Oletkomiettinyt

Anonyymi

Onko kaivattusi sanonut sinulle koskaan, että rakastaa sinua🤔.Vai onko hänen käytöksensä ,vain sinun hyväksikäyttöä🤔. Tuleeko sinulle halpa olo, kun taas lankesit häneen🤔, kun hän ei haluakkaan sinua sen kummemmin elämäänsä🤔. Hän kehuu/lirkuttelee, vuosi tolkulla pahemmissa tapauksissa ja tyhjentää pussinsa sinuun.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otti tavakseen puhua vain muille.

    • Anonyymi

      Ei muistaakseni. En muista.
      Tämä ristiriitaista, elekieli puhuu muuta. Olisin voinut vaikka vannoa että hän oli ihastunut ellei rakastunut. 😲🙈

      • Anonyymi

        Harhat on iskenyt ...


      • Anonyymi

        Ai koko seksisuhde oli harhaa!?!?


    • Anonyymi

      Minun kokemus kaivatuista, niin yksikään ei ole sanonut rakastavansa minua ja ei se kuuloistaisikaan normilta. Hoidothan aina lirkuttelee niin Miehet kuin Naiset. Ihan suhteessa on tuo R-sana sanottu molemminpuolin.

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa sekopäät antakaa Vaalea nainen heti mulle

      • Anonyymi

        Tuu hakee. Et uskalla kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Kädellesikö puhut?

    • Anonyymi

      Eipä ole hän sanonut edes tykkäävänsä, eikä ole mulle lirkutellut yhtään mitään muutakaan. Ei oikeastaan ole sanonut mitään positiivista minusta.

    • Anonyymi

      On sanonut.

    • Anonyymi

      Ei katsonut asiaa sen arvoiseksi.

    • Anonyymi

      Pisteenä i:n päälle, kieltänyt tuntevasa, kun kaverit kyselivät. Olen lumppu jakorasia.

    • Anonyymi

      Olipa ruma kirjoitus ja ruma ketju kokonaisuudessaan.

    • Anonyymi

      Telepaattisesti kyllä. Aika useinkin.

      • Anonyymi

        Teletappi kädessä usein? Vai kuoppako se haluis teletappia telepaattisesti? Entäs jos paatti uppoo?


        Mite voit olla varma et ketä kuuntelet telepaattisesti?
        Vai lueks palstaaki telepaattisesti? Onks sun suodattimet kunnos et näät vaa juuri hänen viestit?


    • Anonyymi

      Nämä ovat vakavia sydänasioita. Jokainen tuntee kuin tuntee.

    • Anonyymi

      Aiotko seuraavaksi ottaa askeleen taakse, sivulle vai eteenpäin, omassa elämässäsi?

    • Anonyymi

      Työpäivinä voi jäädä vaan kymmeneenkin kertaan jos, työvuorot menee pahasti ristiin.

      Mut vapaapäivinä moinen laiminlyönti sitten korjataan.

      Jos mukaan lasketaan kaikki muutkin kohteliaisuudet, kuten *Olet paras mies maailmassa** Ikävöin sinua, * Kehoni odottaa sinua, haluan halata, haluan suudella sinua, yms, tietenkin moninkertaistuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe