S-mies, kerro

Anonyymi

nyt jo mitä ajattelet minusta!

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet hyvin lahjakas etc, mutta ilmeisesti jotenkin sekaisin (ainakin välillä ja lähinnä emotionaalisella elämän osa alueilla)

      • Anonyymi

        Miten niin? Miten ilmenee?


      • Anonyymi

        Tällä tavalla 🤪


    • Anonyymi

      Johtajatyyppi.

    • Anonyymi

      En tiedä ketä S-miestä tarkoitetaan tai kuka sä olet mutta hänestä ajattelen vain hyvää. Hän on kaunis, älykäs ja ainutlaatuinen. Kerran elämässähän sellaiseen törmää.

      • Anonyymi

        Ja ehkä siihen kertaan se myös jää...harmi.


    • Anonyymi

      Naiseni on vierelläni, häntä ajattelen. Älä tule meidän väliin.

      • Anonyymi

        No siksi kenenkään väliin väkisin voi mennä😄


    • Anonyymi

      Oot kiva, mutta oon sellaisen pullukan lohtupanon kanssa nyt. Jos lähden ne tappaa itsensä joten kai se on pakko täsä nyt olla ettei tyttörukka vedä itteensä jojoon.
      Vantaalla vaikutta pikku tyttörukka

    • Anonyymi

      Ei tunneta niin hyvin että voisin kertoa.

      • Anonyymi

        Mikset tutustu häneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset tutustu häneen?

        Ei ole enää mahdollisuutta. Olisi pitänyt pyytää numero tai kahville mutta tilanne ei ollut otollinen.


      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        En viitsi enempää kertoa tänne.


    • Anonyymi

      Oliko Samille? Jos oli, niin pidän sinua hyvin kunnioitettavana naisena.

      • Anonyymi

        Ei tod. Ollut. Sami voi vaikka tappaa itsensä eikä kukaan jää kaipaamaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tod. Ollut. Sami voi vaikka tappaa itsensä eikä kukaan jää kaipaamaan!!

        Hmm... Vaikka et jostain henkilöstä niin pitäisikään niin eikö kuitenkin kuoleman toivominen ole aika hirveää? Ainahan joku jää ikävöimään edesmennyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tod. Ollut. Sami voi vaikka tappaa itsensä eikä kukaan jää kaipaamaan!!

        Tämä ei ollut minulta, AP. Hirveetä että joku kirjoittaa noin. Hyi. Mä ajattelen vaan hyvää Samista. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut minulta, AP. Hirveetä että joku kirjoittaa noin. Hyi. Mä ajattelen vaan hyvää Samista. 😊

        Menikö aloitus Samille ja pääkaupunkiseudulle?


      • Anonyymi

        Samin pitää kömpiä kiltisti muijansa viereen eikä lirkutella muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samin pitää kömpiä kiltisti muijansa viereen eikä lirkutella muille.

        Kuka varattu täällä aikaansa viettäisi?


    • Anonyymi

      Haluan Sinua...! Siinähän se.

      • Anonyymi

        Mäkin haluan sua, vanhempi S-mies. Oot hauska, söpö ja sun kanssa on helppo puhua mistä vaan! Oon vaan sitoutunut toiseen, etkä säkään taida enää vapaa olla, joten mukavien muistojen kansioon jää nää meidän juttutuokiot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluan sua, vanhempi S-mies. Oot hauska, söpö ja sun kanssa on helppo puhua mistä vaan! Oon vaan sitoutunut toiseen, etkä säkään taida enää vapaa olla, joten mukavien muistojen kansioon jää nää meidän juttutuokiot

        Menikö sepolle? Kuinka paljon vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluan sua, vanhempi S-mies. Oot hauska, söpö ja sun kanssa on helppo puhua mistä vaan! Oon vaan sitoutunut toiseen, etkä säkään taida enää vapaa olla, joten mukavien muistojen kansioon jää nää meidän juttutuokiot

        Onko niiden pakko jäädä vain muistoihin? Vapaa oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö sepolle? Kuinka paljon vanhempi?

        Jep, yli 10v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niiden pakko jäädä vain muistoihin? Vapaa oon.

        Et ole mun käsittääkseni vapaa, sulla on uusi ja intohimoinen suhde ja mä kadehdin sitä suhteen tuoreutta omassa arjen väljähdyttämässä liitossani ja tunnen kaipausta. Tää on vaan tämmöistä haihattelua ja rinsessaunelmia, tämmöiset menevät ohi ajallaan, kun niitä ei ruoki. Hyvä että oot onnellinen 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin haluan sua, vanhempi S-mies. Oot hauska, söpö ja sun kanssa on helppo puhua mistä vaan! Oon vaan sitoutunut toiseen, etkä säkään taida enää vapaa olla, joten mukavien muistojen kansioon jää nää meidän juttutuokiot

        Onko meillä ollut mitään muuta kuin juttutuokioita...? Kysyy S


      • Anonyymi

        Jotain pientä sutinaa saattoi olla 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä ollut mitään muuta kuin juttutuokioita...? Kysyy S

        Ei muuta, viatonta keskustelua työn lomassa ja niitäkään ei ny enää tuu uusia 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta, viatonta keskustelua työn lomassa ja niitäkään ei ny enää tuu uusia 😊

        Miksi ei tulisi uusia keskusteluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei tulisi uusia keskusteluja?

        Ei ole enää yhteisiä työvuoroja ennen kuin vaihdan maisemaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain pientä sutinaa saattoi olla 😉.

        Millaista ja milloin??


    • Anonyymi

      Kelpaisiko K-korttimies?

      • Anonyymi

        Vain Köriläs kelpaa. Muista jäi aika urpo ja järkyttävä kuva. Pässit. ;)


    • Anonyymi

      Kuka kysyy? Vaikea kertoa kun en tiedä kuka olet.

    • Anonyymi

      E tykkää ässästä ❤️

      • Anonyymi

        Niin Ässäkin Eestä. Harmi vaan kun ei olla nähty pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Ässäkin Eestä. Harmi vaan kun ei olla nähty pitkään aikaan.

        Niinpä, voi kulta, mä oon nähnyt sinusta unia monena yönä 😘


      • Anonyymi

        Täällä Ässä tykkää Aasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, voi kulta, mä oon nähnyt sinusta unia monena yönä 😘

        Niin minäkin olen nähnyt. Ikävä moninkertaistuu niiden unien jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin olen nähnyt. Ikävä moninkertaistuu niiden unien jälkeen.

        Siis E naisesta, en itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis E naisesta, en itsestäni.

        Hyvä, kun tarkensit 😄😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun tarkensit 😄😘

        Piti tarkentaa :D onko siitä kauan kun olet ässän nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti tarkentaa :D onko siitä kauan kun olet ässän nähnyt?

        Koska S-mies on viimeksi nähnyt E-naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska S-mies on viimeksi nähnyt E-naisen?

        Onhan siitä vuosia aikaa. Silti en saa mielestäni.


    • Anonyymi

      Kivaaa sun kanssa on leikkiä. Toki luottamus molemilla hukassa. Etkö ihmettele miksi en pelkää? No kun kyllästyt leikkiin viimein ja teet lopun etköhän saa totuuden kuulla. Ikävää että piti sinusta keksiä niin ruma tarina mutta mitä et tiedä et voi surrakkaan. Tiedän kun kyllästyt tähän ja kuulet totuuden järkytyt täysin. Kauankohan uskot nuo jutut?

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen uhkailua?
        Kaikki on vilpitöntä ihailua/ ihastumista ainakin minun puolestani.


      • Anonyymi

        Kenelle tämä on ja keneltä?


      • Anonyymi

        Aika pimeää tekstiä. Tosin aika omituista porukkaa tällä palstalla pyöriikin. Kenenkään ihmisen elämällä ei tule leikkiä, se on lähtökohtaisesti sairasta. Tietenkin monin tavoin "munattomat" ja vastuuntunnottomat ja häiriintyneet ihmiset sitä joillekin tekevät ja vielä siitä jaksavat vittuilla. Sairasta.

        Se, että vaikkapa mustamaalaa ihmistä perättömillä juoruilla ja asioilla, on vähintäänkin kunnianloukkaus, jopa törkeä kunnianloukkaus. Sitähän eräät harrastaa monenkin kohdalla. "Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää" sanotaan, niin on asioilla tapana käydä. Joillekin se myös tarkoittaa oikeussalissa kohtaamista - ennemmin tai myöhemmin. Hyvä niin.


      • Anonyymi

        Kateus on sitä, että haluaa varastaa kadehtimalta ihmiseltä sen minkä haluaa itselleen. Kateus on myös sitä, että haluaa tuhota toiselta sen minkä haluaa itselleen tai kateuden kohteen. Toisia tuhoavan ihmisen ytimessä on kateus ja valhe.

        Kateus sai alkunsa siitä, kun saatana kadehti Jumalan Poikaa. Sitä asemaa, sitä suhdetta joka Isän ja Pojan välillä oli. Kateellinen ja tuhoava ihminen seuraa siis saatanan esimerkkiä ja saatanaa yrittäessään tuhota toisia. Siinä on vain yksi mutta...

        "Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

        Ei edes piskuinen GS-ryhmä.


      • Anonyymi

        Nautitko keksiä toisista valheita ja tuhota toisten elämiä? Mitä itse siitä saat? Etkö ymmärrä, että jokainen joutuu vastaamaan teoistaan joku päivä? Ymmärrätkö, kuinka eksynyt itse olet ihan kaikin tavoin? Minä näen sen kaukaa.


      • Anonyymi

        Näen jopa ne sidokset ja niiden "lajit".


      • Anonyymi

        Moraalinen selkäranka on sitä, että kun ymmärtää tehneensä virheitä, korjaa ne. Ottaa vastuun tekemisistään. Se tarkoittaa tekojensa tunnustamista, sovittamista, hyvittämistä, anteeksipyyntöä ja omien virheiden korjaamista niin pitkälle kuin mahdollista, varsinkin jos toinen ihminen on ollut niiden kohteena.

        Joillakin ihmisillä näennäinen halu esiintyä oikeudenmukaisena ja "totuuden" torvena onkin itseasissa teko paeta omia pahoja tekojaan ja niistä aiheutuvaa häpeää. Ei se kompensoiminen auta, kun on kysymys vakavista asioista. Ei ne silti unohdu. Omatuntonsa voi paaduttaa mutta ei se lopulta viisasta ole.


      • Anonyymi

        Ota vastuu niistä ihmisistä, joita olet mustamaalannut ja joiden elämää olet tuhonnut. Tunnusta se kaikki ja korjaa virheesi siltä osin kuin se on mahdollista. Et ehkä pelkää mutta se pelkäämättömyys ei ole aitoa, kyllä sinä pelkäät jossain syvällä sisimmässä, tosin olet turruttanut sen ja paljon sieltä muitakin tunteita. Et pääse itse paranemaan ja eheytymään muuten kuin totuudessa. Ainoastaan Totuus voi auttaa sinua. Ei valheet. Ei seksi. Ei rikokset. Ei tuhoamisyritykset. Ei päihteet. Ei mikään aineellinen.


    • Anonyymi

      Nopee liikkeinen ,ei pitkästyttävää seuraa.

      • Anonyymi

        Se on hyvä tietää.


      • Anonyymi

        Liian rohkee ja kuitenkin herkkä.


    • Anonyymi

      Voi ei hurra huu hupunassa kii lunkisti. Öi änteeksi liittebetre. Enemmät mennöö hanskaan. Sitte voi harkita et mennäänkö sanokaa kenenkää kanskaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe