Elikkäs haluaisin resettaa iphoneni kaikki tiedot paitsi kuvat. Pysyykö ne jotenkin icloudissa niin että saan ne takaisin? Ja en haluaisi varmuus kopioida koska se palauttaa kaikkia muitakin juttuja joita en halua. Osaako joku auttaa?!
Miten voin säilyttää vain kuvat iphonessa?
29
113
Vastaukset
- Anonyymi
Siirrä kuvat koneelle...
- Anonyymi
Tai pilveen, kuten icloudiin, One driveen, dropboxiin tai Google driveen.
- Anonyymi
Applen omat viritykset kannattaa unohtaa. Ne kun ovat Applemaisen rajoitettuja eli pilvi ei ihan toimikaan niin hyvin eri valmistajien laitteissa kuin esimerkiksi Google Drive, Dropbox. Tämä on ihan tietotekniikka lehden testaama asia eli ei mikään mututieto!
- Anonyymi
Linkkiä kiitos ja mutuilut pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkiä kiitos ja mutuilut pois
https://www.mikrobitti.fi/testit/mika-pilvipalvelu-on-paras-testissa-4-tallennuspalvelua-joiden-kayton-voi-aloittaa-ilmaiseksi/0bd160ab-24fd-4a9f-9ea6-32d5cfaaeaa7
Vain tilaajille mutta Icloud sai huonot arvostelut koska rajoitettu:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mikrobitti.fi/testit/mika-pilvipalvelu-on-paras-testissa-4-tallennuspalvelua-joiden-kayton-voi-aloittaa-ilmaiseksi/0bd160ab-24fd-4a9f-9ea6-32d5cfaaeaa7
Vain tilaajille mutta Icloud sai huonot arvostelut koska rajoitettu:DMiksi ne yleensä pilveen pitäisi lähettää?
Tietokoneelle, usb tikulle tai micro sd kortille esimerkiksi on iPhonesta hyvä siirrellä tiedostoja.
iCloud muuten ei pakkaa kuvia kuten esimerkiksi sinun ihanoimasi google drive. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tilaajille mutta Icloud sai huonot arvostelut koska rajoitettu:DLuet siis vielä Mikrobittiä, kaukana on ajat jolloin tuota pystyi sanomaan tietokonelehdeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne yleensä pilveen pitäisi lähettää?
Tietokoneelle, usb tikulle tai micro sd kortille esimerkiksi on iPhonesta hyvä siirrellä tiedostoja.
iCloud muuten ei pakkaa kuvia kuten esimerkiksi sinun ihanoimasi google drive.Ei Google Drivekaan pakkaa kuvia:D
- Anonyymi
minä en ainakaan käytä mitään maksullista icloudia olkoonkin että se 5gt on ilmaista tilaa mutta kuvitelkaa nyt joku 5gt täytyy parissa päivässä videoista. 5gt jälkeen alkaa rahastus. Googlella on 15gt ilmaista tilaa pakkaamattomille tiedostoille ja korkea laatu jossa on ilmainen rajoittamaton tallennustila. Miksei äplellä ole ilmaista icloudia sillä ei noissa kuvissa ja videoissa edes huomaa mitään laatueroa googlella ellei niitä nyt ala suurennuslasilla tiirailemaan, silloinkin vaikeaa.
Eli iponessa paras ratkaisu on että teet niinkuin minä eli lataat Google Kuvat sovelluksen ja kirjaudut siihen Google tililläsi eli sillä gmaililla mikä siinä on. Sitten täppäät varmuuskopionnin päälle jonka jälkeen sinun ei tarvitse huolehtia enää mistään kuvien ja videoiden katoamisista ja tallennustilan täyttymisestä. Googel tilin varmuuskopioinnin käyttäminen ihonessa ei vaadi android puhelimen omistamista vaan heti kun olet luonut gmail sähköpostin saat 15gt ilmaista tayden koon ja rajoittamattoman korkean laadun pilvitallennusoikeuden. Iphonen tiedostoja on näppärä käyttää tietokoneilla ja android puhelimella kun kaikki tiedostot voi noukkia Googlen Kuvat sovelluksesta. Google Drive sovellus ei enää synkronoidu Google Kuvat kanssa joten sitä ei kannata käyttää. Google Kuvat on päivän sana, sitä on kätevä käyttää. Ei mikään maksa mitään.- Anonyymi
Ilmeisesti sulla ei ole apple kuitenkaan, mikä estää käyttämästä sitä google driveä applella?
Ei mikään, mulla on drop box, google drive, microsoft onedrive ja tietenkin iCloud joka on integroitu appleen toisin kuin anroideissa, applella varmuuskopiot on automatisoitu sinne, se on hyvä asia. - Anonyymi
Ja google kuvat on hirvein ja rasittavin kuvien levittämis ohjelma josta on todellinen riesa aiheutunut.
Avasin sen ja sieltä löytyi vanhoja ja suht tuoreita kuvia joita en tosiaankaan halua mihinkään nettiin palveluihin laitella, olen poistanut luurista, kas kummaa sinnehän ne oli varastettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja google kuvat on hirvein ja rasittavin kuvien levittämis ohjelma josta on todellinen riesa aiheutunut.
Avasin sen ja sieltä löytyi vanhoja ja suht tuoreita kuvia joita en tosiaankaan halua mihinkään nettiin palveluihin laitella, olen poistanut luurista, kas kummaa sinnehän ne oli varastettu.Mitä ne siellä haittaa jos et jaa niitä:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sulla ei ole apple kuitenkaan, mikä estää käyttämästä sitä google driveä applella?
Ei mikään, mulla on drop box, google drive, microsoft onedrive ja tietenkin iCloud joka on integroitu appleen toisin kuin anroideissa, applella varmuuskopiot on automatisoitu sinne, se on hyvä asia.Androidissakin varmuuskopiot ovat automaattisia. Menee asetuksista ja sovelluksista lähtien kaikki Driveen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne siellä haittaa jos et jaa niitä:D
Ilman lupaa menee pilvipalveluun kuvia jotka olen poistanut puhelimesta, löydän vuosien jälkeen kuvia sieltä.
Ei näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman lupaa menee pilvipalveluun kuvia jotka olen poistanut puhelimesta, löydän vuosien jälkeen kuvia sieltä.
Ei näin.Ei niitä mene automaattisesti. Aina vaaditaan käyttäjän toimenpiteitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä mene automaattisesti. Aina vaaditaan käyttäjän toimenpiteitä..
Kyllä menee, minä en ole antanut lupaa ja luuristakin poistin, kummasti ne siellä näkyi olevan, jopa vuosia vanhoja kuvia.
Kaikki menee sinne. - Anonyymi
Vuosien saatossa ei ole koskaan menneet luurit vaihtunut vaatii käyttäjän hyväksynnän. Jos ei ole hyväksynyt voi esim siirtää kuva kerrallaan jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosien saatossa ei ole koskaan menneet luurit vaihtunut vaatii käyttäjän hyväksynnän. Jos ei ole hyväksynyt voi esim siirtää kuva kerrallaan jne...
Joo se pitää erikseen kytkeä päälle ainakin Androidissa Google kuvat sovelluksen kautta. Oletuksena ei ole päällä ja sama homma asetusten varmuuskopioinnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se pitää erikseen kytkeä päälle ainakin Androidissa Google kuvat sovelluksen kautta. Oletuksena ei ole päällä ja sama homma asetusten varmuuskopioinnissa.
Kaikki kuvat menee oletuksena sinne ja erittäin epäselvää miten sen saa pois, androidit yleensäkin on epäselviä ja sekavia valikoineen ja kuvakkeineen.
Osaamisesta ei ole kyse, minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa, tuo on vaan niin idioottimainen pakko syöttö ohjelma, haluan kuvat normaali kuva sovellukseen mutta ei, pakkosyötetään sitä pilvisoftaa ja yllätyksenä vaikka et sinne ole mitään siirrelly, löydätkin vanhoja kuvia.
Vinkkinä ja vroituksen sanana kaikille, käykää katsomassa mitä kuvia on varastettu sinne pilvipalveluun ja olkaa varovaisia androidin kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kuvat menee oletuksena sinne ja erittäin epäselvää miten sen saa pois, androidit yleensäkin on epäselviä ja sekavia valikoineen ja kuvakkeineen.
Osaamisesta ei ole kyse, minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa, tuo on vaan niin idioottimainen pakko syöttö ohjelma, haluan kuvat normaali kuva sovellukseen mutta ei, pakkosyötetään sitä pilvisoftaa ja yllätyksenä vaikka et sinne ole mitään siirrelly, löydätkin vanhoja kuvia.
Vinkkinä ja vroituksen sanana kaikille, käykää katsomassa mitä kuvia on varastettu sinne pilvipalveluun ja olkaa varovaisia androidin kanssa.Ei mene..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene..
Kyllä menee, valehtelu on turhaa joten lopeta se.
Taidat olla Vapunen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkkinä ja vroituksen sanana kaikille, käykää katsomassa mitä kuvia on varastettu sinne pilvipalveluun ja olkaa varovaisia androidin kanssa." minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa" yhdessäkään android puhelimessa ei ole oletuksena pilvipalveluun ei tarvii olla expertti kun sen tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa" yhdessäkään android puhelimessa ei ole oletuksena pilvipalveluun ei tarvii olla expertti kun sen tietää
Et näköjään tiedä, kaikki menee pilvipalveluun, se typerä kukan muotoinen sovellus on pakko syötetty ja oletuksena aina pyörimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" minä olen erittäin taitava tietotekniikan parissa" yhdessäkään android puhelimessa ei ole oletuksena pilvipalveluun ei tarvii olla expertti kun sen tietää
Googletin vielä asiasta jota en ennen ole tuosta tehnyt jotta saisin todisteet ja sieltähän löytyi heti samaa juttua.
Vieläkö Vapusella ja kumppaneilla on vastaan urputtamista?
https://bgr.com/2015/07/14/google-photos-auto-backup-feature/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googletin vielä asiasta jota en ennen ole tuosta tehnyt jotta saisin todisteet ja sieltähän löytyi heti samaa juttua.
Vieläkö Vapusella ja kumppaneilla on vastaan urputtamista?
https://bgr.com/2015/07/14/google-photos-auto-backup-feature/Eipä mulla ollut:D Eli valetta on:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mulla ollut:D Eli valetta on:D:D
https://mihku.fi/digiope/android-puhelin/google-kuvat/
"Kun Google Kuvat -sovelluksen käynnistää ensimmäistä kertaa, se kysyy: Varmuuskopioi kuvat ja videot? Automaattisesti on jo valittuna nappi Varmuuskopiointi ja synkronointi. Jos sen jättää päälle, kuvat menevät automaattisesti Googlen pilveen."
Eli pitää erikseen aukaista ja hyväksyä. Ei ole siis automaattinen varmuuskopiointi kuten ollaan tuolla sanottu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://mihku.fi/digiope/android-puhelin/google-kuvat/
"Kun Google Kuvat -sovelluksen käynnistää ensimmäistä kertaa, se kysyy: Varmuuskopioi kuvat ja videot? Automaattisesti on jo valittuna nappi Varmuuskopiointi ja synkronointi. Jos sen jättää päälle, kuvat menevät automaattisesti Googlen pilveen."
Eli pitää erikseen aukaista ja hyväksyä. Ei ole siis automaattinen varmuuskopiointi kuten ollaan tuolla sanottu!Kyllä on, kuten tuolla on sanottu niin varastaa kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on, kuten tuolla on sanottu niin varastaa kuvat.
Ei varasta;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varasta;D
Tiesin että Vapunen nyt ainakin mussuttaa faktojakin vastaan.
Ei edes muiden kirjoittamat todisteet riitä kun Vapunen tekee niinkuin kissa, eli juuri niinkuin itse on päättänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450