Mikä ihmeen laskeva merkki?!

Mä vain

Voisiko joku älykäs kertoa mikä on laskeva merkki, miten se vaikuttaa ihmiseen, ja mikä minä olen laskevalta merkiltäni?
Laitan tähän tiedot jotka tarvitaan ainakin nousevan merkin laskemiseen eli:
Olen syntynyt 13.11.1991 helsingissä, naistenklinikalla. Kello oli tällöin 12:13 päivällä.
Kiitos niille jotka vaivautuvat vastaamaan! :)

23

12129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmph

      Laskeva merkki on parisuhdetta kuvaava ja sulla se on rapu.

      • mä vain.

        Kiitos kun kerroit :)


    • Laskeva kuvaa sitä mitä haet toisista ihmisistä/kumppanistasi!
      Kun katsoin karttaasi niin olet aurinkomerkiltäsi skorpioni, nousevasi on kauris ja kuu merkkisi on vesimies.Tällöin deskendenttisi(eli laskeva) on rapu.

      • mikä mun laskeva-merkki on

        kun aurinko on neitsyessä, kuu skorpparissa ja nouseva rapu? Onko mun laskeva-merkki ehkä kauris vai mikäkö?


      • mikä mun laskeva-merkki on kirjoitti:

        kun aurinko on neitsyessä, kuu skorpparissa ja nouseva rapu? Onko mun laskeva-merkki ehkä kauris vai mikäkö?

        kauris.


      • rantakalatar
        Leena kirjoitti:

        kauris.

        Mun deskentti on kaksoset,mut en tod tunne vetoa kaksosiin.Aurinkomerkiltäni olen kalat ja tunnen vetoa muihin vesimerkkeihin ihan selkeesti.Nousevass ajouskari siis ja kuu skorppu,venus vesimiehessä.Miten tämä nyt selittyy????????


      • rantakalatar kirjoitti:

        Mun deskentti on kaksoset,mut en tod tunne vetoa kaksosiin.Aurinkomerkiltäni olen kalat ja tunnen vetoa muihin vesimerkkeihin ihan selkeesti.Nousevass ajouskari siis ja kuu skorppu,venus vesimiehessä.Miten tämä nyt selittyy????????

        Éi se tarkoita sitä,että tuntisit vetoa kaksosiin!Tuon dc:n lisäksi pitää ottaa huomioon paljon muitakin seikkoja kartalta kunten planeetat,aspektit ja jne..Käy osoitteessa http://www.astro.com saat sieltä lisätietoa parisuhde kartoista!


      • selvyyttä muuten saa mä en.

        Laskeva-merkki viittaa siihen mitä haen parisuhteeltani. Selvennykseksi seuraava esimerkki. Mitä hakee mahdollisesti kauris merkkinen ( siis laskeva) miehestään / parisuhteestaan. Minkä merkkinen noin yleisesti ottaen on laskevan kauriin ihannekumppani kun muita karttaan vaikuttavia osia ei oteta lukuun?


      • mä vain.

        Kiitos kun jaksoit kertoa, kun itse olen tälläinen tietämätön. x)


      • Triton
        selvyyttä muuten saa mä en. kirjoitti:

        Laskeva-merkki viittaa siihen mitä haen parisuhteeltani. Selvennykseksi seuraava esimerkki. Mitä hakee mahdollisesti kauris merkkinen ( siis laskeva) miehestään / parisuhteestaan. Minkä merkkinen noin yleisesti ottaen on laskevan kauriin ihannekumppani kun muita karttaan vaikuttavia osia ei oteta lukuun?

        Jos tempaisen lisäesimerkkiä itsestäni, niin minulla deskendentti osuu Oinaaseen. Tämä siis tarkoittaa em. perusteella sitä, että kaipaan kumppanistani jotain oinasmaista. Lähinnä minulle tulee mieleen että reippaus, eläväisyys, iloisuus yms. olisi vallan ok. Ja semmoista on aika usein kumppanissani tyrkylläkin, vaikka onkin au-Vaaka (eli Oinaan oppositiomerkki).


      • caprice

        No mites sitten kun on aurinkomerkiltään kauris, nouseva jousimies ja kuumerkiltä kalat...mikäs minä sitten olen tai siis mitä haen?


      • sorbon
        caprice kirjoitti:

        No mites sitten kun on aurinkomerkiltään kauris, nouseva jousimies ja kuumerkiltä kalat...mikäs minä sitten olen tai siis mitä haen?

        Miten tuo niinkuin otetaan selville?
        Minä olisin aurinkohärkä, nouseva rapu ja kuu kaksosissa eli mikäs minua sitten viehättää kumppanissa eli mikä on minun desantti(ko se nyt oli?)heh. Niin ja vielä kun toiset lähteet väittää, että olen nouseva kaksonen myös niin mites sitten, eli tuo nouseva merkki vähän vaihtelee.
        Olis kiva kuulla.


      • oinatar
        sorbon kirjoitti:

        Miten tuo niinkuin otetaan selville?
        Minä olisin aurinkohärkä, nouseva rapu ja kuu kaksosissa eli mikäs minua sitten viehättää kumppanissa eli mikä on minun desantti(ko se nyt oli?)heh. Niin ja vielä kun toiset lähteet väittää, että olen nouseva kaksonen myös niin mites sitten, eli tuo nouseva merkki vähän vaihtelee.
        Olis kiva kuulla.

        Laskeva merkki on aina nousevaa vastapäätä, eli nousevan vastamerkki. Olet nouseva rapu joten laskeva merkkisi on kauris. Sinua viehättävät kauriin tyyppiset ihmiset, suhtaudut parisuhteeseen kaurismaisella tavalla kenties. Eli et varsinaisesti ehkä kiinnostu juuri kauris ihmisistä mutta kaurismaiset piirteet kiehtovat sinua. Näin olen ymmärtänyt =)


      • oinatar
        caprice kirjoitti:

        No mites sitten kun on aurinkomerkiltään kauris, nouseva jousimies ja kuumerkiltä kalat...mikäs minä sitten olen tai siis mitä haen?

        Sinun laskeva merkkisi on kaksonen. Eli kaksosmaisia piirteitä haet, ehkäpä =)


      • oinatar kirjoitti:

        Sinun laskeva merkkisi on kaksonen. Eli kaksosmaisia piirteitä haet, ehkäpä =)

        Olen itse nouseva kaksonen ja deskendenttini on jousimiehessä ja voin sanoa,että haen sellaista ihmistä elämääni joka ei kahlitse minua vaan antaa minun olla sellainen kuin olen ja on myöskin rehellinen!(Jousimiehen tyypillinen piirrehän on juuri vapauden kaipuu)
        Mutta niin kuin aikaisemmin sanoin aspekteilla ja muilla kartan tekijöillä on suuri vaikutus eli pelkkä aurinkomerkki, nouseva,kuu ja dc ei vielä riitä!


      • oinatar
        Leena kirjoitti:

        Olen itse nouseva kaksonen ja deskendenttini on jousimiehessä ja voin sanoa,että haen sellaista ihmistä elämääni joka ei kahlitse minua vaan antaa minun olla sellainen kuin olen ja on myöskin rehellinen!(Jousimiehen tyypillinen piirrehän on juuri vapauden kaipuu)
        Mutta niin kuin aikaisemmin sanoin aspekteilla ja muilla kartan tekijöillä on suuri vaikutus eli pelkkä aurinkomerkki, nouseva,kuu ja dc ei vielä riitä!

        Totta, moni asia tulee ottaa huomioon. Itselläni on laskeva merkki kauriissa. Ja pidänkin kauriita yleensä karismaattisina ja vetovoimaisina. Mitäköhän muuta siihen liittyisi?


      • sorbon
        oinatar kirjoitti:

        Laskeva merkki on aina nousevaa vastapäätä, eli nousevan vastamerkki. Olet nouseva rapu joten laskeva merkkisi on kauris. Sinua viehättävät kauriin tyyppiset ihmiset, suhtaudut parisuhteeseen kaurismaisella tavalla kenties. Eli et varsinaisesti ehkä kiinnostu juuri kauris ihmisistä mutta kaurismaiset piirteet kiehtovat sinua. Näin olen ymmärtänyt =)

        Elämäni suuri rakkaus ja nykyinen nainen on kauris!Lienee sitten perää tuossakin, kiitos.


      • oinatar
        sorbon kirjoitti:

        Elämäni suuri rakkaus ja nykyinen nainen on kauris!Lienee sitten perää tuossakin, kiitos.

        Niin, kaipa näissä jotain perää on =)


      • Veskarityttö

        mikä minun laskeva merkkini on? Olen syntynyt 22.1.1987 klo 04:20 Jyväskylässä.


      • Veskarityttö kirjoitti:

        mikä minun laskeva merkkini on? Olen syntynyt 22.1.1987 klo 04:20 Jyväskylässä.

        aurinkosi on vesimiehessä, nousevasi on skorpionissa ja kuu on vaa´assa.Joten laskevasi on härkä koska nousevasi on skorpioni.Sinun kannattaa käydä noilla http://www.astro.com sivuilla sillä sieltä saa ilmaiseksi analyysin kartastasi(suosittelen muillekkin tähän viesti ketjuun vastanneille sitä lämpimästi).

        Eli siis kertauksena vielä DC(laskeva)sijaitsee asc:tä(eli nousevaa)vastapäätä niin helposti sen selvittää...hyvää illanjatkoa!


    • ....

      Olen laskeva vesimies eli mun tuleva puoliso on tunneköyhä!!!!

    • Anonyymi

      Hei voisko joku kertoo mullekin mun laskevan merkin? 🙏🏻 26.6.94 klo 20.11 Porissa syntynyt
      Kiitos ❤️

    • Anonyymi

      Mikä on minun laskeva merkki?? synnyin hyvinkäällä 7.8 klo 02:26

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe