Oon 43-vuotias ja yritämme mieheni kanssa lasta. Menkat on nyt myöhässä 10 päivää ja eilen clearbluen viikkotesti näytti negaa. Oli jo toinen raskaustesti jonka tein eikä plussaa näy ei kuulu :'( Edelliset kuukautiset tulivat ajallaan (kp24) mutta kestivät vain 1 päivän. Rinnat on olleet tosi kipeät ja turvonneet edellisestä ovulaatiosta saakka eli pian 2 kuukautta. Pelkään että näinköhän orastavat vaihdevuodet sotkee koko raskaustumiskuviot täysin vai voisinko sittenkin olla raskaana... Elättelen toivoa viimeiseen asti. Ensi viikon maanantaina hakeudun verikoetestiin jos ei menkat ala ennen sitä.
Menkat 10 pv myöhässä - raskaana vai vaihdevuodet?
Anonyymi
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen jo 45-vuotias, ja haaveilen vieläkin vauvasta. Olen luonut postin tänne nimimerkilläni mami kolmelle. Olisi kiva kirjoitella kanssasi ja jännätä yhdessä näitä vauvajuttuja:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527