Hei ja olen kärsinyt pahanhajuisesta hengityksestä kohta noin 4kuukautta ja Minua hävettää ,kun olen tunnilla,Tai kavereitten kanssa huomaan ,että Henki haisee pahalta taas ja pesen hampaat kaksikertaa päivässä käytän suuvettä ja Käytän Hammaslankaa kyllä ja Kun aamulla pesen hampaat huomaan sen jälkeen hengitys rupee heti haisemaan pahalta ja hävettää kun esimerkiksi menen kouluun ja olen tunnilla kun henki haisee pahalta!!! Noloa ja hävettää!! JA OLISIKO JOLLAIN IDEOITA TAI MITÄ VOISIN TEHDÄ TAI MISTÄ SAISIN APUA TÄHÄN!!! 😊
Pahanhajuinen hengitys
Anonyymi
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Hammastikut ovat parempia kuin lanka., puhun niistä puhdistukseen tarkoitetuista. Mutta syy on todennäköisesti muualla kuin suussasi. Onko ruokavaliosi jotenkin erikoinen? Olen kuullut joidenkin laihdutusruokavalioiden aiheuttavat ketoosi-tilan kehossa, joka pistää hengen haisemaan kuolemalta.
- Anonyymi
Osta kaupasta ruokasoodaa. Vaikka puoli teelusikallista lasilliseen vettä. Sitten purskuttelet ja kurlaat sekä lopuksi nielet sen veden. Tästä saattaa olla apua. Se tasaa ph:ta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312903Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22894- 51868
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37820Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os172772- 48689