15 vuoden kokemuksella Neitsyistä, voin kertoa, että he ovat todellisia susia lampaiden vaatteissa! Näyttelevät lauhkeaa, mukavaa, ystävällistä, leppoisaa ihmistä. Selän takana puhuvat paskaa, juonittelevat, valehtelevat, pettävät jopa parhaan ystävänsä. Mitään ei sanota päin naamaa kenellekkään.
Sen lisäksi Neitsyt puhuu aivan toista kuin ajattelee. Tutuin repliikki Neitsyen suusta "Mulle on aivan sama, Ei väliä" kysyttäessä mitä tehdään.
Neitsyttä ei voi myöskään syyttää omperäisyydestä, jokainen asia/ele on matkittua.
Positiivisina piirteinä uskomattoman pitkä pinna, ei "räjähdä" koskaan.
Susi lampaan vaatteissa!
15
2255
Vastaukset
- Tara-Soturi
tollasel neisyt miehel ei tuu koskaa lasti sisään. se ei laukee. mä haluun saada sen sisään ku mä oooon oooiinnaasss.
- paras
ite oon neitsyt horoskoopiltani, enkä oo yhtään tollanen. meidän kaveripiirissäkin mä olen se joka sanelee säännöt, ja sanon asiat vähän liiankin suoraan. kyllähän me turhamaisia ollaan, muttä äläpä ämmä yleistä.
- Raputar
Olet ikäväkyllä aikalailla oikeassa. Minäkin olen joutunut katsomaan jo yli kuusi vuotta tuollaista neitsyt-naista. Miksi? Hän on hyvä ystäväni, mutta ärsyttää välillä suunnattomasti tämä "Minä teen mitä tahansa kavereideni puolesta, mutta he eivät mitään" "Minä olen niin kiltti ja kultainen" Todellisuudessa sisältä aika mätä. Hänessä on kaksi puolta; kultainen ystävä ja "ystävä" joka haluaa ettei ystävät ole onnellisia ja "vie" näiden miehet. Pyörittää ex-miehiä ympärillään, vaikkei oikeasti ole edes kiinnostunut, mutta haluaa vain että hänellä on aina joku ihailija.
- *Katri*
Entinen ystäväni teki kaikkensa pilatakseen yhteisten kavereidemme välit.. Hän puhui jokaisesta paskaa minkä kerkesi, "kultaisella imagollaan" sai meidät uskomaankin nämä jutut. Lopulta kaikki olivat riidoissa keskenään, ja ainoastaan Neitsyt-tyypillä oli tämä kaverijoukko. Eli kukaan ei voinut kaveerata enää muuta kuin Neitsyen kanssa, näiden ärsyttävän todenmukaisesti sepitettyjen satujen takia.
- Oinas heppu
*Katri* kirjoitti:
Entinen ystäväni teki kaikkensa pilatakseen yhteisten kavereidemme välit.. Hän puhui jokaisesta paskaa minkä kerkesi, "kultaisella imagollaan" sai meidät uskomaankin nämä jutut. Lopulta kaikki olivat riidoissa keskenään, ja ainoastaan Neitsyt-tyypillä oli tämä kaverijoukko. Eli kukaan ei voinut kaveerata enää muuta kuin Neitsyen kanssa, näiden ärsyttävän todenmukaisesti sepitettyjen satujen takia.
Tuommoinen on todella törkeää, että kaikki meni. Neitsyt on sellainen ja mies vielä,tietäähän ne. Vaikkan näin tuntuisikkin... Oletko käynyt lääkärissä. Eihän tuommoista voi ollakkaan. Me oinaat ja neitsyet,herranen aika. Eihän meillä voi olla muuta kuin ystävyyttä.Minun mielestäni ollaan ystäviä kaikki.
- Tarom86
Olet oikeassa. Jospa väittäisin että, Neitsyt on ehkä eläinradan petollisin merkki. Sillä olen itsekkin Neitsyt ja tiedän kyllä mistä puhut.
Ystäväni on myös Neitsyt. Olemme monta kertaa juoruilleet ja pilkanneet selän takana kaikkia mahdollisia ihmisiä ja meidän ystäviä. Se on tosi väärin mutta, on ollut kyllä todella hauskaa. Yleensä 2 Neitsyettä ovat parhaat ystävät ja yleensä ovat keskenään luottoystäviä sekä erottamattomat (vrt. kuin paita ja peppu).
Mutta, 2 Neitsyen välinen suhde ei tule onnistumaan ei millään. Se on katastrofi. Ainakin omasta kokemuksesta päätellen.
Neitsyt näyttää muiden silmissä eläinradan rehellisimmältä merkiltä ja enkeliltä mutta, sisällä on piru ja paikoitellen jäätynyt sydän ja myöskin Neitsyt on loistava teeskentelijä ja yleensä saattaa kestää mitä vain. Mutta, kun Neitsyt suuttuu... huh, huh. SE ON menoa.. Kannattaa pinkoa pakoon, Neitsyt ei nimittäin luovuta riitatilanteessa ja koko ystävyys tai suhde voi kaatua siihen ja älyttömiin vaatimuksiin. MUTTA, häpeää sekä julkista häpeää Neitsyt ei kestä.
Että, tälläista. Kommetteja. - kisuska
SIIS NIIN TOTTA!!! TOI "IHAN SAMA" REPLIIKKI ON KUULTU MILJOONA KERTAA, SÄÄLI VAAN ETTÄ SEURUSTELEN SELLASEN KANSSA.. SIIS SÄÄLI JA SÄÄLI, MUT ÄRSYTTÄVÄVN PITKÄ PINNA, ITSE SAA AINA OLLA SE JOKA HERMOSTUU JA MÄHÄN EN SUUTU HELPOSTI TAI MITÄÄN..
- tosi vittuuntunut neitsytämmä
..suomalaiset keskimäärin ovat neitsyitä, tahtoivat tai eivät. Minä vilpittömänä neitsyt-ihmisenä olen oppinut tässä kovassa maailmassa, miten ollaan mahdollisimman ilkeitä toisille. Esimerkiksi täällä foorumeissa. Toisekseen, olen moninkertainen neitsyt ja minulla EI OLE PITKÄ PINNA. Puoli tuntia sitten huusin niin lujaa että koko talomme sen kuuli. Ukko kun haluaa laulaa karaokea kiirastorstain iltana kerrostalossa kaiuttimien kautta. Hän ei olekaan yhtä tylsä ja ärtyisä paska kuin meikä.
Mitähän nyt itsekin teet, muuta kuin arvostelet??? Ja mikä oli aurinkomerkki? - enk
miksi näytteliät tekee töitä
- jyu
- noypädi
- lily
mä en ainakaan näyttele mitään vaan sanon asiat suoraan, etkö sä ymmärrä et neitsyt tunnetaan suorasta kritiikistä, ei mistään kaksnaamaisuudesta tai selkäänpuukottamisesta.
ja taas mua ärsyttää kun ihmiset tulee moralisoimaan neitsyitä, vaikkeivat taida tietää että MYÖS NOUSEVA MERKKI VAIKUTTAA. tästä tulee taas sellanen fiilis, et tietääkö ketjun aloittaja mitään asiasta. - Anonyymi
Heh, hauska lukea 20v vanhaa lankaa. Mitähän kuuluu kirjoittajille nyt :)
Oon itse kalat ja koen, että kalat on todellakin susi lampaan vaatteissa, ainakin itse. Kukaan ei milloinkaan uskoisi minua sellaiseksi, millainen oikeasti olen. Kukaan ei tiedä sitä, ei edes lähimmät ihmiset. - Anonyymi
Ystävä kallis, huomaa ero käsitteiden välillä: neitsytsyntyinen ja Neitsyen merkeissä syntynyt ihminen on kaksi eri asiaa!! Oinas on luonnostaan neitsytsyntyinen.
- Anonyymi
Periskooppi on uusin tähtimerkki muttei taivaalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723580
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261317- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941023Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16993- 35981
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?69903Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95839- 62765