Yksinäinen ja epätoivoinen.. :'( Kohtalontovereita?

15, p-karjala

Onko täällä ketään 87-90:siä? 15-18? Ku mulla on sellanen tilanne, että ite oon 90(15) ja oon yksinäinen.. Mä tahtosin sellasen jätkän mun petiin jota sais lellii, halii pussailla ja sais rakastaa sitä kaikella mitä löytyy. Vois tehä ruokaa sen kanssa, käydä leffassa tai kattoa kotona jotain leffaa.. Löytyykö näin nuorelle ketään? Oon vielä "kaapissa", et ainoastaan yks ihminen tietää että oon homo, ja en oo ees nähny sitä ikinä, mut ei siitä enempää. Mä ite oon p-karjalasta.. Mua on kiusattu ja haukuttu hirveesti, en tiedä enkä haluu tietää että mitä seurais jos kertosin olevani homo, mut jos vaan sais jonkun ihanan ihmisen, niin tekisin sen puolesta mitä vaan.. Onko kohtalontovereita? Mä tiedän että oisin täysin valmis suhteeseen, ja musta sais ihanan rakastajan jos vaan kestäs hirveetä pussailuu ja halailuu ja yhessä olemista.. Tää nyt on tällästä seuran hakuu mut so what? Tietääks kukaan mitään paikkoja netissä, joista löytäs seuraa, siis ihan tositarkotuksella? Tosi monet naispuoliset henkilöt on ihastuneita muhun ja on antanu selviä merkkejä siitä.. Hitto mä oon epätoivonen.. Mua ahistaa ihan hirveesti tää etten voi kertoo tästä ja mulla on "halipula", mä NIIN tahtosin jonkun ihanan tohon sänkyyn mun viereen nukkumaan ja kattoo leffoja..(ja tekee myös jotain muuta..). Mä tiedän että tää kuulostaa epätoivoselta, ja sitä se kyllä onki.. Mut mä oon yksinäinen enkä ainakaan vielä voi tulla kaapista ulos, sillä mun elämästä tulis helvetti. Mut jos vaan sais jonkun jonka kanssa synkkais ja niin edelleen ni mä tekisin sen puolesta mitä vaan.. Tulisin vaikka kaapista ulos. Mä en muuten pidä tosta ilmasusta "kaappi homo". Mut repikää siitä, ja kertokaa omia tarinoita(todellisia ;))?

38

6647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama yksinäinen..

Ja muuten vielä, mua on luultu paaaljon vanhemmaks mitä oon, esim. ammattikoululaiseks. Enkä tosiaankaan oo mikään jälkeen jääny pikku teinix. Enkä siis oo ylilaiha enkä lihavakaan, ja tahtosin olla vanhempi, ihan just myös edellisestä syystä mistä kirjotin novellin..

• yksinäinen

tää nyt on vähän seuranhaku, mut kertokaa omasta teini-iästä, mä tiedän että täällä tuskin liikkuu alle 18 v

• vastaus

Teini-ikä oli suurimmaksi osaksi ankeaa ja ikävää, mitä tuli seurusteluun, koska asuin pienellä paikkakunnalla. Kannattaa muuttaa opiskelemaan isommalle paikkakunnalle, missä on mahdollisuus sitten tutustua muihin samanlaisiin ja menokin on huomattavasti avoimempaa esim. isommissa kaupungeissa SETA:lla on omaa toimintaa juuri sinun ikäisillesi. Kyllä se tilanne vielä paremmaksi muuttuu =)

ps. Homopiireissä on paljon pinnallista porukkaa, jota kiinnostaa vain ja ainoastaan seksi. Näitä kiinnostavat juuri sinunkaltaisesi nuoret tapaukset, jotka ovat luottavaisia ja joilta puuttuu kokonaan kyyninen asenne elämään (= kriittisyys). Näihin törmää erityisen helposti netin chättien kautta ja osaavatkin valehdella/näytellä todella hyvin. Ole siis varovainen!

• yuccis
        vastaus kirjoitti:

Teini-ikä oli suurimmaksi osaksi ankeaa ja ikävää, mitä tuli seurusteluun, koska asuin pienellä paikkakunnalla. Kannattaa muuttaa opiskelemaan isommalle paikkakunnalle, missä on mahdollisuus sitten tutustua muihin samanlaisiin ja menokin on huomattavasti avoimempaa esim. isommissa kaupungeissa SETA:lla on omaa toimintaa juuri sinun ikäisillesi. Kyllä se tilanne vielä paremmaksi muuttuu =)

ps. Homopiireissä on paljon pinnallista porukkaa, jota kiinnostaa vain ja ainoastaan seksi. Näitä kiinnostavat juuri sinunkaltaisesi nuoret tapaukset, jotka ovat luottavaisia ja joilta puuttuu kokonaan kyyninen asenne elämään (= kriittisyys). Näihin törmää erityisen helposti netin chättien kautta ja osaavatkin valehdella/näytellä todella hyvin. Ole siis varovainen!

Toen totta! Varoituksen sanat ovat paikoillaan.

• yksinäinen..
        vastaus kirjoitti:

Jaa niin mikä ihmeen SETA?

• jussi
        yksinäinen.. kirjoitti:

Jaa niin mikä ihmeen SETA?

Seksuaalinen tasavertaisuus SETA ry
        www.seta.fi

• ....
        vastaus kirjoitti:

... no ei mun mielestä nyt homopiireissä oo sen enempää pinnallisia ihmisiä, kuin heteropiiressäkään... ne vaan roikkuu aina niin näkyvillä paikoilla... siis kaikissa chateissa ja keskustelupalstoilla... Fiksut ja ihanat ihmiset ei yleensä pidä niin kauheeta meteliä itestään... lisäks pinnallisten ihmisten pitää hommata aina vaan uutta seuraa... monesti kun se tuppaa vaan oleen sileen, että suhteen kesto on aika moisen lyhyt...

siis tää on mun mielipide... eikä se välttämättä ole oikeen hyvä, mutta se on täydellisin mihin tällä hetkellä pystyn...

• niin2
        .... kirjoitti:

... no ei mun mielestä nyt homopiireissä oo sen enempää pinnallisia ihmisiä, kuin heteropiiressäkään... ne vaan roikkuu aina niin näkyvillä paikoilla... siis kaikissa chateissa ja keskustelupalstoilla... Fiksut ja ihanat ihmiset ei yleensä pidä niin kauheeta meteliä itestään... lisäks pinnallisten ihmisten pitää hommata aina vaan uutta seuraa... monesti kun se tuppaa vaan oleen sileen, että suhteen kesto on aika moisen lyhyt...

siis tää on mun mielipide... eikä se välttämättä ole oikeen hyvä, mutta se on täydellisin mihin tällä hetkellä pystyn...

Sorry, viesti tuli väärään kohtaan :)

“ne vaan roikkuu aina niin näkyvillä paikoilla... siis kaikissa chateissa ja keskustelupalstoilla...”

&

” lisäks pinnallisten ihmisten pitää hommata aina vaan uutta seuraa... monesti kun se tuppaa vaan oleen sileen, että suhteen kesto on aika moisen lyhyt...”

Juuri tuota tarkoitin: tapaat jonkun ”mukavan” tyypin, alat seurustelemaan, mutta kuitenkin jossain vaiheessa huomaat, että tyyppi pettää. Myöhemmin käy ilmi, että kyseessä on seksiaddikti, joka on tuttu naama kaupungin yöelämässä ja käynyt suunnalleen jokaisella kirnulla, mikä vastaan kävelee. Viimeistään kaverisi kaverit tietävät tuosta tyypistä kaiken sänkytottumuksia ja ”sen” mittaa myöten. Bileissä saat osaksesi lähinnä sääliviä katseita samalla, kun ex-bf on raudanlujan ammattilaisen kokemuksella löytänyt itselleen jo toisen uhrin ja esittelee löytöään yleisölle.

Tämä tuntuu olevan se normaali tarina monen kokemattoman homon kohdalla, jotka ensimmäistä kertaa tulevat ulos kaapista. Tunnen monia tällaisia Henneloreja (Ralf Königin sarjakuvista tuttu hahmo), jotka ovat maanneet puolen kaupungin kanssa ja kansainvälisin osa on käynyt jakamassa värkkiään vielä ulkomaiden homoghetoissa; Barcelonassa, New Yorkissa, Pariisissa ... Nämä haaskat väijyvät niin keskustelupalstoilla, chäteissä kuin baareissa - ja osa vielä yleisissä vessoissa, saunoissa ja puistoissa. Piireissä vähän aikaa liikkuneet osaavat kyllä kiertää nämä tautipesäkkeet kaukaa, mutta sitten ovat nämä kokemattomat nuoret homot, jotka ovat usein maaseudulta - epätoivoisia ja huonolla itsetunnolla varustettuja: ja näihin uppoavat kaikki valeet kuin veitsi voihin.

• LthrJB

;) Ole kärsivällinen. sinä et ole yksin, sinun kaltaisiasi on joka puolella. Pääset ulos kaapistasi sitten kun on sen aika.

• Lars

Hei!

Muista, kun olet 15-vuotias, etten voi olla yli 16-vuotiaan kanssa, mutta ikäisesi kanssa.

Kyllä sinä jonkun ikäisesi kivan pojan löydät!

• jo23v

Mullakin oli sun ikäisenä kauhea halipula...
      18- vuotiana tapasin chatissa seksiseuraa, mut se jos mikä mua kaduttaa... Se jonka tapasin, oli mua paljon vanhempi ja käytti mua vain hyväkseen yhden kerran...

Toivottavasti sulla käy parempi säkä ja löydät ikäisesi, viattoman, rakastettavan ja rakastavan jätkän... Kannattaa odottaa niin kauan, kunnes löytää sellaisen oikean.... :)

• yksinäinen

Yks mua vuoden nuorempi tyyppi on homo, mut sit en oo kehannu lähestyy sitä millään tavalla, koska en hirveesti tiedä että onko se luotettava, oon kyl kuullu et se on kiva. Ja sit siinä on se, et se asuu jonkun kymmenisen kilometriä musta, ja pitäs keksii hirveet tekosyyt et pääsisin sinne.. Ku porukat varmaan ihmettelis ku yhtäkkiä tulee uus ystävä jonka luona tulis käytyy usein.. Ja sit siinä on se, että ku mä tiedän varmasti olevani homo, mut siitä en tiiä että oliks se vaan joku väliaikanen homma, vai onks se sit ihan oikeesti ja syvällisesti homo. Kaikki siis tietää että se on homo, eli sen vois hirveesti kulkee sen kaa, siis niinku ÄLYTTÖMÄSTI ja muutenki vierailla sen luona, koska kaikki rupei ihmettelee..

• kalle

Se on jännä miten helposti alkaa ajatella, että jos menee gayn luokse, muut ihmettelevät. Ei se niin ole, varsinkaan jos kukaan ei tiedä kaverin olevan homo. Käydäänhän sitä kenen tahansa luona!

• LthrJB

Olet kuullut joiltakin että se on homo, mutta oletko kysynyt häneltä itseltään. Mene ja lähesty kaveria ihan rohkeasti. Kyllähän sitä voi ystävytyä vaikka välimatkaa olisikin jokunen kymmenen kilsaa.

• yksinäinen
        LthrJB kirjoitti:

Olet kuullut joiltakin että se on homo, mutta oletko kysynyt häneltä itseltään. Mene ja lähesty kaveria ihan rohkeasti. Kyllähän sitä voi ystävytyä vaikka välimatkaa olisikin jokunen kymmenen kilsaa.

Juuh.. Se siis on julistautunu homoks ja kaikki sen tietää, mut sitten lähestyin sitä ja se on varattu.. *****ei vois paremmin munkaan elämä mennä..

• LthJB
        yksinäinen kirjoitti:

Juuh.. Se siis on julistautunu homoks ja kaikki sen tietää, mut sitten lähestyin sitä ja se on varattu.. *****ei vois paremmin munkaan elämä mennä..

Kyllä se onnen aika koettaa vielä sinullekin. Olet vielä niin nuori ja hättäinen. Malttia se palkitaan - joskus.

• Shinji_Kun

olen itse kohta 15 ja tuo mitä sanoit"kirjoitit" kuulostaa jotenkin tutulle...ois ihanaa jos vain ois joku josta vois välittää oikeasti...

• niin.

“ne vaan roikkuu aina niin näkyvillä paikoilla... siis kaikissa chateissa ja keskustelupalstoilla...”

&

” lisäks pinnallisten ihmisten pitää hommata aina vaan uutta seuraa... monesti kun se tuppaa vaan oleen sileen, että suhteen kesto on aika moisen lyhyt...”

Juuri tuota tarkoitin: tapaat jonkun ”mukavan” tyypin, alat seurustelemaan, mutta kuitenkin jossain vaiheessa huomaat, että tyyppi pettää. Myöhemmin käy ilmi, että kyseessä on seksiaddikti, joka on tuttu naama kaupungin yöelämässä ja käynyt suunnalleen jokaisella kirnulla, mikä vastaan kävelee. Viimeistään kaverisi kaverit tietävät tuosta tyypistä kaiken sänkytottumuksia ja ”sen” mittaa myöten. Bileissä saat osaksesi lähinnä sääliviä katseita samalla, kun ex-bf on raudanlujan ammattilaisen kokemuksella löytänyt itselleen jo toisen uhrin ja esittelee löytöään yleisölle.

Tämä tuntuu olevan se normaali tarina monen kokemattoman homon kohdalla, jotka ensimmäistä kertaa tulevat ulos kaapista. Tunnen monia tällaisia Henneloreja (Ralf Königin sarjakuvista tuttu hahmo), jotka ovat maanneet puolen kaupungin kanssa ja kansainvälisin osa on käynyt jakamassa värkkiään vielä ulkomaiden homoghetoissa; Barcelonassa, New Yorkissa, Pariisissa ... Nämä haaskat väijyvät niin keskustelupalstoilla, chäteissä kuin baareissa - ja osa vielä yleisissä vessoissa, saunoissa ja puistoissa. Piireissä vähän aikaa liikkuneet osaavat kyllä kiertää nämä tautipesäkkeet kaukaa, mutta sitten ovat nämä kokemattomat nuoret homot, jotka ovat usein maaseudulta - epätoivoisia ja huonolla itsetunnolla varustettuja: ja näihin uppoavat kaikki valeet kuin veitsi voihin.

• otus89

mis sä ees sit asut tääl pohjoiskarjalassa?

• yksinäinen
        otus89 kirjoitti:

mis sä ees sit asut tääl pohjoiskarjalassa?

Jossain Joensuun lähellä.. 20km ja siitä alaspäin jollain suunnalla..

• otus89
        yksinäinen kirjoitti:

Jossain Joensuun lähellä.. 20km ja siitä alaspäin jollain suunnalla..

asun joensuussa

• yksinäinen
        otus89 kirjoitti:

asun joensuussa

Jaa jaa.. :)

• otus89
        yksinäinen kirjoitti:

Jaa jaa.. :)

tuu tuonne gay chattiin?

• yksinäinen
        otus89 kirjoitti:

tuu tuonne gay chattiin?

Käytät sä mesee?

• yksinäinen
        otus89 kirjoitti:

tuu tuonne gay chattiin?

Juu siis voin tulla tonne, klo 19

• tönkki

Minullakin oli pari vuotta sitten aivan samat ongelmat. Etsin netistä onnettomana seuraa ja sainkin mutta se oli pelkkää seksiä eikä lohduttanut ollenkaan. Menimme sitten lomalle ja siellä näin hänet. Rakastuin aivan heti. Keräsin aivan hirveästi rohkeutta ennen kuin uskalsin mennä juttelemaan. Sain selville että hänkin on homoseksuaali eikä peittele sitä niin kuin minä silloin. Tarinalla on onnellinen loppu. Menimme opiskelemaan samalle paikkakunnalle ja asumme yhdessä. Olen vieläkin kaapissa vanhemmilleni ja he luulevat poikaystäväni olevan kämppikseni.

No mutta, toivotan onnea sinulle ja toivon että löydät myös elämäsi rakkauden :)

• ray

halipula vaivaa ja paha. viimesen kahen kuukauden aikana en oo nähny mistän muusta unia ku siitä että halittelen ja pussailen jonkun pojan kanssa....
        oon 15. 89 vuosimallia...

• mistäs
        ray kirjoitti:

halipula vaivaa ja paha. viimesen kahen kuukauden aikana en oo nähny mistän muusta unia ku siitä että halittelen ja pussailen jonkun pojan kanssa....
        oon 15. 89 vuosimallia...

mistäs päin sä sit oot?

• Ray
        mistäs kirjoitti:

mistäs päin sä sit oot?

olen kainuusta... pistä mailia tulemaan jos haluat... pahimmalta tuntuu illat ku tietää että niiin monet parit on söpösti käpertyneinä toistensa syliin ja kattoo leffaa tai vastaavaa...
        *huoh*

• tietäs
        Ray kirjoitti:

olen kainuusta... pistä mailia tulemaan jos haluat... pahimmalta tuntuu illat ku tietää että niiin monet parit on söpösti käpertyneinä toistensa syliin ja kattoo leffaa tai vastaavaa...
        *huoh*

Tietäs vaan sun maili osotteen... xD

• Nimetön
        tietäs kirjoitti:

Tietäs vaan sun maili osotteen... xD

juu. ossa on alexej suomi24.fi
        en saa koneella miukumaukua ku oon ulkomailla ja outo nappis... mailaile

• Ra_
        Nimetön kirjoitti:

juu. ossa on alexej suomi24.fi
        en saa koneella miukumaukua ku oon ulkomailla ja outo nappis... mailaile

siis kaikki saa mailata. talla nappiksella ei tuu ees nimimerkin lopussa olevaa kirjainta... mutta kaikki vaan mulle mailaamaan.

• hannele

Sä vaikutat mukavalta... niinku kaikki homot yleensä... Te ootte mukavia kavereita!
      Kyllä sä jonku mukavan löydät.

• K-89

Et usko miten samanlaista mulla on. Ite oon Keski-Suomesta. Mää oon kaapissa eikä kukaa tiiä et oon homo ja muutenki mulla on tosi samanlainen tilanne. Haluisitko tutustuu??mä halusisin

Ite oon aika hoikka, 160pitkä ja LOVES elokuvia
      vastaa [email protected]

• K-89

Toivoisin todella et ottaisit yhteyttä, mä todella tarvisin tukee ja hali kaverii! (ehkä muutakin)
      Jos haluut, niin kävelen vaik sinne ja tuun sun vieree kattoo leffoin ja haliin ja helliin sua!

Sydän pumppaa hirveetä tahtii! jos vihdoin löytäsin itteleni jonku kivan hepun!

I´ll be thinking of you!

• Miksu

Voisithan sinä kertoa sen jollekki tytölle aluks, jollekki joka ei ole suhun ihastunu... Sun elämästä tulis paljon mukavanpi, voisit ihan rauhassa puhua sen kassa pojista... Mulla on kokemusta!
      Mutta ku ihastuin siihen tyttöön... heh...:)
      Sitä mä taas en voikkaan kertoo sille, ku se ajattelee että käytän sitä hyväks... :(
      Niin ainaki uskoisin...

• Monet lukijat

Sinun identti ei ole vielä täysin kypsynyt. Varmaan sinä vielä rakastut tyttöön. Niin me kaikki toivomme. Sinä olet varmasti monelle rakas nuori ihminen ja ennenkaikkea Jumala rakastaa sinua sellaisena kuin sinä olet. Oikein hyvää jatkoa sinulle 15v. Elämäsi on vasta edessäsi ja mahdollisuuksia on paljon.

• Miksu
        Monet lukijat kirjoitti:

Sinun identti ei ole vielä täysin kypsynyt. Varmaan sinä vielä rakastut tyttöön. Niin me kaikki toivomme. Sinä olet varmasti monelle rakas nuori ihminen ja ennenkaikkea Jumala rakastaa sinua sellaisena kuin sinä olet. Oikein hyvää jatkoa sinulle 15v. Elämäsi on vasta edessäsi ja mahdollisuuksia on paljon.

Mä olen jo rakastunut tyttöön... ku olin homo olin vielä 14v nyt olen 16v.......
        Mistä hitosta sait päähäsi että olisin 15v

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      19
      1754
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      311
      1390
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe