Millainen hotelli NAFSIKA, minne päin yhden hengen huoneet .Onko siistit huoneet.Aamiainen .Ensi kertaa menossa tänä syksynä rodokselle.Kiitos jos joku viitsii vastata
nafsika hotelli
2
142
Vastaukset
- Anonyymi
Olen asunut monissa Nafsikaa lähellä olevissa hotelleissa.
Nafsika oli kauan remontissa, muistaakseni vuosia. Tänä keväänä siellä näytti olevan toimintaa, joten uskon, että paikat ovat nyt kutakuinkin kunnossa. Paikka on lähellä tuulista rantaa, eli kadun ylitys ja rannalla.
Valitettavasti en itse ole siellä asunut, joten en osaa tarkemmin kertoa hotellista. Kuitenkin, se on siinä samassa ryppäässä, missä on paljon muitakin suomalaisten käyttämiä hotelleja. Siis ihan lähellä kaikkea. - Anonyymi
moikka
olin lokakuussa 2018 siellä yhden hengen huoneessa ovat merelle päin vastapäätä on rakennus mikä rajoittaa näkyvyyttä pyydä itsellesi huonetta mahdollisemman ylhäältä aurinko paistaa sinne iltapäivästä merikin näkyi osittain pieni parveke kaikissa huoneissa
huone/wc /suihku ovat aika pieniä tiloiltaan mutta todella siistejä aamupala hyvä ja monipuolinen verrattuna moneen muuhun hotelliin .mukavan ja ystävällisen omistaja perheen ylläpitämä hotelli
hyvä valinta henkilölle joka käyttää lomansa muuhun kun hotellissa olemiseen
mukavaa matkaa rodokselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1892395
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,911714Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861508Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141395Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2461223Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441154- 431030
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan51857- 85855