mukava, symppis, upea, seksikäs nainen? :) Aamulla ensimmäisenä mielessä ja illalla vikana myös, et poistu päiväksikään ajatuksistani. Siitä asti ku sut ekan kerran näin oot ollut joka päivä mun mielessä kauniina unelmana :)
Mitä sulle kuuluu
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulin just kylvystä :)
- Anonyymi
Ai. Pesitkö upeat pakarasi Sivusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Pesitkö upeat pakarasi Sivusta...
Jollain yhdellä sellaiset
- Anonyymi
Minulla ei onneksi ole ammetta.
- Anonyymi
Minä olen ajatellut hankkia ammeen. Siellä olisi rentouttava loikoa tuoksuvassa vaahtokylvyssä. 😊 Vanhuksille ei amme sovellu, kun eivät pääse sinne ilman jalannostoaoua, mutta sitten täytyy taas vaihdattaa suihkukopoi takaisin. Kallistahan tämä on, mutta onneksi kulut voi laittaa kotitalousvähennykseen.
Ja ammeeseen mahtuu kaksikin, siellä voi sitten pestä sitä omaa poikaystävääkin. 🥴 - Anonyymi
No sittenhän se ei sovellu sulle.
- Anonyymi
Kuuluu vaihtelevaa😊 Töissä vähän haasteita, mutta onneksi vapaa-aika rullaa. Samoin minulla on yksi tietty mies mielessä, enemmän kuin saisi olla.
- Anonyymi
Aina tietty mies mielessä, yötä päivää😉
- Anonyymi
Samoin tietty nainen. Kuuma päivä ja kaunis seksikäs rusketus naisella..
- Anonyymi
Mitäs tässä. Entäpä sinulle?
- Anonyymi
Eikait tässä kummempia. Päivä ja hetki kerrallaan yritetään jaksaa ja opetella rakastaa vähän itteeki. mut kyl tää tästä, vieläku suakin näkisi joskus :)
- Anonyymi
Läimin tääl justiinsa mun herkkubyllyä.
- Anonyymi
Suksi nyt kuuseen. Ap:n ihastus ei tuolleen kirjoittele. Mikä sunkin motiivis on olla täällä ja kirjoitella kaikkiin aloituksiin jotain p**kaa?
- Anonyymi
Mistä lähtien tarkalleen ottaen upeus on aloittajan mieltä härnännyt?
- Anonyymi
Monta vuotta jo.
<ei ap > - Anonyymi
Syksystä 2017 asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksystä 2017 asti.
Ei siitä, muu aika.
<ei ap >
- Anonyymi
Huippu emännät jonossa.... 🚶♀️🚶♀️🚶♀️🚶♀️🛀🧚♂️🧚♀️🤶.... Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa... 😅
Illanjatkoa muruset🧜♀️- Anonyymi
Niin, hyvä kun et tullut pilaamaan jonoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, hyvä kun et tullut pilaamaan jonoa!
Sinäkö tulit?
Ei kovin hyvää.. Mutta onneksi kirjoitit. Jos säkin saat noin haaveilla niin saan sitten minäkin:)
oOTKO kAJAANISTA?
- Anonyymi
Hyvää kuuluu. Ikävä sua. Kuin myös ajatuksissani.
KUKA TULIS NUSSII MUA :D
OIKEIN KOVASTI
- Anonyymi
miehelle myös ,että siitä asti,kun eka kerran nähtiin,oot myös ollut joka päivä mielessä,huh huh :)
- Anonyymi
Kiva viesti tuuleen....jos heitätkin sen tuleen voikin roihuta.
- Anonyymi
Täälläkin jo kova ikävä yhtä tiettyä ihanaa naista, vaikka just viimeksi eilen nähtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082