Kilroy Travels

M 16

Kirloy Travels mainostaa matkoja opiskelijoille ja alle 26 vuotiaille.
No, olen opiskelija ja alle 26 vuotta joten pystynkö OIKEESTI lähtemään vaikka Lontooseen kesällä?
Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että alle 18 vuotias voisi lähteä ihan muuten vaan kavereiden kanssa ulkomaille!
Ja jospa Kilroy pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä, että alle 26 vuotialla tarkoitetaan 18-26 vuoden ikää.

Joten kertokaa, onnistuuko matka kolmelta 16-17 vuotiaalta opiskelijalta Lontooseen?

Ylipäätänsä kaikki tieto Kilroysta kiinnostaa, kokemuksia?

4

9529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah

Minä ostin Kilroyltä lentolipun Lontooseen ollessani 15-vuotias peruskoululainen. Ei mitään ongelmia, piti vain hankkia asiaankuuluva kortti (GO-25). Lentokoneessakin stuertti kysyi vain, että otanko puna- vai valkoviiniä ruuan kanssa. ;)

• tiedän

olen ollut Kilroylla duunissa ja näin siis tämä homma menee yksinkertaisuudesaan....

Liput Kilroytlta 0 - 100000000 vuotiaaksi -eli kaikki saavat toki lippuja minne vain.

Nuoriso ja opsikelijaliput:
      0 - 34v. Niin sanotut opiskelijaliput (Oltava todistetusti täyspäiväinen opsikelija)-sinulle tehdään ISIC-kortti (10 EUR)

0 - 26v. Nuorisolippu, ei muuta kuin ikävaatimus
      (Saat siis sen GO25-kortin, 10 EUR)
      ((0 - 18v. tarvitsevat vanhempien tai holhoojan kirjallisenluvan matkustaa))käytännössä 0 - 5v ei voimatkustaa ilman saattajaa.

Muut ns. NEGO ja norm lentoyhtiöiden julkaisematliput - ei ikäraaja.

!!!!HUOM - se, että lippusi on nuoriso- tai opiskelijalippu ei takaa halvinta hintaa!!!! Mutta takaa päivämäärämuutos oikeuden, ja peruutusoikeuden tiettyä kulua vastaan. Kannattaa hyödyntää mm. lentoyhtiöiden julkaisemia "kesähintoja" - ovat halpoja, mutta usein rajallisia matkustusajan ja peruutus-ja muutosoikeiden suhteen.

JA YLIPÄÄTÄÄN KANNATAA ENSIN KYSYÄ ESIM. STA-TRAVEL:lta LIPUT OVAT USEIMMITEN HALVEMPIA!!!!
      www.statravel.fi

HAUSKAA MATKAA

• Jaska