Löytyykö 60v tai yli miestä jota sais imeä ja nuolla loppuun saakka Helsingistä ?
Haluan nuolla ja imeä
47
59
Vastaukset
- Anonyymi
Turusta isoa
- Anonyymi
Ei tartte olla iso. Iso terska on kyllä kiva.
- Anonyymi
Minua saisi nuolla ja imeä! Olen 70 Helsingistä. Toivottavasti ikäni ei haittaa!
- Anonyymi
Lähetä sähköpostia !
- Anonyymi
Sinäkö tämän viestiketjun aloitit? Kyllä tykkäisin jos imisit ja nuolisit!
- Anonyymi
Tuo sun ikäsihän on vaan pelkkää bonusta!!
Mutta miten yhteys,olen 54ukm itäH:gistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten yhteys,olen 54ukm itäH:gistäEikö tuo e-mail osoite ollutkaan sinun? Onko sinulla paikkaa? Ukkomiehenä en voi ottaa kaveria kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten yhteys,olen 54ukm itäH:gistäEi ollut... huomasin tän vasta tänään,ja kiinnostaisi tuo 70 imettävä ; )
T.54ukm-> [email protected] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut... huomasin tän vasta tänään,ja kiinnostaisi tuo 70 imettävä ; )
T.54ukm-> [email protected]Hei 70 Helsingistä,vastaa!!! Toki muutkin ikämiehet yhteyksiä,jos tykkäätte imettää!
T.54ukm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut... huomasin tän vasta tänään,ja kiinnostaisi tuo 70 imettävä ; )
T.54ukm-> [email protected]Noo... missä kaikki sedät luuraa?,kun eivät yhteyksiä ota...😯😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo... missä kaikki sedät luuraa?,kun eivät yhteyksiä ota...😯😟
Täällä 62v imettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä 62v imettäväksi.
Osoite tuossa ylempänä: Jpw...
Ota yhteyttä!!! Myös muut vanhemmat sedät ; ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä!!! Myös muut vanhemmat sedät ; )Taisi sedillä mennä pupu pöksyyn...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä!!! Myös muut vanhemmat sedät ; )Niin kai,kun ei minkäänlaista
kommenttia😯 - Anonyymi
Tule luokseni niin imen sua kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule luokseni niin imen sua kunnolla.
Missä asut täällä olis kulli mikä tarvii suuhoitoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä!!! Myös muut vanhemmat sedät ; )Siis sedät,jotka voivat kutsua luokseen imemään ; )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei 70 Helsingistä,vastaa!!! Toki muutkin ikämiehet yhteyksiä,jos tykkäätte imettää!
T.54ukmSiis sinkkumies,joka voi kutsua luokseen kylään, saunomaankin?, ja sitten sitä imetystä!!!
- Anonyymi
hei sinä 70 kymppinen mies täällä mies ottaa miellenäni kullin suuhun hieron sinut onneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei 70 Helsingistä,vastaa!!! Toki muutkin ikämiehet yhteyksiä,jos tykkäätte imettää!
T.54ukmtäällä 70 n tule minulle kylään täällä mies odottaa kulliasi nuolemme molemmin puolin tule riihimäkeen nauttimaan
- Anonyymi
64V itä-Helsingistä haluis imettää.Olen ukm ei paikkaa,
- Anonyymi
No mistäs paikka?
- Anonyymi
Laitoin vastauksen sulle sp:iin ; )
T: um54itä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin vastauksen sulle sp:iin ; )
T: um54itäEi ole tullut mitään viestii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut mitään viestii.
Oisko menny roskaposteihin sitte,osoite oikein...
- Anonyymi
Ei ollu roska posti.Kirjoita täydellinen osoite ei suomi24 riitää
- Anonyymi
suomi sähköposti on kyl ihan paska.Ei sinne pääse kirjautuu onko edes turvallinen
- Anonyymi
64ukm,nyt laitoin toisesta osoitteesta😉
T..54ukm - Anonyymi
minun kotona saisimme olla rauhassa ja nuolla toistemme kullia päivän sessio tule riihimäkeen odotan sinua lemmen leikkiin olen luotettava
- Anonyymi
Ois se kiihottava tuntea miten vanha kalu sykkii suussa ja purkaa lastin ulos. Jatkaisin vaan imemistä uuteen seisokkiin vai tahtoisitko pitää pienen tauon. Ehkä toisella kertaa sperma määrä olisi hieman pienempi
- Anonyymi
Täällä oli 64vuotias kalu joka haluaa sykkiä suussasi
- Anonyymi
tule ihmeessä kokemaan se minun kanssa tauko on hyvä kun otan sinun kullisi käsittelyyn nautimme toistemme kullien nautinnosta odotan sinua
- Anonyymi
H:gin vanhemmat.nahkapatukat tuntuu ’olevan kortilla’...😏☹️
- Anonyymi
Täällä odottelen edelleen imijääni
Anonyymi kirjoitti:
Täällä odottelen edelleen imijääni
Kullin imijä on vielläkin kateissa,joko nyt onnistuis.
Täällä olis
- Anonyymi
Mukavia nuo aloitukset joissa henkilö ei kerro yhtään mitään itsestään, ei edes ikäänsä tai sitä onko gay vai bi-utelias jne. eli vastassa voisi olla ties millainen tonniluokan BMI epäsiisti kauhistus ...
- Anonyymi
Löytyy 56 v. neitsyt Kokkolasta (usko vaan), jota sais imutella niin, että penis irtoaa. On tässä oltu kroonisessa puutteessa jo liian kauan.
Nimim. "Pillun tarpeessa" käykö nuorempi suurimpaan hätään itävantaalta 49v,. laita postia, ulkona onnistuu tarjoulu myös :)
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754