Mitä sulle kuuluu

Anonyymi

mukava, symppis, upea, seksikäs nainen? :) Aamulla ensimmäisenä mielessä ja illalla vikana myös, et poistu päiväksikään ajatuksistani. Siitä asti ku sut ekan kerran näin oot ollut joka päivä mun mielessä kauniina unelmana :)

28

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulin just kylvystä :)

      • Anonyymi

        Ai. Pesitkö upeat pakarasi Sivusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Pesitkö upeat pakarasi Sivusta...

        Jollain yhdellä sellaiset


    • Anonyymi

      Minulla ei onneksi ole ammetta.

      • Anonyymi

        Minä olen ajatellut hankkia ammeen. Siellä olisi rentouttava loikoa tuoksuvassa vaahtokylvyssä. 😊 Vanhuksille ei amme sovellu, kun eivät pääse sinne ilman jalannostoaoua, mutta sitten täytyy taas vaihdattaa suihkukopoi takaisin. Kallistahan tämä on, mutta onneksi kulut voi laittaa kotitalousvähennykseen.
        Ja ammeeseen mahtuu kaksikin, siellä voi sitten pestä sitä omaa poikaystävääkin. 🥴


      • Anonyymi

        No sittenhän se ei sovellu sulle.


    • Anonyymi

      Kuuluu vaihtelevaa😊 Töissä vähän haasteita, mutta onneksi vapaa-aika rullaa. Samoin minulla on yksi tietty mies mielessä, enemmän kuin saisi olla.

    • Anonyymi

      Aina tietty mies mielessä, yötä päivää😉

      • Anonyymi

        Samoin tietty nainen. Kuuma päivä ja kaunis seksikäs rusketus naisella..


    • Anonyymi

      Mitäs tässä. Entäpä sinulle?

      • Anonyymi

        Eikait tässä kummempia. Päivä ja hetki kerrallaan yritetään jaksaa ja opetella rakastaa vähän itteeki. mut kyl tää tästä, vieläku suakin näkisi joskus :)


    • Anonyymi

      Läimin tääl justiinsa mun herkkubyllyä.

      • Anonyymi

        Suksi nyt kuuseen. Ap:n ihastus ei tuolleen kirjoittele. Mikä sunkin motiivis on olla täällä ja kirjoitella kaikkiin aloituksiin jotain p**kaa?


    • Anonyymi

      Mistä lähtien tarkalleen ottaen upeus on aloittajan mieltä härnännyt?

      • Anonyymi

        Monta vuotta jo.
        <ei ap >


      • Anonyymi

        Syksystä 2017 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksystä 2017 asti.

        Ei siitä, muu aika.
        <ei ap >


    • Anonyymi

      Huippu emännät jonossa.... 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🛀🧚‍♂️🧚‍♀️🤶.... Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa... 😅

      Illanjatkoa muruset🧜‍♀️

      • Anonyymi

        Niin, hyvä kun et tullut pilaamaan jonoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä kun et tullut pilaamaan jonoa!

        Sinäkö tulit?


    • Ei kovin hyvää.. Mutta onneksi kirjoitit. Jos säkin saat noin haaveilla niin saan sitten minäkin:)

    • oOTKO kAJAANISTA?

    • Anonyymi

      Hyvää kuuluu. Ikävä sua. Kuin myös ajatuksissani.

    • KUKA TULIS NUSSII MUA :D

    • OIKEIN KOVASTI

    • Anonyymi

      miehelle myös ,että siitä asti,kun eka kerran nähtiin,oot myös ollut joka päivä mielessä,huh huh :)

    • Anonyymi

      Kiva viesti tuuleen....jos heitätkin sen tuleen voikin roihuta.

    • Anonyymi

      Täälläkin jo kova ikävä yhtä tiettyä ihanaa naista, vaikka just viimeksi eilen nähtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe