Aivan järjetöntä pikkunulkit kainalotmärkinä kaahailevat keskustassa/eiköhän vois laittaa esteitä kierroksia hillitsemään.,olis kyllä aihetta.Onko niin että tyttöjä ei kyyti kiinnosta eikä steroiden pauke..
Kaahailu keskustassa
17
196
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään ei tapahdu ennenkuin joku kuolee tai loukkaantuu..
- Anonyymi
Onhan noita joskus kuollutkin.
- Anonyymi
Kellä nyt on varaa ajella-tyhjänpanttina?
- Anonyymi
Aina tieto poliisille häiriö käyttäytymisestä.
- Anonyymi
Nyt rekkaritiedossan ja tieto eteenpäin.
- Anonyymi
Varmasti menee poliisille
- Anonyymi
Jotain hyvää näköpiirissä !
- Anonyymi
Muuten eikös häiriökäyttäytymisestäkin ainakin tietyn klo, ajan jälkeen voida sakottaakin. Maksuun vanhemmille vaan. Kuvia vaan kehiin, helppoa tänäpänä.
- Anonyymi
Mun veikkaus on et karstuset kyl tietää ja tunnistaa nuo kaahaajat.. Porukalla kotiin jututtaa niin johan loppuu revittely..
- Anonyymi
Suoosittelisin että alatten pitää kyläkäräjiä siellä itse.
- Anonyymi
Sitten kun ei kukaan enää siinä ajele on kylällä vain 80 vuotiaita.
Liekö hyvä.- Anonyymi
Ei kai kukaan vaadi nuoria pois liikenteestä, vaan liikennesääntöjä noudattamaan... Ja tuo mainitsemasi 80 v on kohta realismia Karstulassa.
- Anonyymi
Kaahailu on ihanaa <3 olen löytänyt tarkoituksen elämälläni <3
- Anonyymi
Ajoin pylköntietä, nopeusmittari näytti 55 km niin takaa tuli nuori kuski pienellä mopedilla ja pyyhkäisi heittämällä ohitseni.
- Anonyymi
Minä ajoin Humpin tietä 80 km/h ja mopo tuli keposesti samaa vauhtia perässä. Onkohan iskä ja äiti ylpeitä pojastaan kun mopo kulkee noin hyvin? Toivotaan ettei tule vahinkoa.
- Anonyymi
Koitappa ajaa rajoituksien mukaan autolla taajama-alueella. Ei muuten onnistu. On muuten heti jono perässä. Kyllä ne kaahaa vanhemmatkin ihan yhtä lailla, niiden menopelit eivät vaan pärise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitappa ajaa rajoituksien mukaan autolla taajama-alueella. Ei muuten onnistu. On muuten heti jono perässä. Kyllä ne kaahaa vanhemmatkin ihan yhtä lailla, niiden menopelit eivät vaan pärise.
"Koitappa ajaa rajoituksien mukaan autolla taajama-alueella. Ei muuten onnistu."
Kyllä onnistuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886