Derbi ei kulje niin ku sen kuuluis??

Anonyymi

Juu elikkäs mul on 09vm Derbi, mis ois enoxin kokoputkisto. Mul on sii perus 17.5mm dellorto, missä 90 suutin. Välit 14-54, vakio ilmanputsari missä ei taida reikälevyä olla. Ongelma on sii et tää mu vehje menee 74, ku taas kaveril on sama tekniikka paitsi et 14mm kaasari ja lyhyeammät välit, ja menee iha miehekkäästi yli 90. Ainii ja mun putkes ei oo kurei. Jos joku pystyis kertoo mite saisin ton roskan kulkee niiku sen kuuluis ois aika kova.

5

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopon suurin sallittu nopeus on 45 km/h.
      Miksi sinun Derbisi pitäisi liikkua vauhdikkaammin?
      Jos mopo tule vastaan tuolla nopeudella on se liikenteessä merkittävä vaaratekijä.
      Miksi?
      Siksi, että muilla liikenteessä olevilla on oikeus uskoa, että kaikki noudattava samoja sääntöjä.
      Osta kevytmoottoripyörä!
      Lisäksi et ole käynyt kouluja, koska et osaa kirjoittaa, yli kaksikymmentä virhettä. Laskin ne.

• Anonyymi

No mitä vittua iha yht lail se saatanan kevari tulee vaa kovempaa vastaa. Oisko ny joku ketä osais auttaa eikä mitää tämmösii

• Anonyymi

Jos mopo kulkee yli sen 45, niin eikai se kuitenkaan tarkoita että sillä kokoajan ajetaan jokapaikassa täysiä (toki näitäkin tyhjäpäitä näkyy joskus, kaikilla ajoneuvoilla).

Ja kyllä itse ainakin osaan väistää niitä mopoja vaikka kulkisikin 60 alueella 60. Parempi vaan kun ei ole tientukkeena.

• Anonyymi

Onko näissä 2007 derbeissä vakiona enoxi kun ostin ja sanoi että on vakio.

• Anonyymi

Ei ole missään vakiona enoxia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1129
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1127
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1010
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      858
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      44
      759
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      748
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      63
      681
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      11
      672
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      579
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      69
      577
    Aihe