https://ibb.co/6cQB8d8
Tuossa alemmassa kuvassa, ihottuma on vain oikean puoleisen jalan yläosassa. Onko pesuaine allergia vai mikä? Kutisee välillä tosi paljon☹️
Tietääkö joku mikä ihottuma on kyseessä?
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä jokin sienitauti? Mene lääkäriin. Allergia näyttää aika erilaiselta. Ja allergiassa saisit oireita useampaan paikkaan.
Raapimalla tauti ei parane, pahenee ja leviää vaan. Joten: lääkäriin!!! - Anonyymi
Noista ei ota selvää kuin ihotautilääkäri.
Terkkarin kautta voi päästä ihotautilääkärille
tai yksityiselle voi mennä, jos on rahaa.
(Olin viime vuonna, 130 euroa.
Mulla kyynärpäissä ekseemaa kuulemma, vähän samannäköistä kun sulla,
mutta iho paksuuntuu valk. kohdasta.
Lääkkeeksi sain voide kortisonia Dermovat 0.5 mg reseptillä ja reseptitöntä Ceralan Plus-voidetta
joka ei auta kutinaan, mutta on hyvää kuivalle iholle yleensä)
AloeVEra geeliä laitan kun kutisee paljon. Se alkaa vaikuttaa noin 10 minuutissa.
Voi käyttää vaikka 10 X päivässä.
Se on ainoa kutinaa hillitsevä monien kokeiluitten jälkeen.
Ehkä kortisonikin vähän hillitsee kutinaa mutta sitä ei saa käyttää kuin rajoitetusti.
AloeVEra on luonnontuote apteekista. Noin 13 euroa tuubi. - Anonyymi
Kiitos vastauksista, hoidan asiaa kuntoon🙂
- Anonyymi
Haloo !
Ihotautikuvastosta löytyy kuva pesuaineallergiasta,
se muistuttaa vähän aloittajan "pläiskää",
mutta niin moni muukin,
kuvista on vaikea päätellä itse.
Lekurille meno on paras,
että saa oikean lääkkeen , jos tarvitsee,
usein se on kortisonivoide ja kosteuttavaa voidetta
koska se pläiskä on yleensä kuiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965