Pääsin kokeileen ekaa kertaa elämässäni traktorimönkijää. Linhain 500 neliveto
2018 tai 2019mallia.
Ajoin hieman pellolla ja 10km hiekkatiellä. Iski hieman kuume saada itselle tuollainen.
Millainen tuo on laadultaan? Monessa paikassa niitä ainakin myydään uutena.
Mitä mahtaa kuluttaa jos ajelee pelkästään maantiellä 50-60vauhteja?
Suosittele jotain muuta mallia mikä olisi hyvä pelkästään maantieajoon..
Hae laitteesta auton korviketta jolla pääsisi töihin ja kauppaan. Pitkät yli 50km matkat kulkisin perheen autolla eli kakkosauto hävitetään jos mönkijä tulee taloon.
Traktorimönkijä asfaltille
3
1975
Vastaukset
- Anonyymi
Ole sjanut ympäri vuoden Can Am 500 outlanderilla, joka on tieliikenne mönkkäri. Onhan se ollut auton korvike ja ympäristö on tullut tutuksi. Marja ja sienipaikkoja on löytynyt. Talvella helppo ajella kalapaikoilla. 25 astetta pakkasta ja hyvät ajovehkeet, niin lämpimänä olen pysynyt. Autoiliolta meinaa aamulla tippa silmät päästä, kun niissä pakkasissa ajelee. Kesällä kiva ajella taas shortseissa ja ei tartte laitella ajopukuja päälle. 80-90km/h on sopiva vauhti. 100km/h rupee jo kone huutamaan, mutta ajettavuus pysyys hyvänä. Pariin vuoteen on tullut kilometrejä 14000km ja säilyttänyt ulkona koko ajan ja hyvin on lähtenyt käyntiin.
- Anonyymi
Itellä tuollanen rattorimönkijä. Käyttö viikottaista muttei mitään pitkää pätkää. Kulkee just sen 60km/H mut mielummin ajan hieman alle koska viidenkympin jälkeen alkaa renkaat ujeltaa oudosti. Olen ajanut joskus 220km päivässä mut yleensä reilusti alle 30kilsan lenkkejä.
Talvella -10 sellanen raja etten kyllä lähde mihinkään. Sormet jäätyy ja naama.
Leikkiminen luisussa talvella kyllä ihan parasta. Kesällä voisi sileemmät kumit olla paikallaan - Anonyymi
Kyllä itse petyin mönkijän ominaisuuksiin! Se tärinä ja koneen kovat kierrokset tappaa mukavuuden täysin! En tiedä jos moottori olis luokkaa 800-1000kuutioo miten sitten mutta nämä pienemmät ei ei.
Tämä mun tekele on cf moto 450 ja pitäs olla ihan jees laite mut ei tällä viitsi turhaa ajella asfaltilla. Soralla ja poluilla menee kyllä makiasti kun kierrokset vaihtelee!
Polaris 570 oli parempi mut siinäkin renkaat jyrrää pahasti. Pienellä modauksella saattais saada hyvänkin. Renkaiden tasapainotus tai vaihto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657