Kaipaan sinua mies yhä

Ehkä se oli sinulle täysin merkityksetöntä, vain yksi kohtaaminen muiden joukossa? Vaikken ihan sitä uskokaan, sillä otat ihmiset tosissaan. Muttei sen enempää. Minä taas koin löytäneeni jonkun joka osaa täydentää lauseeni. Jolle voin lisöksi olla täysin avoin ja rehellinen oma itseni ihan kaikessa, myös tunteistani, ja joka vastaa takaisin samalla osittain naiivillakin avoimuudella. Minä koin, että välillämme oli läsnäolo ja yhteys. Joka on harvinaista ja verrattavissa "siihen oikeaan" ilmiönä, tunteena. Ihastuin ja menetin sydämeni ja samalla myös sieluni sinulle, samanhenkinen mies.
Siksi sanoin, etten unohda. En mä niin kaikille sano. Itse asiassa, en kenellekään. Mulla on ikävä sua. Ja roikun ajatuksessa sinusta. Toivon joka kerta että näemme siellä missä silloin liikuimme. Yhteyttä en voi muuten ottaa, kuten tiedät. En tosin tiedä, voitko sinäkään, tilanteesta johtuen. Silti toivon. Sen kaiken merkitys tapahtumana ja ihmisinä oli minulle valtava. Olit myös enkelini. Ja silti vain mies, johon kovasti haluaisin tutustua paremmin.
Enkä pelkäisi tätäkään kaikkea kertoa jos tapaisimme vielä. Sellainen mä olen. Olin, kanssasi. Elämäni on harmaata ilman sinua.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkelin kosketus <3

      • Anonyymi

        Ai se oli sulle vai?


      • Anonyymi

        Käyttäydyitkö omasta mielestäsi niin kaikki nämä vuodet että oikeasti kuvittelisit
        että kirjoittaisin kaiken jälkeen sulle noin. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäydyitkö omasta mielestäsi niin kaikki nämä vuodet että oikeasti kuvittelisit
        että kirjoittaisin kaiken jälkeen sulle noin. ?

        Muista, kaikki on omaa päätelmääsi, kaikki ei ole sitä miltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, kaikki on omaa päätelmääsi, kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

        Enköhän sentään itse tiedä miten minua kohtaan käyttäydytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, kaikki on omaa päätelmääsi, kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

        Minusta tuntuu että jos kaikki ei ole miltä näyttää niin sillä kohtaa pitää ottaa hetki aikaa ja puhua ja selvittää mitä se sitten on mikä ei ole sitä miltä näyttää.
        Joka ainoa meistä ansaitsee hyvän kohtelun eikä kieroiluja.


      • Anonyymi

        Täällähän tämä palstojen Adonis taas tunnistelemassa, rr palstallakin tunsi useemman muijan. Aika poika leikkiä lyömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäydyitkö omasta mielestäsi niin kaikki nämä vuodet että oikeasti kuvittelisit
        että kirjoittaisin kaiken jälkeen sulle noin. ?

        on ollu vastamäkiä näissä vuopsissa.mut kohta tapahtuu jotain tosi ihanaa


    • Anonyymi

      Tuollaisesta psykopaatista haluaisin välittömästi eroon.

      • Anonyymi

        Psyko sattuu olemaan itselleen kirjoitteleva mies, mutta kyllä teksti on kammottava.


    • Anonyymi

      Olet taitava valehtelemaan. Kehityt edelleen. Asemasi paranee.

    • Anonyymi

      Ja niin sulassa sovussa lentelevät enkelit kosketuksineen ja punahilkkaiset, perusteellisen eksyksissä kummatkin. Voi voi.

    • Anonyymi

      Ihmiset arvostavat kaltaisiasi psykopaatti. Hyötyvät toimistasi. Olet osa suurta perhettä.

    • Anonyymi

      Superlutka edellä tie raivataan.

    • Anonyymi

      Niin paljon sydämiä heitellään hukkaan taivaan tuuliin, niillä ei saisi leikitellä koskaan.

    • Anonyymi

      Älä muuta sano oppivat jo teini iässä lutkan ominaisuudet.

    • Anonyymi

      Pitääkö tuhota toisten ketju tuollaisella roskalla. Tuskin tämä teille on vai mitä luulette.

      • Anonyymi

        Tänne kirjoitetut tekstit eivät ole koskaan kenellekään. Anonyymipalstalla. Mielipiteen vapaus jokaisella. Tänne ei ole pakko tulla kirjoittamaan koska jokainen tietää täällä vallitsevan tilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne kirjoitetut tekstit eivät ole koskaan kenellekään. Anonyymipalstalla. Mielipiteen vapaus jokaisella. Tänne ei ole pakko tulla kirjoittamaan koska jokainen tietää täällä vallitsevan tilanteen.

        Tarkoitin noita huorittelijoita, psykopaatiksi haukkuvia ym. Menisivät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin noita huorittelijoita, psykopaatiksi haukkuvia ym. Menisivät pois.

        Joo, siinä ihan samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Minä haluisin nähdä Samin :/
      <3

      • Anonyymi

        Vai on Sami samanlainen...


    • Anonyymi

      En ota kantaa alotukseen eli onko aito vai ikävästä trollailtu.
      Mun mielestä merkityksellisistä ihmisistä ja rakkaudesta olis hyvä pitää kiinni, on olosuhteet, statukset ym.mitä vaan. Joskus ihmiselle olis niin tärkeää saada ja antaa rakkautta. Perheessäkin, kun yritätä lapsia hyvinkin haastavissa ja vaikeissa olosuhteissa kannatella ja kun tunnet tekeväsi sitä suhteessa yksin, tsemppaavasi yksin, yrittäessäsi kaikin tavoin jaksaa, jos toinen ei kykene olemaan tukenasi lainkaan niin yksinäisyys todella musertaa ja kyllä siinä vahvinkin taipuu. En tiedä onko elämän arvoosta yrittää vain sinnitellä päivästä toiseen ja ajatella, että kyllä tämä tästä. No, ehkä joku sit hoitaa, kun ite ei jaksa.

      • Anonyymi

        Voimia, tsemppiä!


    • Anonyymi

      On enkeleitä ja punahilkkoja ja dinosauruksia ja keijuja ja haavemaan orpoja ja pelastettavia ja auttajia ja köyhiä ja varattuja ja pettäviä laamoja. On muuten paska palsta. Ja täällä saa varmasti pahan mielen. Nyt suksin täältä poies ja olen onnellinen siitä mitä mulla on. Olkeehan nätisti. Jokainen luo itse oman onnensa. Ei enkelit.

      • Anonyymi

        Voi se ihminenkin olla kuin enkeli jos toisesta huolehtii silloin kun toinen sitä tarvitsee... Yliluonnolliseen en uskoisikaan. Eipä ollut aloitus trolli eikä muu, vaan ihan tuli sydämestä. Mutta kuten täällä aina, rehellisimmät aloitukset mollataan. Ne voivat silti olla jonkun arkea. Keijukaisineen tai ilman. Ei pidä tuomita. Hyvää jatkoa sulle silti. t: Aloittaja


    • Anonyymi

      Milloin kohtaaminen tapahtui?

      • Anonyymi

        Alkukesästä viimeksi.


    • Anonyymi

      Aloitus on aika hyvä!
      Ehkä tollaset tunteet on vaikeita unohtaa.
      Ne on kuitenki sellasii tosi harvoin kestäviin suhteisiin johtavii juttuja.
      Vähä sama ku kävelis kananmunien pääl.. ei pidä hypätä.
      Siin on kai kysymys nii herkistä tunteista et kun se "taika" murtuu tosi helposti. Sit ku se on menny rikki on kai parempi vaa jatkaa matkaa ja nauttii siit mitä elämäl on tarjottavana. Tuskin tulee toista samanlaista vastaan ihan äkkiä ainakaan.

      • Anonyymi

        Hyvä vertaus. Eikä tulekaan, ei tule usein. Mutta yhä on kuoret ehjät. Jotkut nauttii tulisilla hiilillä kävelystäkin..


      • Anonyymi

        Ja toiset avantouinnista. Ei se tee niist huonoja ihmisii vaikka ne tekis jotai mist sä et tykkää.


    • Anonyymi

      Samoin sinulle nainen.

    • Anonyymi

      Kuin myös koin yhteyden nainen.

      • Anonyymi

        Kerropa missä niin uskon. Paikkamme oli ainutlaatuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa missä niin uskon. Paikkamme oli ainutlaatuinen.

        Laiva.


    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset jää mieleen ja sydämeen. Siinä kohtaamisessa on jotain mitä on vaikea selittää.

      Julmaa on haukkua psykoksi ym. Tunne on aina aito sille joka sen kokee. Jos provo niin huono, koska tuollaisista ei pitäis yehdä pilkkaa. Siksi, että nykypäivänä on liian vähän empatiaa ja sitouyuneisuutta sekä luottamusta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Kiitos.


    • Anonyymi

      Toivottavasti jotain on tapahtunut aloituksesi jälkeen. Jos, ei, kaikki on silti vielä mahdollista.

      • Vanha on aloitus, mutta niinpä myös kommenttisi, en sitä ollut huomannut.
        Meidän aikamme oli ja meni. Muutin maille muille vierahille... Mutta tapasimme vielä monta kertaa, yllättäen, ja sain kertoa ja jakaa tunteeni hänestä. Erosimme sovussa, mikä on paras lahja minulle.
        Hyvää loppuelämää enkelilleni. Olit juuri niin tärkeä minulle kuin kerroinkin:)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe