mä olin tänään yökylässä yhen mun kaverin luona. Me ollaan molemmat 13 vuotiait ja me nukuttiin samassa sängyssä. Sillä mun kaverilla on pikkuveli, joku on jotain 7 mutta se kastelee vuoteen. Se veli oli tosin niitten mummolla, joten me oltiin sen kaverin kanssa ihan kahestaan siellä huoneessa. no me sitten pelattiin ensin san andreasta aika myöhään yöhön, kunnes sen mun kaverin äiti tuli sanomaan että nyt nukkumaan. me riisuiduttiin ja laitettiin yöpuvut päälle ja mentiin sänkyihin. mun oli tarkotus nukkuu siinä sen veljen sängyssä. No mä vaihoin yöpuvun päälle ja olin menossa siihen sen pikkuveljen sänkyyn kun mä huomasin ett siinä sängyllä oli muovilakana ja VAIPPA!
no mä sitte sanoin et hei täs mun sängyl on vaippa mitä mä teen sille.
no se kaveri sitte naureskeli siihen ja sano että laita ne jalkaas.
mä sanoin siihen että hei en varmana!
kaveri siihen: hei laita vaan mäkin pidän joskus ja ne tuntuu tosi mukavilta.
mä: no mä laitan jos säkin laitat!
sitte se kaveri vähän nauro ja kävi hakemas sieltä kaapista toisen puhtaan vaipan. se riisu housunsa ja nosti ne vaippahousut jalkaansa. "enks mä oo staili" se kysy ja mun oli kyllä pakko sanoo et se näytti aika hassulta niis vaipois. no mä en halunnu jäädä pekkaa pahemmaksi ja mäkin riisuin housuni ja laitoin ne vaipat. me sitte hihiteltiin siinä ja se kaveri kävi tanssimaan siin keskel huonetta. mun oli vaikee pidättää sitä naurua ja niin siinä kävi että mä nauroin niin että pääs vähän pissaa sinne vaippaan.
mun kaveri tietyst huomas sen kun mä menin ihan punaseks. se tuli kokeilemaan mun vaipan haaraosaa ja se sano että anna tulla vaan kyllä se vaippa kestää!
no mä päästin sitten koko lastin sinne vaippaan ja mun kaveri halus kokeilla vuotiks mun vaippa. se laitto kätensä mun haaruksiin ja rupes painelemaan. se tuntu tosi hyvältä ja se kaverikin näytti nauttivan. me mentiin istumaan sen sängylle ja se pyys mua painelemaan sen haaroja. mä tunsin että sen muna kasvopikkasen ja mulle tuli sama efekti. me jatkettiin sitä sitten aika kauan kunnes musta alko tuntumaan aika mukavalta. me molemmat saatiin siemensyöksy niihin vaippoihin, jotka oli mun tapauksessa vielä pissasta märät.
me päätettiin nukkuu molemmat siinä sen pikkuveljen muovilakanalla, koska se ei halunnu että sen lakanoihin menee mun pissaa. sen pikkuveljen sänky oli aika pien joten me jouduttiin nukkumaan osin päällekkän, molemmilla kädet toisen haaroissa.
kun me aamulla herättiin siltä kaveriltakin oli päässy pissat vaippaan. me päätittiin pukee vaan housut niitten vaippojen päälle, ja mennä sitten paremmalla ajalla vaihtamaan vaipat.
sitä parempaa aikaa ei kumminkaan tullu, koska mun äiti tuli hakemaan mut sieltä niitten kotoa. nyt mulla on vieläkin se sama pissainen vaippa tuolla hosuissa, ja täytyy vissiin pitää sitä vielä tääkin päivä. ehkä sitten illalla saunassa mä voin heittää tän roskikseen ilman että kukaan näkee.
mä odotan innolla sitä että pääsen taas silel kaverille yökylään. toivottavasti me voidaan mennä leikkimään sen luokse huomenna koulun jälkeen.
hassu tapahtuma
10
5478
Vastaukset
- Jusaus83
Voi helvetti, minkälaiset päiväunet sulla on. Olet viisikymppinen pedofiili.
- (hyi)mikä
homo sorry nyt vaan
- H-mäki
Mene takas sinne seksi/fetissi palstalle kirjotteleen perseen nuolemisesta ja vaipoista!!!!!!!!!!Vitun lapsiin sekaantuja
- hyvä
Moi!!!! Boika toi sun viestis oli tosi hyvä...
Oon pitäny itekki joskus vaippa housuja ja laskenu pissat niihin. Tosi kiihottavaa.
Mul rupes stondaa kun mä luin ton viestin, ja mä laukesin alushousuihin, harmi housut tahriintui.
Lisää tollasii juttui.
- fgthyujiöåpasrrguiopokiffdghj
Hyi Hyi Homo
- Anonyymi
Teinithän käyttää ilmausta "pekkaa pahemmaksi"? Tai käytti 60-luvulla.
- Anonyymi
Kuka tietää vaikka tää vanha juttu olisi ihan tosi tapaus. Maailmassa sattuu kummallisempiakin asioita.
- Anonyymi
Kummallista ettei ylläpito tätä törkyä poista, vaikka paljon kevyemmän tason homojutut katoavat miltei samantien! 🙄
- Anonyymi
uhh itekki käytän vaippaa sillon tällöin iha vaa huvin vuoks esim juuri nyt ja ku luin tätä nii alko kiihottaa ja laskin alleni pissat ja nyt on märkänä vaippa (käytän vaippaa myös siks et saatan pissata päivisin ja öisin vahingos housuun)
- Anonyymi
Tietävätkö vanhempasi että sinulla on vaippafetissi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058