkempia yksityiskohtia kokemuksestani en kerro!Mutta kuten jo sanoin älä pelaa sitä KOSKAA, et missään!


    • XXX

      Tunsin tutun kautta aikoinaan muutaman stripparitytön,ihan maankuuluja.Kertoivat muutaman kerran leikillään spiritismiä "pelanneensa" leikillään.Leikki loppui kun erään kerran,ei niin ystävällinen henki otti yhden valtaansa ja säikäytti tytöiltä paskat housuun ja ne tytöt ei vähästä tosiaan säikähtänee!
      Ja se oli viimeinen kerta kun spiritismillä leikkivät.
      Että kannattaa ajatella kahdesti ennenkuin rupiaa henkimaailmalla leikkimään!

      • kuka tahansa

        näyttäisi mitä tahansa yliluonnollista toteen?
        Siis ihan mikä tahansa edes vähän yliluonnollinen ilmiö, mutta ei, liikaa pyydetty sekin.
        Tulkaa sitten jauhamaan hengistä ym. kun on kerrankin juttujen tueksi jotain todistusaineistoa.


      • Minä.

        JA PASKAT.


      • tota ööh????
        kuka tahansa kirjoitti:

        näyttäisi mitä tahansa yliluonnollista toteen?
        Siis ihan mikä tahansa edes vähän yliluonnollinen ilmiö, mutta ei, liikaa pyydetty sekin.
        Tulkaa sitten jauhamaan hengistä ym. kun on kerrankin juttujen tueksi jotain todistusaineistoa.

        siis eihän toi ny sis oikeesti toimi, lapsikihan sen tajuaa.... voisiko joku todistaa jonkun tapausen ni voisi vaikka uskoakki


      • aposdnvgosjn
        tota ööh???? kirjoitti:

        siis eihän toi ny sis oikeesti toimi, lapsikihan sen tajuaa.... voisiko joku todistaa jonkun tapausen ni voisi vaikka uskoakki

        mulla ja kavereilla toimi:---D lasi liikku tosi nopeaa ja oikeisiin vastauksiin kun kysyttii kaikkea
        uskon ite.


    • säie

      hei. aihehan on sellainen, että siihen suhtaudutaan kuin mihinkin roskaan.

      minä olen pelannut sitä pari kertaa. siitä on noin viisi vuotta, ja olin silloin aika lapsi. tässä vaiheessa totean, että olen kohtuullisen normaali, kypsä ja järkevä nuori ihminen, enkä mikään naiivi kummajainen (tarttukaa nyt elämän hylkimät pilkunrunkkaajat tohonkin lauseeseen). halusin vain sanoa, että se on aika pelottavaa hommaa. en suhtaudu skeptisesti yliluonnolliseen, vaikka olenkin aika rationalisti. tyhmää kuitenkin leikkiä pahan kanssa herkässä tilassa. mikäli olet oikeesti kiinnostunut aiheesta, voin siitä kertoa lisääkin, mutta en jaksaisi niitä "vittu mitä paskaa"-ketjuja. neuvoja ei ikinä kannata noudattaa, siksi en sellaisia annakaan nyt.

      • tyttö85

        Nimenomaan oikeasti haluaisin tietää kokemuksia, mut tuntuu et kaikki vaan rupee aukoon että ku ei kannate pelata yms. mut kuitenkaan eivät kerro, mitä on tapahtunu niille ittellensä. Voisit lähettää vaikka mun mailiin jotain, jos mahdollista: [email protected]


      • mitään
        tyttö85 kirjoitti:

        Nimenomaan oikeasti haluaisin tietää kokemuksia, mut tuntuu et kaikki vaan rupee aukoon että ku ei kannate pelata yms. mut kuitenkaan eivät kerro, mitä on tapahtunu niille ittellensä. Voisit lähettää vaikka mun mailiin jotain, jos mahdollista: [email protected]

        koska heidän tarinansa eivät kestä päivänvaloa. Todisteita otetaan vastaan.


      • Minä Vaan.....

        Mun mielestä koko homma on täyttä paskaa..
        Joojoo.. Jotain hitsin henkimaailma juttuja, mut ainaki puoliks, pelottaa/jännittää(tai jotain)nii paljon, että kuvittelee ainaki puoliks!!!!
        Ehkä, se tapahtuu oikeestikki mut mun mielestä,koko homma on hanurista.
        En oo pelannu eikä todellakaan haluu pelata!!
        Niitähän on monta tapaa pelata. Voisin tässä kamujen kanssa ykskaks rakentaa semmosen ja alkaa pelaa. Mut arvatkaa kaks kertaa et kiinnostaako mua.
        Ihan yks lysti haluuko kamut pelata, mä en.
        Oon muutenki joutunu kaikkeen pulaan ja oon tehny kaikkee tyhmää. Tää ois kaiken huippu, enkä I-K-I-N-Ä aio pelata.
        Siinäpä mun mielipide....


    • pantteri

      olen pelannut kyseistä peliä monesti lapsena. kyse ei ole suuremmasta kuin vastauksien samisesta, kunhan ei tule kysyttyä mitään typerää, kuten vaikka kuolemasta. Hauskaa ajanvietettä ja osiltaan tuo jännitystä ja kiehtovuutta.
      Itselläni on ainakin kahdesti käynyt niin, että kysyttyyn asiaan on saatu oikea vastaus, vaikka oikean vastauksen on tiennyt vain yksi huoneessa oleva ihminen ja hän ei ole osallistunut kohdallaan peliin kuin esittämällä kysymyksen.

      • In your dreams....

        Oon pelannu sitä ja voin kertoa että se ei oo mitään lasten viihdykettä! siis siinä on kyse ihan oikeista hengistä eikä mistään saatananpalvojien lautapelistä! pelin jälkeen en ole pystynyt nukkumaankaan hyvin. esimerkkinä eilisestä pelistä; en pystynyt nukkuun melkeen koko yönä! heräsin suunnilleen tunnin välein ja tänäpäivänä oli vielä koulua. se oli aivan kamalaa sitten aamulla herätä yksin kotona ja yrittää olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. jos joku haluaa lisätietoa laudasta tai muutenkin siitä pelistä niin kysykää vaan,mutta se pitää muistaa että jokainen pelaa omalla vastuulla ja jokaisen henki on siinä kallis. koska siihen voi oikeastikkin kuolla joko fyysisesti tai henkisesti..!! =/


      • Utelias???!!!
        In your dreams.... kirjoitti:

        Oon pelannu sitä ja voin kertoa että se ei oo mitään lasten viihdykettä! siis siinä on kyse ihan oikeista hengistä eikä mistään saatananpalvojien lautapelistä! pelin jälkeen en ole pystynyt nukkumaankaan hyvin. esimerkkinä eilisestä pelistä; en pystynyt nukkuun melkeen koko yönä! heräsin suunnilleen tunnin välein ja tänäpäivänä oli vielä koulua. se oli aivan kamalaa sitten aamulla herätä yksin kotona ja yrittää olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. jos joku haluaa lisätietoa laudasta tai muutenkin siitä pelistä niin kysykää vaan,mutta se pitää muistaa että jokainen pelaa omalla vastuulla ja jokaisen henki on siinä kallis. koska siihen voi oikeastikkin kuolla joko fyysisesti tai henkisesti..!! =/

        MOI!!!

        Oon 15 v. tyttö ja oon kuullu paljon täst spiritismistä ja mua kiinnostais tietää lisää.....esim pelilaudasta ja et mitä siin tehään....onks se kauheen vaarallista??? Tai jotain??!! :/


      • viuhtiz^^
        Utelias???!!! kirjoitti:

        MOI!!!

        Oon 15 v. tyttö ja oon kuullu paljon täst spiritismistä ja mua kiinnostais tietää lisää.....esim pelilaudasta ja et mitä siin tehään....onks se kauheen vaarallista??? Tai jotain??!! :/

        noh...sitä ollaan näin,ainaki mun tietääkseen...:
        tehään ite pelilauta johon merkitään kirjaimia yläreunaan ja alareunaan a-ö:hön ensiks yläreuna sitte alareuna.Sen jälkeen tehään siihen keskelle tähti jonka päälle laitetaan lasi.Sen tähen toisille puolille kirjotetaan "kyllä" toiselle puolelle "ei" Pelilaudan ympärille ripotellaan suolaa,en tiiä miks...kuitenki....muista peittää kaikki peilit ja muuta josta heijastuu omakuva tai jotaki muuta vaikka vilteilla ja muilla peitoilla ja muilla koska pelin aikana ei saa katsoa peiliin muuten voi nähdä pirun niin ainaki mulle kerrottiin...sitte tää on tärkeää en tiä pitääkö tää paikkaansa mutta älä vain pirase kesken spiritimi pelin koska sillon kuolee...xD joo ei oo naurun asia...Kukaan pelaajista EI saa ottaa sormea pois lasin päältä en tiedä mitä tapahtuu sillon,ennen pelaamista voi kuiskata jonkun toiveen lasiin ihan huvikseen vain.Sitten myöski pelin aikana pitää olla silmät kiinni vissiinki ei välttis.Sen lasin sitte kuuluis liikkua sen pelin aikana,ku etusormi on kaikilla siinä lasin päällä.jos on vielä jotaki kysyttävää niin kysy multa oon sua kyl nuorempi mutta tiän silti siitä jotaki...senku kysyt...aioitteko sitte kokeilla jonku kaa?no sanon vaan että se on vaarallista.


      • LoNeLy_^
        viuhtiz^^ kirjoitti:

        noh...sitä ollaan näin,ainaki mun tietääkseen...:
        tehään ite pelilauta johon merkitään kirjaimia yläreunaan ja alareunaan a-ö:hön ensiks yläreuna sitte alareuna.Sen jälkeen tehään siihen keskelle tähti jonka päälle laitetaan lasi.Sen tähen toisille puolille kirjotetaan "kyllä" toiselle puolelle "ei" Pelilaudan ympärille ripotellaan suolaa,en tiiä miks...kuitenki....muista peittää kaikki peilit ja muuta josta heijastuu omakuva tai jotaki muuta vaikka vilteilla ja muilla peitoilla ja muilla koska pelin aikana ei saa katsoa peiliin muuten voi nähdä pirun niin ainaki mulle kerrottiin...sitte tää on tärkeää en tiä pitääkö tää paikkaansa mutta älä vain pirase kesken spiritimi pelin koska sillon kuolee...xD joo ei oo naurun asia...Kukaan pelaajista EI saa ottaa sormea pois lasin päältä en tiedä mitä tapahtuu sillon,ennen pelaamista voi kuiskata jonkun toiveen lasiin ihan huvikseen vain.Sitten myöski pelin aikana pitää olla silmät kiinni vissiinki ei välttis.Sen lasin sitte kuuluis liikkua sen pelin aikana,ku etusormi on kaikilla siinä lasin päällä.jos on vielä jotaki kysyttävää niin kysy multa oon sua kyl nuorempi mutta tiän silti siitä jotaki...senku kysyt...aioitteko sitte kokeilla jonku kaa?no sanon vaan että se on vaarallista.

        tarvitseeko siinä pelis kynttilää?? kun mulle on sanottu että siin tarvitaan kynttilä vihkisormus ja vihkiraamattu!!!!?? en kyllä tiiä pitääkö paikkansa;D


      • viuhtiz^^
        LoNeLy_^ kirjoitti:

        tarvitseeko siinä pelis kynttilää?? kun mulle on sanottu että siin tarvitaan kynttilä vihkisormus ja vihkiraamattu!!!!?? en kyllä tiiä pitääkö paikkansa;D

        enpä oikein usko että tarviiko siinä ainakaan vihkisormusta...enkä tiiä nyt oikein raamatustakaan...mut kyllä siinä kynttilä pitää olla sen lasin alla se kyllä sammuu heti...mut mun mielest se pitää olla...


      • Kalle, päälle taikka alle.

        No, pelaa sitte vaikka persettäs, saattanan spermarotta. :DDDDDDD FUCKING GAY!! >:))


      • TomZa699
        viuhtiz^^ kirjoitti:

        noh...sitä ollaan näin,ainaki mun tietääkseen...:
        tehään ite pelilauta johon merkitään kirjaimia yläreunaan ja alareunaan a-ö:hön ensiks yläreuna sitte alareuna.Sen jälkeen tehään siihen keskelle tähti jonka päälle laitetaan lasi.Sen tähen toisille puolille kirjotetaan "kyllä" toiselle puolelle "ei" Pelilaudan ympärille ripotellaan suolaa,en tiiä miks...kuitenki....muista peittää kaikki peilit ja muuta josta heijastuu omakuva tai jotaki muuta vaikka vilteilla ja muilla peitoilla ja muilla koska pelin aikana ei saa katsoa peiliin muuten voi nähdä pirun niin ainaki mulle kerrottiin...sitte tää on tärkeää en tiä pitääkö tää paikkaansa mutta älä vain pirase kesken spiritimi pelin koska sillon kuolee...xD joo ei oo naurun asia...Kukaan pelaajista EI saa ottaa sormea pois lasin päältä en tiedä mitä tapahtuu sillon,ennen pelaamista voi kuiskata jonkun toiveen lasiin ihan huvikseen vain.Sitten myöski pelin aikana pitää olla silmät kiinni vissiinki ei välttis.Sen lasin sitte kuuluis liikkua sen pelin aikana,ku etusormi on kaikilla siinä lasin päällä.jos on vielä jotaki kysyttävää niin kysy multa oon sua kyl nuorempi mutta tiän silti siitä jotaki...senku kysyt...aioitteko sitte kokeilla jonku kaa?no sanon vaan että se on vaarallista.

        joo tuota, tietääkseni se "tähti" nii sen kuuluu olla Pentagrammi. ja sitten mukin oikealle puolelle "kyllä" ja vasemmalle "ei", varmaan johtuu jostain jeesuksesta kun se istuu jumalan oikealla puolella. ite en ole pelannut peliä mutta olen kuullut sairaasti juttua kavereilta ja lukenukki aika tarkkaan. itse aattelin viel joskus kokeilla mutta tuo "pierujuttu" on mielenkiintoinen :D


    • kiinnostunut..

      voiskos joku kertoo miten spiritismii pelataan? ku haluisin tietää..

    • iina90

      olen sitä mieltä että spiritismi on vaarallista eikä sitä kannata kokeilla..!!

      • FiJe

        Ei se ole vaarallista!
        Ja sitä paitsi, kukaan täysjärkinen ei usko tuollaisiin yliluonnollisiin jupakoihin!
        Siitähän tulee vain hulluksi!
        Se on oman mielikuvituksen tuottoa!


      • WightSpider

        Niinkin voi sanoa. Siinä mielessä että on vain itse vaarassa mennä apinoiksi kun ei hauras ihmismieli aina kestä kuvittelemiaan yliluonnollisuuksia mistä voi syyttää itseään kun on pelin aikana ollut tietämätön ja tehnyt asiansa epätunnollisesti. Paholaista tai henkiä ei ole. On vain ihminen ja laukkaava mielikuvitus. Ouija-laudan kanssa voi toimia joko väärin tai oikein.


    • mä vaan

      moi... Me pelattiin kerran spiritismiä kavereitten kans! siitä on nyt noin viisi vuotta. pelattiin sitä ilta kymmenen ja kahdentoista välillä. Aluks ei tapahtunut mitään koska osa porukasta ei ollut tosissaan mukana pelissä.. mutta kun he poistuivat huoneesta lasi alkoi heti liikkua! kysyimme helppoja kysymyksiä kuten nimiä ja päivämääriä...hyvin usein tuli oikeita vastauksia, välillä taas viesteistä ei saanut mitään selvää. Myöhemmin ne toisetkin sitten liittyivät peliin kun huomasivat että peli toimii oikeasti. pelasimme monta kertaa, iltaisin ja päivisin, ajalla ei tuntunut olevan merkitystä. Näin jälkeen päin ajateltuna tuntuu että vastaukset olivat paljon mukavampia päivällä kuin yöllä.(johtui varmaan tunnelmasta). Useimmiten meille vastasi joku joka sanoi olevansa tyttö hänellä oli myös nimi, mutta en viitsi sitä tässä mainita. toisinaan meille vastasi joku "nainen", ja toisinaan vastaaja ei selvästikään ollut hyvä "henki". kerran pelatessamme tämä "tyttö" ilmoitti että aikoo seurata minua pelin jälkeen kotiin...vähän pelotti koti matkalla koko ajan vilkuilin taakse ja tuntui että joku ihan oikeasti seurasi! tällaisia tunteita tulee monesti vielä nykyäänkin..yksin ollessa kuulee ääniä ja näkee kaikenlaisia näkyjä joista ei voi olla varma olisivatko ne sittenkin vain mielikuvituksen tuotetta... onko kenellekään "henki" ikinä ilmoittanut nimeään tai kertonut jotain itsestään? odotan mielenkiinnolla vastauksia! Mulle on tapahtunut pelin aikana ja sen jälkeen niin paljon outoja asioita että niiden kertomiseen menisi aikaa aika paljon! peli on pelottava mutta en kadu että olen pelannut...

      • totta on tosiaan...

        kyllähän ne mullekkiin aika monet sano nimesä ja kaikkee muutakin..samoja asioita on mullekkiin tapahtunu..omituisia asioita..kyllä..ei oikein saa nukuttua kun tollaisii asioita on ollut..
        mulle tapahtui kauheita asioita...kukaan kyl ei kuollu siinä mut järkyttäviä juttuja kuiteskin..
        olis kiva jutella sun kans noista..kirjota takas!


      • viuhtiz^

        joo,aika paha se sun juttu...monta vuotta olit sillo??!me kokeiltiin mun kolmen kaverin kaa niin se lasi ei liikkunu...mutta heti ku tultiin ulos niin meän yks niistä kavereista tippu jättitrampoliiniltä alas mutta ei käyny mitenkään, samaan aikaan seinää nojaavat kola,kottikärryt ja lpio kaatui ja kuulu kauhea ryminä...sitä spiritismin jälkeen heti me revittiin se paperi ja heitettiin seinään sellasessa pikku mäkin ylä kerrassa joka oli niin pieni että hyvin mahtuu ees kolme ihmistä eikä siellä mahu ees seisomaan...ja sitte ku tultiin taas kattoon sitä se oli jossaki punasessa vesivärissä...käytiin kattoon sitä monta kertaa ja se oli aina vain enemmän siinä punasessa vesivärissä...samana päivänä me mun yhen kaverin kaa tehtiin paahtoleipiä ja ku ne tuli sieltä paahinkoneesta niin se vasta oli ihme ja kumma...niissä oli kolme ristiä ja niissä oli yks ei ollu paistunu ollenkaan!!!!aattele...!!!


      • viuhtiz^
        totta on tosiaan... kirjoitti:

        kyllähän ne mullekkiin aika monet sano nimesä ja kaikkee muutakin..samoja asioita on mullekkiin tapahtunu..omituisia asioita..kyllä..ei oikein saa nukuttua kun tollaisii asioita on ollut..
        mulle tapahtui kauheita asioita...kukaan kyl ei kuollu siinä mut järkyttäviä juttuja kuiteskin..
        olis kiva jutella sun kans noista..kirjota takas!

        voisin alkaa jutteleen sun kaa niistä...siis spiritismistä,mutta en täällä...onko sul mesee?ja mikä sun sähköpostiosote on?tarttis tietäää niin voitas jutella...mun on [email protected]!!!


      • Hellu
        viuhtiz^ kirjoitti:

        voisin alkaa jutteleen sun kaa niistä...siis spiritismistä,mutta en täällä...onko sul mesee?ja mikä sun sähköpostiosote on?tarttis tietäää niin voitas jutella...mun on [email protected]!!!

        moi!


        mun meseosote on toi [email protected]
        laita vaan viestejä tulemaan..oon töissä 7.30-13.30 et töitten jälkeen oon aina meses kun tuun..olitko mistä päin?


        t:heli


      • viuhtiz^^
        Hellu kirjoitti:

        moi!


        mun meseosote on toi [email protected]
        laita vaan viestejä tulemaan..oon töissä 7.30-13.30 et töitten jälkeen oon aina meses kun tuun..olitko mistä päin?


        t:heli

        minkä ikänen oot?!eli käyt töissä?


      • hellu
        viuhtiz^^ kirjoitti:

        minkä ikänen oot?!eli käyt töissä?

        moi!

        oon 18 täytin helmikuun 4 päivä..ei kai se nyt mitään haittaa..minkäs ikänen ite oot?
        juu..tota oon kotipalvelussa töissä.Viime viikolla menin..olin eka koulussa taloukoulussa melkein vuoden mut ei se hirveesti ehkä kiinnostanu.Voitko antaa kännyn numeron jos tekstailtais?..mun on041/4950264 mun nimi on Heli.


      • viuhtiz^^
        hellu kirjoitti:

        moi!

        oon 18 täytin helmikuun 4 päivä..ei kai se nyt mitään haittaa..minkäs ikänen ite oot?
        juu..tota oon kotipalvelussa töissä.Viime viikolla menin..olin eka koulussa taloukoulussa melkein vuoden mut ei se hirveesti ehkä kiinnostanu.Voitko antaa kännyn numeron jos tekstailtais?..mun on041/4950264 mun nimi on Heli.

        no mä oon ehkä aika nuori....haittaako???en tiä voinko sillai antaa niin puhelin nroa.mutta kyllä voin mesessä olla sun kaa.


      • Hellu
        viuhtiz^^ kirjoitti:

        no mä oon ehkä aika nuori....haittaako???en tiä voinko sillai antaa niin puhelin nroa.mutta kyllä voin mesessä olla sun kaa.

        minkä ikänen sä sit oot?
        mun sisko on 15 vuotta sekin pelas mun kans pelii..no eihän se nyt mitään haittaa...


      • joopa joo
        viuhtiz^^ kirjoitti:

        no mä oon ehkä aika nuori....haittaako???en tiä voinko sillai antaa niin puhelin nroa.mutta kyllä voin mesessä olla sun kaa.

        hei, tääl piti puhua spiritismistä, eli tää ei oo mikään seuran/ystävyyden haku palsta. ku kiva ku alkaa lukeen näitä juttuja niin joka toinen on vaan tällanen:
        "mikä sun mese on"
        "se ja se... sun?"
        "entä puh numero? käyks muuten jo töissä?"
        "kauhistus, eks sä käy? käyn mää.. mun numero on se ja se. soita illalla mulle niin saan sun numeron" etc... HuHHuH. ja aika irstasta muuten jaella puhelinnumeroita jossain netin keskustelu palstalla... kuka vaan voi sen tuosta ottaa ja alkaa soitteleen sulle.. hei haloo, kaheksantoista ja ei es ossaa ajatella omilla aivoilla.. ei hele..


      • viuhtiz^^
        joopa joo kirjoitti:

        hei, tääl piti puhua spiritismistä, eli tää ei oo mikään seuran/ystävyyden haku palsta. ku kiva ku alkaa lukeen näitä juttuja niin joka toinen on vaan tällanen:
        "mikä sun mese on"
        "se ja se... sun?"
        "entä puh numero? käyks muuten jo töissä?"
        "kauhistus, eks sä käy? käyn mää.. mun numero on se ja se. soita illalla mulle niin saan sun numeron" etc... HuHHuH. ja aika irstasta muuten jaella puhelinnumeroita jossain netin keskustelu palstalla... kuka vaan voi sen tuosta ottaa ja alkaa soitteleen sulle.. hei haloo, kaheksantoista ja ei es ossaa ajatella omilla aivoilla.. ei hele..

        no me voiaan puhua spiritismistä...mä en oo antanu omaa puhelin numeroa tänne vai puhuitko siis ittestäs?!yhen asian mä vaan haluaisin tietää susta onko sulla ircissä kuvii niin voisin nähä minkä näkönen oot...mulla ei oo mutta aion vielä joskus laittaa...nyt siitä spiritismistä ootko kokeillu kertaakaan no jos oot nii mitä siitä on seurannu?ku mä kokeilin eikä siitä siltikään tapahtunu mitään muuta ku aloin vaan näkeen näkyjä ja yms.uskotko sä ees siihen jotku jotka on kirjottanu tänne niin ei niitä joitaki vain voi uskoo ku ne vaan suurentaa niitä ja tekee niistä ihan uskottomat niinku että jotku oli kokeillu ja sen ja sen kaveri jäi jyrän alle tai jotaki muuta...ite oon kokeillu pari kertaa ja kerran kyllä kävi niin että yks mun kaveri tippu jätti trampoliinilta yhtä aikaa alas ku lapio kottikärryt ja kola kaatu maahan jotka oli ollu seinää vasten ja just muutama minuutti sitten kokeiltiin kolmen toisen kaverin kanssa spiritismiä...mun yhellä toisella kaverilla soi puhelin joka toinen yö mutta se ei liity spiritismiin ja vielä kaiken lisäksi siitä puhelimesta on revitty johtoja sisältä eikä töpseli oo ollu seinässä,siihen on vastattu mutta ikinä siitä ei oo kuullu mitään...kerro omat kokemukset niitä on kivä kuulla... :)


      • Marso>.<

        Tuo taitaa olla todellakin vaarallinen peli... Ajattelin että vois kokeilla, mutta taidan jättää väliin O______o
        Näitä ihmisten kokeumuksia on aikas mielenkiintoista lukea, joten lisää vain tulemaan :D


      • vegee

        haisktaakaa paska koko valtooo kunta se on totta:Skdjkfjgkjgfkgjdkjgdlkgjdmkk...aah sekosin pelasin juuroi asken näin saatana ovella olki piisii poksy


      • spiritismin kokenut
        Marso>.< kirjoitti:

        Tuo taitaa olla todellakin vaarallinen peli... Ajattelin että vois kokeilla, mutta taidan jättää väliin O______o
        Näitä ihmisten kokeumuksia on aikas mielenkiintoista lukea, joten lisää vain tulemaan :D

        moro vaan kaikille! Ne ketkä ei usko spiritismiin niin ei tarvitse väitellä! tämä on tosi tarina ja voitte nyt rentoutua siihen penkille :D NO niin aloitetaampas. Olin ehkä noin 13 vuotias kun kaverini suostuttelivat minut mukaan henkimaalmaan. Aluksi pelkäsin koska kuulin muilta tarinoita joissa mainittiin siitä että tämä henkien kutsumispeli voi aiheuttaa väärillä säännöillä pelaamisestä jopa kuoleman. Olin kauhusta kankea kun kutsuimme henkeä. Kun lasi liikahti, me kaikki muutkin liikahdimme säikkyvästi. Yksi kamuistamme nauroi ihan sikana koska me oltiin niin pelkureita. Mutta henki 'rankaisi' häntä. Henki säikytti hänet tolaltaan heiluttamalla lasia lujasti niin että hänkin näki sen. muistan tarkasti nämä ensimmäisdet kerrat ku pelasimme tätä. Pelin jälkeen kaikki me kamut ajattelimme yöpyä meillä. Meitä oli noin 5 tyttöä. Illalla muistelimme peliä ja mietimme voisimmeko pelata sitä ehkä uudestaan. olimme täys HULLUJA ja pelasimme melkein koko yön tätä peliä. seuraavana päivänä koimme kaikkea hurjaa ja kerroimme näyistämme joita näimme ja muista karmivista jutuista. Spiritismi on totta niille ketkä siihen uskovat ja ne ketköä sitä pitävät hulluna pelinä minä hyvänsä niille tämä ei ehkä ole niin kammottava juttu.


    • Hullu-Lapsi92

      Spiritismi ei ole mitään huuhaa hommaa. Olen itse kokeillut sitä kamujen kans ja se toimi. Mutta spiritismi on aika vaarallista myös, muistakaa se! mutta jos on tarpeeksi hullu, kannattaa kokeilla! hankkikaa tietoa spiritismistä ennen kuin pelaatte sitä koska tietämättömänä spiritismi saattaa koitua kuolemaksi!

      • mä89

        enpä tiedä tän kestävyydestä...kokeiltiin kavereiden kanssa,muttei siitä tullu mitään ku vaan naurettiin omille tyhmille kysymyksillemme=)


      • ...
        mä89 kirjoitti:

        enpä tiedä tän kestävyydestä...kokeiltiin kavereiden kanssa,muttei siitä tullu mitään ku vaan naurettiin omille tyhmille kysymyksillemme=)

        Huonoa onnea tuottaa tuo nauraminen... :)


      • Perse

        saatanan tota sää eet usko itekkään


      • Wild
        Perse kirjoitti:

        saatanan tota sää eet usko itekkään

        OOHAN SINÄ KUULE VITTU HILJAA SIELLÄ EI TARVI TULLA KRITIKOIMAAN NÄITÄ JUTTUJA! ELÄ LUE JOS EI KIINNOSTA VAN ELÄ PUUTU SITTE MITÄ MUUT TÄÄLLÄ KIRJOTTAA!!!!!!!!!!! VITTUMAISTA HOMMAA TUOMMONEN LAPSELLINEN PELLEILY!!


    • miten asia on

      Siellä on pilvin pimein tekstiä, joten ette voi jäädä tietämättömiksi asian eri puolista.
      esim:
      http://gamma.nic.fi/~shn/tekstit/okkultismi.htm

      http://www.google.fi/search?q=spiritismi ja okkultismi&hl=fi&lr=&start=10&sa=N

      Ihminen saa halutessaan kaikki okkulttiset kyvyt eli niitä voidaan harjoituksella "kehittää" ja ne ilmaantuvat usein myös esim. joogaa harjoitettaessa. Se ei kuitenkaan ole elämän tarkoitus, vaan itsetuntemus ja sen kautta valaistuminen.. ilman mitään sen erikoisempia uskonnollisten dogmien miettimisiä..

      http://www.google.fi/search?hl=fi&q=valaistuminen&meta=

      Kun ihmistä kiehtoo "piru", häntä kiehtoo oma kätketty pahuutensa. Se on tajuttava, muttei sen valtaan ja leikkikaluksi tule antautua.

    • Kentsu-boy1990

      Minä en itse ole koskaan kokeillut spiritismiä ystävieni kanssa. Toisaalta olisi mukavaa tietää millaista se on. Mutta ystäväni on kertonut harrastaneensa sitä ja kokemus oli kuulemma jännittävän pelottava. Hän kertoi lasin OIKEASTI liikku´neen ja sanoi ettei ennen ollut varma uskoisiko spiritismiin. Mutta hän nykyisin uskoo asiaan ja sanoi sen olevan tosi juttu. Hän sanoi spiritismin jälkeen tapahtuvan kummia. Hänen kellonsa oli tippunut yöllä pöydältä ja hän oli kuullut melua. Hän kertoi että lasi pitää rikkoa spiritismin jälkeen tai henki voisi muuttua pahaksi.

    • aevan

      Moi vaan. Itse olen pelannut kyseistä peliä monta kertaa kavereitteni kesken. :o Sain kuulla pelistä ensimmäistä kertaa tutultani ja päätimme koittaa kyseistä peliä. Teimme "pelilaudan" leivinpaperista niinkun kuuluukin tehdä, sen jlk menimme saunaan jossa oli pilkko pimeää, vain kynttilämme valaisi kyseistä huonetta. Siinä sitä sitten oltiin ja aloitettiin pelaaminen, aluksi kysyimme vain tavallisia kysymyksiä ja niin pois päin. Lasi aloitti n. 5 min päästä liikkumaan.. Tunnelma oli TODELLA pelottava/jännittävä. Lasi liikkui kirjaimesta kirjaimeen ja vastaili kysymyksiimme. kunnes rupesimme "vittuilemaan ja nauramaan", ei mennyt kuin hetki niin lasi rupesi pyörimään laudan päällä kuin hullu. Samassa tuli tuulenvire joka sammutti kynttilät, huoneesta tuli hetkessä kuin kylmäjääkaappi. Siinä sitten paniikissa kaverini rupesi katsomaan varjoani ja rupesit huutamaan että päänpäälleni tuli tummat pirunsarvet. Siinä meinas kusi tulla housuun. En tuuminut hetkeäkään vaan pamautin saunan oven auki. Siinä sitten ihmettelin hetken tapahtunutta ja varovaisin askelin menin takaisin saunaan, kaverini oli järkyttyneitä. sytytimme kynttilät uudestaan ja jatkoimme pelokkaina peliä. kunnes tulimme siihen kysymykseen: "kuka olet, missä olet, oletko naimisissa, onko sinulla lapsia, tuletko nukkumaan viereemme"? Lasi meni kirjaimesta kirjaimeen ja vastauksia syntyi. "Mene katsomaan vessaan, Katso lauteiden alle, ei ole lapsia mutta yöllä sinulla taitaa olla". Siinä hetken mieteimme meinaako joku "hän" laittaa jonku paksuksi. Sitten rupesi "häneltä" tulemaan lisää kommenttia: Olet huoranpenikka, lol, lolled, ihQ, nussin äitiäsi joka yö. Kaverini äiti on vieläpä kuollut ja tämä kyseinen "saatana" kertoi kaverini äitin olevan helvetissä. Päätimme lopettaa itse pelin joska "hän" ei antanut meille siihen lupaa. Varovaisesti poistuimme saunasta ja avasimme WC:n oven jossa oli kylmää kuin talvipakkasella vaikka yleensä siellä on lämmin kuin auringonpaisteessa. Lopulta päätimme mennä nukkumaan ja lauta jäi saunaan. Aamulla kun heräsimme kaverini jalat oli ihan mustelmilla ja omaan käteeni oli syntynyt hymiö ja pirunsarvet. Yritin pestä niitä pois mutta ne eivät suostuneet lähtemään kädestäni. Seuraavana aamuna muistimme että lauta ja lasi jäi saunaan ja päätimme polttaa laudan pois, ei siinä sitten mtn. Minua pelotti järkyttävästi vielä aamullakin ja monta päivää sen jlk.Kerkesimme pelata kyseistä "peliä" about 5 kertaa.Joskus kaverini kysyy mennäänkö pelamaan spiritismiä, mnutta vastaan aina kielteisesti! Sain tarpeekseni pelistä ja siitä kauhusta.. :) En suosittele muitten kokeilevan spiritismiä.. Vaikka se kuulostaisi jännittävältä ja kokeilun arvoiselta, mutta kokeilun arvoista se ei minun mielestäni ole. Kuulen tänä päivänäkin outoja ääniä ja niin edelleen.. :o

    • Kiinnostunut:) !

      Hei !

      Haluaisin itse kokeilla spiritismiä, mutta olen kuullut että siitä voi tulla hulluksi ja sitä ei saa lopettaa ennenkui ns. henki antaisi luvan. Onko se totta? Ja minua ärsyttää miks ***** jotkut tulee vaa tänne ei vitus oo totta vaikka seon jos haluaa uskoa olen kuullut kaveriltani että se lasi liikkui oikeasti. Itse en taida pelata jos on totta että sittä pelaa väärin niin voi kuolla. ja menkää pois jos ette oo kiinnostuneita !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe