NYT LOPETTAKAA

PULLUKKA

Tulin viikonloppulomalta ja katsoin tänne.PÄÄTIN ITSELLENI ETTEN KOMMENTOI aikaisempaa aloitustani ja ketjuja. Mutta kamalaa.. OLETTTEKO oikeesti 50 ??? haloo..ihme ketjuja ja provoja..
Taidan olla erilainen 50 .. jalat silti maassa.. jotenkin olen pettynyt.

Kaikkina näinä kuukausina, jotka olen ollut täällä..niin olen seurannut, että jutut menevät jotenkin ala-arvoisempaan suuntaan koko ajan..
Miksiköhän?
Keväällä tietysti ikkunat ovat likaiset auringon valossa, mutta tuntuu, että "peilit" ovat paljon likaisemmat..olisiko parasta pestä "peili" ensin?

Täällä on kivojakin kirjoittajia.. kiitos teille kannustuksesta. tiedätte varmaan ketä tarkoitan..

Mutta toivon, että kevätaurinko tuo kaikille hyvää, iloista, positiivistä,lämpöistä, sydämellistä, valoisaa,iloisaa, yms. MIELTÄ KAIKKIEN SYDÄMIIN.. ajatelkaa lämmöllä toisianne...

ps. en osaa sanoa tulenko vielä tänne vai en...

14

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minsku

Tämä oli ensimmäinen luku minkä avasin ja pelästyin kauheesti. Uskaltaako tänne uusi tulokas jäädä?

• n52

olen minäkin.
        Tervetuloa!
        mukavaa joukkoa täällä on.

• hennaliisa1
        n52 kirjoitti:

olen minäkin.
        Tervetuloa!
        mukavaa joukkoa täällä on.

porukkaa, ainakin enimmäkseen!
        Ei täältä pois ajeta meikäläistäkään osamatonta ja kömpelöä kirjoittajaa. Omia ajatuksiaan voi esittää ja mitään keskustelutaitodiplomia ei kukaan pysty vaatimaan.
        Tälläistä leppoisaa jutustelua vaan ja välillä pikkuisn vakavampaakin!

• sinih52

tulemast joukkoon mukavia ihmisiä täällä on

• n52

Älä ole pettynyt.
      Suurimmat höryt olen minäkin jo päästellyt ulos.
      Pirskatti kun taisi tehdä hyvää,mutta en kerro kenellekkään ääneen =)

• pullukka

KIITTI SULLE!
        Olenkohan "tiukkapipo" vähän??..pitää varmaan rupee herkistelee..hihih...

• sirkku:)

Palstaterrorismia ja riitelyähän täällä on jo pidemmän aikaa ilmennyt, ja kuten sinäkin aiemmassa aloituksessasi mainitsit, porukkaa on kaikonnut... Masentuneina ja pahoilla mielin...

Nyt ainakin osa meistä tuntuu saaneen sisuaan takaisin, ja sinnikkäästi täällä taas roikumme. Me, jotka emme kaikkiin vakaviin keskusteluihin halua lähteä mukaan, roikumme mukana kevyemmissä ketjuissa - tosikkojen uhallakin!:)

• kirjosieppo

että asioista voidaan olla eri mieltä, mutta riidattomasti, tilaa pitäisi löytyä kaikille !:)

Onnea elämääsi minunkin puolestani ...
        ja iloista maaliskuuta ... Teille muillekin !:)

• kirjosieppo
        kirjosieppo kirjoitti:

että asioista voidaan olla eri mieltä, mutta riidattomasti, tilaa pitäisi löytyä kaikille !:)

Onnea elämääsi minunkin puolestani ...
        ja iloista maaliskuuta ... Teille muillekin !:)

voi kurja, taas söhläsin ... vastaukseni oli tarkoitettu Pullukalle ... kevättä hänelle !:)

• kirjosieppo kirjoitti:

voi kurja, taas söhläsin ... vastaukseni oli tarkoitettu Pullukalle ... kevättä hänelle !:)

Ei kai toi mikään moka ollut

• kirjosieppo
        RamiKS kirjoitti:

Ei kai toi mikään moka ollut

ja samalla hyvää kevättä kaikille muillekin linnuille !:)

• plunger

Toivotaan yhdessä, että asialliset viestit ja kirjoitukset pysyvät, ja että "ihme ketjut ja provot" jäävät historiaan, kun niihin ei kukaan asiallista keskustelua kaipaava vastaa.
      Miedän oma toiminta estää sen, että palsta menee ala-arvoiseen suuntaan, tai sanonko että TEIDÄN toiminta, kun en tiedä mihin kategoriaan minut, joskus kirjoittavan, lasket.

• väsynyt nainen

En ole koskaan tänne kirjoittanut ilkeitä, mutta en myöskään pidä KÄSKEMISESTÄ. Sitähän aloitus oli ja huutamalla.

En ole ilkeä ihminen enkä huuda, mutta ärsytti vain tuo avauksen määräys.

Katsos, mua joskus määräiltiin elämässä niin paljon, että tuollainen ei ole asiallista - minulle - harvoin tänne edes viitsii vilkaista.

• hennaliisa1

mut ei se pullukka pahhaa tarkottant vissiikää. Hää on vaa kyllästynt riitoihi mitä tääl on olt ja epäluulosuutee.
        Vaik mie en kauaa oo kirjottantkaa tänne , mut sen mie oon huomant, et pahtahtosuutta ilmenöö.Pullukka on joutunt sellase kohteeks.
        Oiskoha tuo jostai katteuvest johtuvaa?
        Miul on mukava ukko ja mie en kadehi kenekää onnee. Kehumistakoha tuo on ko sanon et lapsetkii on pärjänneet.
        Nyt hyvvää yötä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe