Miten voin säilyttää vain kuvat iphonessa?

Anonyymi

Elikkäs haluaisin resettaa iphoneni kaikki tiedot paitsi kuvat. Pysyykö ne jotenkin icloudissa niin että saan ne takaisin? Ja en haluaisi varmuus kopioida koska se palauttaa kaikkia muitakin juttuja joita en halua. Osaako joku auttaa?!

29

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siirrä kuvat koneelle...

    • Anonyymi

      Tai pilveen, kuten icloudiin, One driveen, dropboxiin tai Google driveen.

    • Anonyymi

      Applen omat viritykset kannattaa unohtaa. Ne kun ovat Applemaisen rajoitettuja eli pilvi ei ihan toimikaan niin hyvin eri valmistajien laitteissa kuin esimerkiksi Google Drive, Dropbox. Tämä on ihan tietotekniikka lehden testaama asia eli ei mikään mututieto!

      • Anonyymi

        Linkkiä kiitos ja mutuilut pois


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.mikrobitti.fi/testit/mika-pilvipalvelu-on-paras-testissa-4-tallennuspalvelua-joiden-kayton-voi-aloittaa-ilmaiseksi/0bd160ab-24fd-4a9f-9ea6-32d5cfaaeaa7

        Vain tilaajille mutta Icloud sai huonot arvostelut koska rajoitettu:D

        Miksi ne yleensä pilveen pitäisi lähettää?
        Tietokoneelle, usb tikulle tai micro sd kortille esimerkiksi on iPhonesta hyvä siirrellä tiedostoja.
        iCloud muuten ei pakkaa kuvia kuten esimerkiksi sinun ihanoimasi google drive.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne yleensä pilveen pitäisi lähettää?
        Tietokoneelle, usb tikulle tai micro sd kortille esimerkiksi on iPhonesta hyvä siirrellä tiedostoja.
        iCloud muuten ei pakkaa kuvia kuten esimerkiksi sinun ihanoimasi google drive.

        Ei Google Drivekaan pakkaa kuvia:D


    • Anonyymi

      minä en ainakaan käytä mitään maksullista icloudia olkoonkin että se 5gt on ilmaista tilaa mutta kuvitelkaa nyt joku 5gt täytyy parissa päivässä videoista. 5gt jälkeen alkaa rahastus. Googlella on 15gt ilmaista tilaa pakkaamattomille tiedostoille ja korkea laatu jossa on ilmainen rajoittamaton tallennustila. Miksei äplellä ole ilmaista icloudia sillä ei noissa kuvissa ja videoissa edes huomaa mitään laatueroa googlella ellei niitä nyt ala suurennuslasilla tiirailemaan, silloinkin vaikeaa.
      Eli iponessa paras ratkaisu on että teet niinkuin minä eli lataat Google Kuvat sovelluksen ja kirjaudut siihen Google tililläsi eli sillä gmaililla mikä siinä on. Sitten täppäät varmuuskopionnin päälle jonka jälkeen sinun ei tarvitse huolehtia enää mistään kuvien ja videoiden katoamisista ja tallennustilan täyttymisestä. Googel tilin varmuuskopioinnin käyttäminen ihonessa ei vaadi android puhelimen omistamista vaan heti kun olet luonut gmail sähköpostin saat 15gt ilmaista tayden koon ja rajoittamattoman korkean laadun pilvitallennusoikeuden. Iphonen tiedostoja on näppärä käyttää tietokoneilla ja android puhelimella kun kaikki tiedostot voi noukkia Googlen Kuvat sovelluksesta. Google Drive sovellus ei enää synkronoidu Google Kuvat kanssa joten sitä ei kannata käyttää. Google Kuvat on päivän sana, sitä on kätevä käyttää. Ei mikään maksa mitään.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti sulla ei ole apple kuitenkaan, mikä estää käyttämästä sitä google driveä applella?
        Ei mikään, mulla on drop box, google drive, microsoft onedrive ja tietenkin iCloud joka on integroitu appleen toisin kuin anroideissa, applella varmuuskopiot on automatisoitu sinne, se on hyvä asia.


      • Anonyymi

        Ja google kuvat on hirvein ja rasittavin kuvien levittämis ohjelma josta on todellinen riesa aiheutunut.
        Avasin sen ja sieltä löytyi vanhoja ja suht tuoreita kuvia joita en tosiaankaan halua mihinkään nettiin palveluihin laitella, olen poistanut luurista, kas kummaa sinnehän ne oli varastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja google kuvat on hirvein ja rasittavin kuvien levittämis ohjelma josta on todellinen riesa aiheutunut.
        Avasin sen ja sieltä löytyi vanhoja ja suht tuoreita kuvia joita en tosiaankaan halua mihinkään nettiin palveluihin laitella, olen poistanut luurista, kas kummaa sinnehän ne oli varastettu.

        Mitä ne siellä haittaa jos et jaa niitä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sulla ei ole apple kuitenkaan, mikä estää käyttämästä sitä google driveä applella?
        Ei mikään, mulla on drop box, google drive, microsoft onedrive ja tietenkin iCloud joka on integroitu appleen toisin kuin anroideissa, applella varmuuskopiot on automatisoitu sinne, se on hyvä asia.

        Androidissakin varmuuskopiot ovat automaattisia. Menee asetuksista ja sovelluksista lähtien kaikki Driveen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne siellä haittaa jos et jaa niitä:D

        Ilman lupaa menee pilvipalveluun kuvia jotka olen poistanut puhelimesta, löydän vuosien jälkeen kuvia sieltä.
        Ei näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman lupaa menee pilvipalveluun kuvia jotka olen poistanut puhelimesta, löydän vuosien jälkeen kuvia sieltä.
        Ei näin.

        Ei niitä mene automaattisesti. Aina vaaditaan käyttäjän toimenpiteitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä mene automaattisesti. Aina vaaditaan käyttäjän toimenpiteitä..

        Kyllä menee, minä en ole antanut lupaa ja luuristakin poistin, kummasti ne siellä näkyi olevan, jopa vuosia vanhoja kuvia.
        Kaikki menee sinne.


      • Anonyymi

        Vuosien saatossa ei ole koskaan menneet luurit vaihtunut vaatii käyttäjän hyväksynnän. Jos ei ole hyväksynyt voi esim siirtää kuva kerrallaan jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosien saatossa ei ole koskaan menneet luurit vaihtunut vaatii käyttäjän hyväksynnän. Jos ei ole hyväksynyt voi esim siirtää kuva kerrallaan jne...

        Joo se pitää erikseen kytkeä päälle ainakin Androidissa Google kuvat sovelluksen kautta. Oletuksena ei ole päällä ja sama homma asetusten varmuuskopioinnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se pitää erikseen kytkeä päälle ainakin Androidissa Google kuvat sovelluksen kautta. Oletuksena ei ole päällä ja sama homma asetusten varmuuskopioinnissa.

        Kaikki kuvat menee oletuksena sinne ja erittäin epäselvää miten sen saa pois, androidit yleensäkin on epäselviä ja sekavia valikoineen ja kuvakkeineen.

        Osaamisesta ei ole kyse, minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa, tuo on vaan niin idioottimainen pakko syöttö ohjelma, haluan kuvat normaali kuva sovellukseen mutta ei, pakkosyötetään sitä pilvisoftaa ja yllätyksenä vaikka et sinne ole mitään siirrelly, löydätkin vanhoja kuvia.

        Vinkkinä ja vroituksen sanana kaikille, käykää katsomassa mitä kuvia on varastettu sinne pilvipalveluun ja olkaa varovaisia androidin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kuvat menee oletuksena sinne ja erittäin epäselvää miten sen saa pois, androidit yleensäkin on epäselviä ja sekavia valikoineen ja kuvakkeineen.

        Osaamisesta ei ole kyse, minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa, tuo on vaan niin idioottimainen pakko syöttö ohjelma, haluan kuvat normaali kuva sovellukseen mutta ei, pakkosyötetään sitä pilvisoftaa ja yllätyksenä vaikka et sinne ole mitään siirrelly, löydätkin vanhoja kuvia.

        Vinkkinä ja vroituksen sanana kaikille, käykää katsomassa mitä kuvia on varastettu sinne pilvipalveluun ja olkaa varovaisia androidin kanssa.

        Ei mene..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene..

        Kyllä menee, valehtelu on turhaa joten lopeta se.
        Taidat olla Vapunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kuvat menee oletuksena sinne ja erittäin epäselvää miten sen saa pois, androidit yleensäkin on epäselviä ja sekavia valikoineen ja kuvakkeineen.

        Osaamisesta ei ole kyse, minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa, tuo on vaan niin idioottimainen pakko syöttö ohjelma, haluan kuvat normaali kuva sovellukseen mutta ei, pakkosyötetään sitä pilvisoftaa ja yllätyksenä vaikka et sinne ole mitään siirrelly, löydätkin vanhoja kuvia.

        Vinkkinä ja vroituksen sanana kaikille, käykää katsomassa mitä kuvia on varastettu sinne pilvipalveluun ja olkaa varovaisia androidin kanssa.

        " minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa" yhdessäkään android puhelimessa ei ole oletuksena pilvipalveluun ei tarvii olla expertti kun sen tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa" yhdessäkään android puhelimessa ei ole oletuksena pilvipalveluun ei tarvii olla expertti kun sen tietää

        Et näköjään tiedä, kaikki menee pilvipalveluun, se typerä kukan muotoinen sovellus on pakko syötetty ja oletuksena aina pyörimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa" yhdessäkään android puhelimessa ei ole oletuksena pilvipalveluun ei tarvii olla expertti kun sen tietää

        Googletin vielä asiasta jota en ennen ole tuosta tehnyt jotta saisin todisteet ja sieltähän löytyi heti samaa juttua.
        Vieläkö Vapusella ja kumppaneilla on vastaan urputtamista?
        https://bgr.com/2015/07/14/google-photos-auto-backup-feature/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletin vielä asiasta jota en ennen ole tuosta tehnyt jotta saisin todisteet ja sieltähän löytyi heti samaa juttua.
        Vieläkö Vapusella ja kumppaneilla on vastaan urputtamista?
        https://bgr.com/2015/07/14/google-photos-auto-backup-feature/

        Eipä mulla ollut:D Eli valetta on:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mulla ollut:D Eli valetta on:D:D

        https://mihku.fi/digiope/android-puhelin/google-kuvat/

        "Kun Google Kuvat -sovelluksen käynnistää ensimmäistä kertaa, se kysyy: Varmuuskopioi kuvat ja videot? Automaattisesti on jo valittuna nappi Varmuuskopiointi ja synkronointi. Jos sen jättää päälle, kuvat menevät automaattisesti Googlen pilveen."

        Eli pitää erikseen aukaista ja hyväksyä. Ei ole siis automaattinen varmuuskopiointi kuten ollaan tuolla sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://mihku.fi/digiope/android-puhelin/google-kuvat/

        "Kun Google Kuvat -sovelluksen käynnistää ensimmäistä kertaa, se kysyy: Varmuuskopioi kuvat ja videot? Automaattisesti on jo valittuna nappi Varmuuskopiointi ja synkronointi. Jos sen jättää päälle, kuvat menevät automaattisesti Googlen pilveen."

        Eli pitää erikseen aukaista ja hyväksyä. Ei ole siis automaattinen varmuuskopiointi kuten ollaan tuolla sanottu!

        Kyllä on, kuten tuolla on sanottu niin varastaa kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on, kuten tuolla on sanottu niin varastaa kuvat.

        Ei varasta;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varasta;D

        Tiesin että Vapunen nyt ainakin mussuttaa faktojakin vastaan.
        Ei edes muiden kirjoittamat todisteet riitä kun Vapunen tekee niinkuin kissa, eli juuri niinkuin itse on päättänyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe