Nykyajan äidit kasvattavat tyttäristään miehiä vihaavia,näsäviisaita pissiksiä.
Toivottavasti tulevaisuudessa mahdollisimman moni teini-ikäinen tyttö valitsee miehen sijaan naisen.
Äidit hoi!Pitäisisikö tyttäresi alkaa lesbosuhteenseen?
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät kasvata. Jo väittämäsi on täysin järjetön. Ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus ei ole "kasvatettavissa". Mistä on peräisin käsitys, että lesbot vihaisivat miehiä? Totta se ainakaan ei ole. Pissikset eivät yleensä ole sen enempää näsä- kuin muutenkaan viisaita. Minkä vuoksi toivot, että mahdollisimman moni tyttö osoittautuisi homoseksuaaliseksi? Oletko mies, joka ei ole koskaan saanut eikä soisi naista kenellekään muullekaan? Koko avautumisesi on jokseenkin käsittämätön.
- Anonyymi
Eikä sitten naisten ja tyttöjen miehiä ja poikia vastaan kohdistama väkivalta ole miesvihaa? Kyllä tietynlainen näsäviisaus kuuluu tiettyyn ikäkauteen. Lesbosuhde sana oli ehkä huono. Monasti kun lukee vaikka miesten kommetteja jollakin tietyllä palstalla,tulee väkisinkin mieeen että miehet voisisivat elää jonkinlaisessa mieskommuunissa:pelata konsolipelejä,syödä pitsaa,juoda kaljaa niin paljon kuin lystäävät. Miksi aina kun jokin kommentti ei ole mieleinen niin kirjoittaja on (mukamas)mies? Ja joka ei ole koskaan saanut *****ei hyvää päivää!
Ja eikö se ole tyttöjen oma asia mihin he suuntautuu. Voihan lesbotkin vihata miehiä. Keravalla tyttö löi poikaa ja sehän varmaan mielestäsi oikein. Olet väärässä kyllä äidit kasvattavat tytöistään aivottomia pissiksiä ja myös siirtävät omaa miesvihaansa tyttäriinsä siksi näille äidelle olisi ihan oikein että heidän tyttäristään tulisikin lesboja. - Anonyymi
se oli seinäjoella ei keravalla. Tyttö löi 17v poikaa.Pojalta meni silmästä näkö.
- Anonyymi
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=28160
Eikö tämä ole mies vihaa ja opittua sellaista?
Totta kai tyttöjen ja naisten poikia ja miehiä kohtaan kohdistama väkivalta on ok.- Anonyymi
Tämän takia on parempi että mahdollisimman monesta tytöstä tulisi tulevaisuudessa lesbo ja alkaisi lesbosuhteeseen. Ei sukupuolinen suuntautuminen tietenkään ole kasvatuksen tulosta. lesbotkin voi olla väkivaltaisia,mustasukkaisia.
- Anonyymi
Kauhea ajatus että monesta tytöstö tulisi lesbo!
Ehdottaisin että et yrittäisi aivopestä nuoria, ihan tavallisia äitejä tällä palstalla.
Jos olet lesbo, niin lesbopalstalla saat varmaan asiasi esille. - Anonyymi
On muuten järkky ajatus.
Kaikista ihaninta maailmassa on saada oma vauva!
Sitä tunnetta ei voi kuvata, on niin täydellinen onni saada lapsi.
Lesbo ei voi milloinkaan tuntea tätä onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876