GALLUPPI NAISILLE (ja vähän miehillekin)

Anonyymi

Sama kysymys naisille. Miehetkin saa kommentoida.
Kuinka moni nainen nauttisi elämästä kahden miehen kanssa?
Rakastelua kahden miehen kanssa yhtä aikaa. Ja kaiken muunkin elämän jakamista?
Kumpiko olisi kiihottavampaa , kaksi miestä ja nainen vai kaksi naista ja mies.
Miten miehet kokevat jos pitäisi jakaa yksi nainen ja koti toisen miehen kanssa?
Onko tällaiset suhteet mahdollisia?

24

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai tuo mahdotonta ole, ei vaan kovin todennäköistä. Jos lapsia, ei varmaan oikein toimisi. Tai mistä minä tiedän. Ajatuksena ihana, mutta toteutus...? Kaksi miestä ja nainen kuitenkin parempi mielestäni.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti rakastaa kumppaniaan. Niin siihen ei mahdu kolmatta eikä neljättä pyörää!

      • Anonyymi

        Ei , kun et nyt ymmärtänyt ajatusta.
        Tällaisia suhteita on oikeasti olemassa.
        Asioista sovitaan aikuisten kesken.
        Tällaiset suhteet ovat polyamorisia.
        Tässä ei ole kyse ns. normi parisuhteesta kahden ihmisen kesken.
        T:Ap.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.

        T.mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , kun et nyt ymmärtänyt ajatusta.
        Tällaisia suhteita on oikeasti olemassa.
        Asioista sovitaan aikuisten kesken.
        Tällaiset suhteet ovat polyamorisia.
        Tässä ei ole kyse ns. normi parisuhteesta kahden ihmisen kesken.
        T:Ap.

        Muista kertoo ukolles et kalastat parempia antimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista kertoo ukolles et kalastat parempia antimia.

        Jep , jep. Kerronko senkin että mieluisasti tahtoisit liittyä rakastavaan seuraamme ?


    • Anonyymi

      Hyi helvetti mikä aloitus onko noinkin sekavia ihmisiä. Ehdoton EI.

    • Anonyymi

      En nauttisi edes yhden miehen kanssa. Suunnattoman suuria vaikeuksia ihan normaaleissakin ihmissuhteissa ja yhdessäkin miehessä. Mutta muut saa puolestani elää polyamorioissaan, ei kiinnosta yhtään.

    • Anonyymi

      No ehkä kaksi naista ja mies, jos on pakko valita.🙄 Saisin olla rauhassa, kun miestä tyydyttää joku toinen nainen. Voisin keskittyä sukan kutomiseen sillä aikaa. 🎨

      • Anonyymi

        Onko se niin että nainen ei oikeasti tarvitse miestä ollakseen tyytyväinen sexielämäänsä?


      • Anonyymi

        Voi meitä on niin moneen lähtöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin että nainen ei oikeasti tarvitse miestä ollakseen tyytyväinen sexielämäänsä?

        Tarvitsee , oikeasti.
        Yksin olo ilman miestä olisi ikävää.
        Tämä on oma mielipiteeni.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin että nainen ei oikeasti tarvitse miestä ollakseen tyytyväinen sexielämäänsä?

        On se!


    • Anonyymi

      Kaksi miestä ja nainen ilman muuta. Muutamia ehtoja eli ei missään tapauksessa saisi mennä niin, että kodinhoito olisi naisen vastuulla.

      Keitto-, pyykkäys-, siivous- ja lastenhoitotaitoinen pitää kaikkien osapuolien olla. Kun se suurin osa ajasta on arkea kuitenkin ja jos arki ei toimi, ei toimi mikään muukaan

    • Anonyymi

      Olisihan siinä se järki että miehet puhuis järkeä toisilleen jos toinen lusmuilee tai käyttäytyy huonosti. Mutta koska miehet usein porukoituu... Siinä jäisi alakynteen yksi nainen. Ajatus rakkauden ja romantiikan ja seksin tasolla ei huono. Mutta elämäntapana haastava. Enpä tiedä.. Olisi nyt edes yksi.

    • Anonyymi

      Kaikkein kiihottavinta olisi YKSI ihminen joka rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä. Tämä on kuitenkin liikaa vaadittu. On paljon helpompi saada tuollainen tunne-elämältään kuolleiden psykopaattien laumasuhde kuin yksi rehellinen rakastava suhde jossa kummankin on hyvä olla ja kumpikin voi kasvaa parhaaksi versioksi itsestään.

      • Anonyymi

        Tuo on vain sinun ajatuksesi asioista...
        Sinun ahdasmielisestä maailmasta.


    • Kaksi naista ja mies on ihan huippua😂

    • Anonyymi

      Yhteisasuminen voisi mennä, mutta seksi ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      En usko, että suhde kahden miehen kanssa sopisi minulle. Haluaisin paljon mieluummin vain yhden, joka rakastaa ja kohtelee hyvin!

    • Anonyymi

      Sinä se vaan jaksat!

      • Anonyymi

        Mitä minä nyt jaksan??


    • Anonyymi

      Itse jaoin kotini kahden miehen kanssa joskus. Seksiä oli vain toisen kanssa. Järjestely oli kaaoottinen. Koti oli sotkuinen ja paperilla kaikki asiat piti aina selittää virastoihin. En todellakaan halua saman katon alle kahta aikuista miestä asumaan kanssani. En kyllä toista naistakaan ellei hän olisi vain palkaamani kotiapulainen.

    • Anonyymi

      Mä olen nyt 39v. nainen ja asunut ensin kahden miehen kanssa samassa taloudessa ja nukkuin samassa sängyssä. Myöhemmin kuvioihin tuli vielä toisen miehen veli. Kolme miestä ja mä. Mikään käytännön asia ei onnistunut, paitsi seksi, sitä harrastin tasapuolisesti kaikkien kanssa. Nyt olen päätynyt yhden miehen talouteen ja kaikki on selkeää ja yksinkertaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe