Täälläkö sä muka oot?

Anonyymi

En usko. En minäkään ole.

52

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän sanoitkin ett et ole. Ei olla, ei.

    • Anonyymi

      🤫 (salaisesti)

    • Anonyymi

      Olen täällä in burrito

      • Anonyymi

        buenas noches


    • Anonyymi

      Eikö oliskin ihmeellistä jos paljastuisi, että me kumpikin oltais täällä arvuuttelemassa ikäväämme toisiltamme? Silloin uskoisin jo sielujen kohtalonyhteyteen, mystiseen kaksoisliekkiteoriaan tai ihan mihin vaan :-)

      • Anonyymi

        Mut hei mehän ollaan täällä! Ja samalla rohkeudella vielä peiton alla pimeässä sukat jalassa.


      • Anonyymi

        Ihmeellisiä asioita tapahtuu ihanille ihmisille, uskothan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellisiä asioita tapahtuu ihanille ihmisille, uskothan?

        Ihanaa jos niin on, ainakin haluaisin uskoa :-)


      • Anonyymi

        Uskon että joidenkin ihmisten on vaan tarkoitus kohdata toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että joidenkin ihmisten on vaan tarkoitus kohdata toisensa.

        Toivon että näin on. Mutta en jaksa uskoa.


      • Anonyymi

        Minä uskon että ihmeitä tapahtuu. Rakkaus on niin suurta energiaa, että se vie väkisin ne ihmiset yhteen, jotka kuuluvat toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei mehän ollaan täällä! Ja samalla rohkeudella vielä peiton alla pimeässä sukat jalassa.

        On kyllä niin kuumat paikat ettei peiton alla tarvi sukkia. Eikä sitä peittoakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä niin kuumat paikat ettei peiton alla tarvi sukkia. Eikä sitä peittoakaan.

        Ei todellakaan. Ihmeellisiä juttuja jotkut heittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Ihmeellisiä juttuja jotkut heittää.

        Meinaatko että et todellakaan tarvi sukkia tai peittoa vai että ei ole kuuma? Mulla nimittäin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että et todellakaan tarvi sukkia tai peittoa vai että ei ole kuuma? Mulla nimittäin on.

        Ja kun ajattelen sinua...ei kuumotus todellakaan helpota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä niin kuumat paikat ettei peiton alla tarvi sukkia. Eikä sitä peittoakaan.

        Nyt voi ottaa jo peiton käyttöön. Ja alle mahtuisi joku kaveriksi :)


    • Anonyymi

      Juuh täällä ollaan:)
      En kyllä olisi itsekkään uskonut :)

    • Jep, täällä taas, vuosien tauon jälkeen.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      En todellakaan ole täällä.

    • Anonyymi

      Joo mut en kauaa.

    • Anonyymi

      Täällä, mutta olen päästämässä irti M.

      Kaukaa näkee lähelle.

      Silmissäni vielä kuvas haalennut, vaan sinne ei jää <3

      R

      • Anonyymi

        👍 ( syötä vähintään 3 merkkiä )
        🤝
        👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 ( syötä vähintään 3 merkkiä )
        🤝
        👋

        Huomio tarvittaessa voi syöttää enemmänkin merkkejä 😊


    • Anonyymi

      Kyllähän me se kumpiki tiijetään että ollaan molemmat täällä, aivan turha sitä on yrittää kieltää ;)

    • Anonyymi

      Sinä olet ajatusten Volga, jota sukusi tsemppaa.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä tiijetään, mitä teerenpeliä sitä pijetään.

    • Anonyymi

      se on harhaa vain...ja niin ympäripyöreetä että..

    • Anonyymi

      Joo. Olin. En ole enää. Enkä tule takaisin.

      • Anonyymi

        Älä ny vänkyröi.


    • Anonyymi

      No, oot nyt kuitenkin psykogeriatrisellä osastolla, nukkumaan vaan, aamuhoitsu vaihtaa kakkavaipan.

    • Anonyymi

      Olen täällä varmasti.

      • Anonyymi

        Minäkin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen.

        Sitten ollaan kummatkin täällä ja jatketaan niin kauan, kun kohdataan ja ehkä sen jälkeenkin ihan vaan huvikseen.


    • Anonyymi

      Joku heitti unihiekkaa. Mä meen siis unille.
      Tavataan siellä hämärassä, juuri sen oikean katulampun alla. Ei kysymysmerkkiä.

    • Anonyymi

      On ikävä. Miksi hylkäsit mut kylmästi. Pelkäsitkö paljastuvasi, pelkäsit mua vai itseäsi?

    • Anonyymi

      No en ole vaikka pari minuuttia olin nyt ja jotain 150 tuntia edellisestä vierailusta.

    • Anonyymi

      Missä sä oot sit, jollet ole täällä? Pakko sun on täällä olla?

    • Anonyymi

      Olen vieläkin täällä... silloin ja tällöin. Joskus osuu ajoitus nappiin.

    • Anonyymi

      Mä en todellakaan ole täällä! Tästä ei sitten puhuta......

      • Anonyymi

        Ole vaan. Ei tässä ole mitään noloa...eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vaan. Ei tässä ole mitään noloa...eihän?

        Riippuu varmaan siitä mitä kirjoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu varmaan siitä mitä kirjoittaa..

        Lemmen lurituksia vaan


    • Anonyymi

      Juu täällä olen.

    • Ei täällä ole ketään, eikä kukaan. .

      läppärini se itsekseen toimii ja kirjautuu tänne suoli24:n sivustolle =)

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen, mutten sille mitään ettet usko vaikka olen sen todella hyvin tuonut esille. Ehket sitten vain itse ole täällä, vaikka joskus vahvasti niin kuvittelinkin.

      • Anonyymi

        Tämän hölynpölyn seassa on niin monta osumaa, että melkein voisi kuvitella... ei kai. Kunpa tietäisin. Täällä ollaan harhautumassa ja harhaan johtamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän hölynpölyn seassa on niin monta osumaa, että melkein voisi kuvitella... ei kai. Kunpa tietäisin. Täällä ollaan harhautumassa ja harhaan johtamassa.

        Onhan se hyvinkin mahdollista, että kaipaatte molemmat täällä toisianne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän hölynpölyn seassa on niin monta osumaa, että melkein voisi kuvitella... ei kai. Kunpa tietäisin. Täällä ollaan harhautumassa ja harhaan johtamassa.

        Ainakin oma tapani on silloin tällöin heitellä tänne kaiken hölynpölyn sekaan niitä pieniä mutta oikean henkilön silmissä tunnistettavia tai ymmärrettävissä olevia tekstinpätkiä... Tuskin kukaan iskee kerralla kaikkea tiskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin oma tapani on silloin tällöin heitellä tänne kaiken hölynpölyn sekaan niitä pieniä mutta oikean henkilön silmissä tunnistettavia tai ymmärrettävissä olevia tekstinpätkiä... Tuskin kukaan iskee kerralla kaikkea tiskiin.

        Niinpä niin. Ja mulla on villasukat jalassa. 🧦
        Nyt valot pyörryksiin ja nukkumaan.
        💤🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin oma tapani on silloin tällöin heitellä tänne kaiken hölynpölyn sekaan niitä pieniä mutta oikean henkilön silmissä tunnistettavia tai ymmärrettävissä olevia tekstinpätkiä... Tuskin kukaan iskee kerralla kaikkea tiskiin.

        No sehän se tässä höpöttelyssä niin koukuttaakin...
        Jotkut sanavalinnat ja ajoitukset tuolla ylempänä melkein kylmää ... mutta ehkä vain kuvittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se tässä höpöttelyssä niin koukuttaakin...
        Jotkut sanavalinnat ja ajoitukset tuolla ylempänä melkein kylmää ... mutta ehkä vain kuvittelen

        Jaa, puhut ilmeisesti juuri tästä ketjusta? Minä puhuin yleisemmin tästä koko palstasta.

        T: 23:05


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe