Kilroy Travels

M 16

Kirloy Travels mainostaa matkoja opiskelijoille ja alle 26 vuotiaille.
No, olen opiskelija ja alle 26 vuotta joten pystynkö OIKEESTI lähtemään vaikka Lontooseen kesällä?
Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että alle 18 vuotias voisi lähteä ihan muuten vaan kavereiden kanssa ulkomaille!
Ja jospa Kilroy pitää sitä ihan itsestäänselvyytenä, että alle 26 vuotialla tarkoitetaan 18-26 vuoden ikää.

Joten kertokaa, onnistuuko matka kolmelta 16-17 vuotiaalta opiskelijalta Lontooseen?

Ylipäätänsä kaikki tieto Kilroysta kiinnostaa, kokemuksia?

4

9529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah

Minä ostin Kilroyltä lentolipun Lontooseen ollessani 15-vuotias peruskoululainen. Ei mitään ongelmia, piti vain hankkia asiaankuuluva kortti (GO-25). Lentokoneessakin stuertti kysyi vain, että otanko puna- vai valkoviiniä ruuan kanssa. ;)

• tiedän

olen ollut Kilroylla duunissa ja näin siis tämä homma menee yksinkertaisuudesaan....

Liput Kilroytlta 0 - 100000000 vuotiaaksi -eli kaikki saavat toki lippuja minne vain.

Nuoriso ja opsikelijaliput:
      0 - 34v. Niin sanotut opiskelijaliput (Oltava todistetusti täyspäiväinen opsikelija)-sinulle tehdään ISIC-kortti (10 EUR)

0 - 26v. Nuorisolippu, ei muuta kuin ikävaatimus
      (Saat siis sen GO25-kortin, 10 EUR)
      ((0 - 18v. tarvitsevat vanhempien tai holhoojan kirjallisenluvan matkustaa))käytännössä 0 - 5v ei voimatkustaa ilman saattajaa.

Muut ns. NEGO ja norm lentoyhtiöiden julkaisematliput - ei ikäraaja.

!!!!HUOM - se, että lippusi on nuoriso- tai opiskelijalippu ei takaa halvinta hintaa!!!! Mutta takaa päivämäärämuutos oikeuden, ja peruutusoikeuden tiettyä kulua vastaan. Kannattaa hyödyntää mm. lentoyhtiöiden julkaisemia "kesähintoja" - ovat halpoja, mutta usein rajallisia matkustusajan ja peruutus-ja muutosoikeiden suhteen.

JA YLIPÄÄTÄÄN KANNATAA ENSIN KYSYÄ ESIM. STA-TRAVEL:lta LIPUT OVAT USEIMMITEN HALVEMPIA!!!!
      www.statravel.fi

HAUSKAA MATKAA

• Jaska

Tuosta STA-travelista...

Ainakin viimeisen vuoden aikana ostamani liput ovat tulleet KILROYn kautta hankittua STA-travelia halvemmaksi. Tämän lisäksi palvelu ja ammattitaito KILROYlla on ollut aivan omaa luokkaansa STA:han verrattuna.

• pirullinen85

En kyllä ikinä osta lippuja Kilroy Travelsin kautta. Varasin liput ja seuraavana päivänä sain soiton, että matkani on peruttu. TÄH!? Kerkiin maksaa jo kyseisen matkan ja sanoivat että joutuvat velottamaan peruutuksesta. TÄH!!!!???!!! eli matka budjettini on nyt -5oe.
      En tiedä muiden mielipiteitä Kilroy Travelsistä, ja en oikeastaan niinkään välitä. Mutta tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun hankin lennot heidän kautta.
      Pieni ohje jos tilaatte lentolippuja Kilroy Travelsilta. Ostakaa flexible.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe