Olen lähdössä Martiniquelle viikon lomalle. Haluaisin kuulla vinkkejä saarella käyneiltä, onko jotain mitä pitää ottaa huomioon? Missä kannattaa käydä ym. Kiitos jo etukäteen!
Martinique kokemusta
8
3061
Vastaukset
- Huldis
Olimme Martiniquella 3 vuotta sitten juuri viikon pituisella lomalla ja mielestämme autonvuokraus on ehdoton juttu. Oma hotellimme oli hiukan sivussa Sainte-Lucesta aivan ihanan rannan vieressä. Autolla oli helppo käydä iltaisin eri paikoissa ravintolassa syömässä. Matkat saaren eri osiin eivät ole kauhean pitkiä ja niin autolla onkin helppo ajella ympäriinsä. Tietysti se tarvitseeko autoa riippuu myös vähän siitä missä siellä asuu. Esim Trois-Iletsissä pärjää varmaan ilman autoa.
Minne päin siellä olet menossa?- Eva
Olemme menossa POint du Bout:hun. Sijaitsee tietojeni mukaan lahden toisella puolella Fort de France:n nähden.
- Huldis
Eva kirjoitti:
Olemme menossa POint du Bout:hun. Sijaitsee tietojeni mukaan lahden toisella puolella Fort de France:n nähden.
Se on siellä Trois Iletsin liepeillä siis. Siellä varmaan selviää ilman autoakin, mutta paljon saa irti enemmän jos vuokraa auton. Hyvää matkaa teille. Me ainakin nautimme saaresta.
- Jonna
Huldis kirjoitti:
Se on siellä Trois Iletsin liepeillä siis. Siellä varmaan selviää ilman autoakin, mutta paljon saa irti enemmän jos vuokraa auton. Hyvää matkaa teille. Me ainakin nautimme saaresta.
Kannattaa ehdottomasti vuokarat auto! Taksilla matkustaminen todella kallista ja yleiset kulkee huonosti. Saaresta näkee ja nauttii varmasti auton kanssa enemmän.
Oltiin reissussa helmikuussa. Pääasiassa kyllä viereisellä st.lucialla. - sunny
Jonna kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti vuokarat auto! Taksilla matkustaminen todella kallista ja yleiset kulkee huonosti. Saaresta näkee ja nauttii varmasti auton kanssa enemmän.
Oltiin reissussa helmikuussa. Pääasiassa kyllä viereisellä st.lucialla.Olemme myös menossa Martiniquelle, ja meillä on tiedossa siis lentokentän vaihto Pariisissa, joten siellä reissanneilla, että oletteko voineet checkata matkatavarat Helsingissä suoraan Martiniquelle asti,
vai täytyykö ne vielä erikseeen checkata Pariisissa?
Kiitos etukäteen! - Pasi
sunny kirjoitti:
Olemme myös menossa Martiniquelle, ja meillä on tiedossa siis lentokentän vaihto Pariisissa, joten siellä reissanneilla, että oletteko voineet checkata matkatavarat Helsingissä suoraan Martiniquelle asti,
vai täytyykö ne vielä erikseeen checkata Pariisissa?
Kiitos etukäteen!Moi ! Matkatavarat täytyy itse viedä kentältä toiselle. Kenttien välillä kulkee bussi, pysäkkiä on vähän hankala löytää, kysy lentokenttävirkailijoilta neuvoa. Pariisin kentät ovat kuuluisia matkatavaroiden kadottamisessa, itse olin myöhästyä jatkolennolta odottaessani tavaroita tunnin verran. Pieni vinkki: ota kuva laukustasi niin voit näyttää sen virkailijalle; nopeuttaa etsimistä.
- Jonna
Pasi kirjoitti:
Moi ! Matkatavarat täytyy itse viedä kentältä toiselle. Kenttien välillä kulkee bussi, pysäkkiä on vähän hankala löytää, kysy lentokenttävirkailijoilta neuvoa. Pariisin kentät ovat kuuluisia matkatavaroiden kadottamisessa, itse olin myöhästyä jatkolennolta odottaessani tavaroita tunnin verran. Pieni vinkki: ota kuva laukustasi niin voit näyttää sen virkailijalle; nopeuttaa etsimistä.
Meillä meni laukut suoraan Helsingistä Martiniquelle. Eli meillä oli Air Francen lennot (finnairilla ranskaan) ja kenttiä ei tarvinnut vaihtaa ja kaikki sujui todella helposti ja hienosti:)
- Jonna
Jonna kirjoitti:
Meillä meni laukut suoraan Helsingistä Martiniquelle. Eli meillä oli Air Francen lennot (finnairilla ranskaan) ja kenttiä ei tarvinnut vaihtaa ja kaikki sujui todella helposti ja hienosti:)
vastasin lukematta viestiäsi kunnolla.... Eli siis meidän ei tosiaan tarvinnut vaihtaa kenttää. Eli joudutte varmasti kuljettamaan itse laukkunne kun vaihdatte kenttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882