"Mitä asiaa", Harry murahti ja tarttui tyynyynsä.
Amanda tuijotti häntä suu auki. "Voi Harry sinua", psykiatri motkotti ja sulki oven. Hän laski kansionsa tuolille.
"Ajattelin, että meidän tekisi hyvää puhua ihan kahden kesken, Harry."
Harry vilkaisi Amandaa katse täynnä mitäänsanomattomuutta. "Niin? entä sitten?" hän mutisi ja hautasi kasvonsa tyynyyn.
Amanda silitti hellästi hänen ruskeita hiuksiaan. "Harry. Voin ehkä perua kokonaan suljetulle joutumisesi - "
Amanda ei ehtinyt sanoa muuta, kun kaiuttimista huudahti ääni:
"KAIKKI ULOS, KAIKKI ULOS, NELOSSIIVESSÄ PALAA!"
Amanda otti tavaransa ja Harry takkinsa ja he juoksivat naulakolle. Amanda otti baskerinsa ja takkinsa ja he valuivat muun massan mukana ulos katsellen liekkejä, jotka nuolivat hoitosiipeä ja yskien savua ja myrkyllisiä huuruja pois kurkustaan.
Yksi tyttö oli pyörtynyt ojanpenkalle ja Amanda riensi auttamaan häntä. Harry istuutui voimattomana pyörätelineille ja katseli, kun palokunta sammutti tuhoa. Pillit ujelsivat ja joku työnsi kloroformia sisältävän liinan Harryn nenän eteen. Harry voihkaisi ja menetti tajuntansa.
Harry heräsi sängyltä sairaalasta. Amanda oli juuri pistänyt häneen Revloxia, Harrylle tuttua lääkettä. Harry ei voinut liikuttaa raajojaan, mutta puhua hän voi. Amanda hääri huoneessa selkä Harryyn päin. "Harry. Sanon yhden jutun -"
jatkankoi? t:millie
Psykiatrin salaisuus 2
4
455
Vastaukset
- susanne
toki :)
- millie
"Niin?" Harry tökerösti keskeytti ja yritti samalla poistaa kirvelyä sormenpäistään.
tää oli nyt ylenpalttisen lyhyt jatko. kiitos sinulle jonka ansiosta jatkoa tuli. jatkan, jos joku muukin lähettää ok-palautetta. t:millie- ngvjdfh
muuttanut nimimerkkini ngvjdfh:ksi, koska se on minulle läheinen nimi. siis ficcini sun muut tulee tästä lähin tällä nimellä, ok??
T: millie
- Meira
Jatka tätä:D tarina on tosi hyvä, mutta en halua, että jatkat tätä, koska koko ajan kyselet, et jatkanko? Se on todel ärsyttävää...X) JOten älä pliis, ja säästä meidän hermomme. Kirjota tarinaa äläkä kysele jatkanko?O__o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549