Omistan ottein

kaupassa

Olin nuorena poikana supparina eräässä elintarvikekaupassa. Omistajilla oli paitsi tämä k-kauppa, mysö kylän hienoin naistenvaatekauppa.
Kerran rouva pyysi minua auttamaan vaatekaupaan invetaariossa ja lajittelussa viikonloppuna.

Lounasaikana hän halusi tarjota lounaan, mutta sanoin ottavani vaan limsat ja jatkan töitä. Joa iakisemmin, kun olin nostellut upeita alusasuja ja merkinnyt niitä invetaarioluetteloon, kullini osotti kiihtymisen merkkejä. Ja kun rouva meni lounaalle, etsin upeimmat asut ja pukeuduin niihin konttorissa. Hyväilin itseäni, sivelin seksikkäitten asujen sileää, liukasta pintaa samalla runkaten raivoisasti, Samassa sain valtavan, sykkivän orgasmin ja laskin spermat kirjoituspöydälle vajoten raukeana tuolille. Otin vähän paperia ja pyyhin jälet pois pöydältä. Vein paperipyyhkeen kasvoilleni ja nuuhkasin vähän omaa hajua ja samassa halusin myös maistaa.

Otin pikkusenkielen päälle ja tunsin erilaisen, hiukan suolaisenmaun ja se kiihotti lisää.
Juuri kun heitin paperin roskikseen. Ovi aukesi ja rouva seisoi ovelle. Olin saada halvauksen, mutta sitten näin rouvan hymyilevät kasvot. Kun hän vielä sanoi, että oli aavistanut jotain, kun oli nähnyt minun niin autuaana levitelleen asuja kun laskin niitä.

Hän tuli viereeni, hiveli kasvojani sanoen ymmärtävänsä minua hyvin. Hänen vahnin poikansakin oli lainaillut liikkeen tuotteita ennen armeijaan menoa. Mutta siinä oli pieni ehto. Me mentäisiin yhdessä heidän mökilleen. Saisin valita palkaksi mitä halusin. Niin laitoimme inventaarion jälkeen kassiin minua eniten kiihottava asut, (ne mitkä minulla oli aikaisemminkin). Mökillä pukeuduin nihin ja rouva tarjosi minulle vähän likööriä, mikä poisti estot.

Minä 16-vuotiaana panin yli 50-kymppistä, tosin nuorekasta, rouvaa oikein sydämmeni innosta. En ollut koskaan päässyt naisen syliin, joten tämä oli eka kerta.
Rouva huusi ja voihki kuin tapettavana, vaipuen orgasmin kourissa vuoteelle. MInä ruiskin sisään kaikki, mitä tuli.

Kun makasimme siinä vierekkäin, ovi avautui ja rouvan alaston mies tuli makuuhuoneeseen. Sanoi katselleen meitä oven raosta ja nyt saisin tehdä hänellekin jotain. Hän työnsi seisovan kalunsa minulle käteen ja aloin runkkaamaan häntä vähän hämmentyneenä. Sitten hän halusi, että otan sen suuhun, mutta en pystynyt, eikä hän pakottanutkaan. Runkkasin vaan hänet kuivaksi ja halusin kotiin. Hän halusi kuitenkin lämmitää sauna, joten lupasin jäädä yöksi. Saunan jälkeen minulle annettiin vähän juotavaa ja se otti estot pois.

Illalla makkaraa krillatessamme, minulle oli taas saatu kaikki asut ylle, myös upea leninkikin. Vaimo korkkarit ja vähän meikkiä.
Kun mies ensin imi minua, uskalsin sitten lopulta otta häneltäkin ja yön nukuimme kaikki kolme samassa sängyssä.

Sain palkankorotuksen ja upeita vaatteita silloin tällöin, mutta olin aika ahkera vieras heidän mökillään, mutta se onkin toinen juttu.

0

9063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3683
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2297
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2009
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1884
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1306
      6. 80
        1215
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1104
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1030
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe