Kirloy Travels mainostaa matkoja opiskelijoille ja alle 26 vuotiaille.
No, olen opiskelija ja alle 26 vuotta joten pystynkö OIKEESTI lähtemään vaikka Lontooseen kesällä?
Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että alle 18 vuotias voisi lähteä ihan muuten vaan kavereiden kanssa ulkomaille!
Ja jospa Kilroy pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä, että alle 26 vuotialla tarkoitetaan 18-26 vuoden ikää.
Joten kertokaa, onnistuuko matka kolmelta 16-17 vuotiaalta opiskelijalta Lontooseen?
Ylipäätänsä kaikki tieto Kilroysta kiinnostaa, kokemuksia?
Kilroy Travels
4
9331
Vastaukset
- Sarah
Minä ostin Kilroyltä lentolipun Lontooseen ollessani 15-vuotias peruskoululainen. Ei mitään ongelmia, piti vain hankkia asiaankuuluva kortti (GO-25). Lentokoneessakin stuertti kysyi vain, että otanko puna- vai valkoviiniä ruuan kanssa. ;)
- tiedän
olen ollut Kilroylla duunissa ja näin siis tämä homma menee yksinkertaisuudesaan....
Liput Kilroytlta 0 - 100000000 vuotiaaksi -eli kaikki saavat toki lippuja minne vain.
Nuoriso ja opsikelijaliput:
0 - 34v. Niin sanotut opiskelijaliput (Oltava todistetusti täyspäiväinen opsikelija)-sinulle tehdään ISIC-kortti (10 EUR)
0 - 26v. Nuorisolippu, ei muuta kuin ikävaatimus
(Saat siis sen GO25-kortin, 10 EUR)
((0 - 18v. tarvitsevat vanhempien tai holhoojan kirjallisenluvan matkustaa))käytännössä 0 - 5v ei voimatkustaa ilman saattajaa.
Muut ns. NEGO ja norm lentoyhtiöiden julkaisematliput - ei ikäraaja.
!!!!HUOM - se, että lippusi on nuoriso- tai opiskelijalippu ei takaa halvinta hintaa!!!! Mutta takaa päivämäärämuutos oikeuden, ja peruutusoikeuden tiettyä kulua vastaan. Kannattaa hyödyntää mm. lentoyhtiöiden julkaisemia "kesähintoja" - ovat halpoja, mutta usein rajallisia matkustusajan ja peruutus-ja muutosoikeiden suhteen.
JA YLIPÄÄTÄÄN KANNATAA ENSIN KYSYÄ ESIM. STA-TRAVEL:lta LIPUT OVAT USEIMMITEN HALVEMPIA!!!!
www.statravel.fi
HAUSKAA MATKAA- Jaska
Tuosta STA-travelista...
Ainakin viimeisen vuoden aikana ostamani liput ovat tulleet KILROYn kautta hankittua STA-travelia halvemmaksi. Tämän lisäksi palvelu ja ammattitaito KILROYlla on ollut aivan omaa luokkaansa STA:han verrattuna.
- pirullinen85
En kyllä ikinä osta lippuja Kilroy Travelsin kautta. Varasin liput ja seuraavana päivänä sain soiton, että matkani on peruttu. TÄH!? Kerkiin maksaa jo kyseisen matkan ja sanoivat että joutuvat velottamaan peruutuksesta. TÄH!!!!???!!! eli matka budjettini on nyt -5oe.
En tiedä muiden mielipiteitä Kilroy Travelsistä, ja en oikeastaan niinkään välitä. Mutta tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun hankin lennot heidän kautta.
Pieni ohje jos tilaatte lentolippuja Kilroy Travelsilta. Ostakaa flexible.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779