Mikä biisi soi radiorockissa tänään

Anonyymi

n. klo 19:40. Ohjelma tais olla Klaus fleming kvartaali.?
Tuon ??? biisin jälken soi Simon & Garfunkelin ”Bridge over Troubled Water".

Ei näy biisit info sivuilla.

16

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi spämmäät jatkuvilla radio rock viesteillä? Täällä on jo olemassa yksi tylsä ketju sinua varten. Asemalla soi todennäköisesti joku sama kappale joka on soinut viimeisen 10 vuoden ajan. Veikkaan Metallican Nothing Else matters.

      • Anonyymi

        En spämmää vaan hakusessa biisi joka jäi soimaan päähän, mutta en muista yhtyeen nimeä, kun olin autossa, eikä ollu kynää että ois laittanu bändin nimen ylös. Luultavasti joku 80-90 luvun yhtye.

        Metallica se nyt ei ainakaan ollu.!


      • Anonyymi

        Kannattaisko kysyä suoraan Radio Rockilta tai katsoa Radio Rockin omista soittolista tiedoista mitä soinut.

        Eivät taida vain vastata tai ainakaan aikanaan en itse saanut yhteenkään palautteeseen, koskaan miltään Nelonenmedian radiokanavilta , vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko kysyä suoraan Radio Rockilta tai katsoa Radio Rockin omista soittolista tiedoista mitä soinut.

        Eivät taida vain vastata tai ainakaan aikanaan en itse saanut yhteenkään palautteeseen, koskaan miltään Nelonenmedian radiokanavilta , vastausta.

        Jostain kumman syystä radio rockin omalla soittolistallakin on tyhjä väli 19-20 välillä joka päivä. Onkohan ne jotain salaisia biisejä, mitä ei saa laittaa listalle. ??

        Muistan sen verran että ne soitti jotain kevyempää poppia / rokkia tuolla välillä. ja yks biiseistä ä oli Simon & Garfunkelin - Bridge over Trouble Water, jonka esitti coverina Elvis.


      • Anonyymi

        Klade Flaming biisit on salaisia.

        Kladella on teoston kanss sopimus jossa hän saa soittaa pelkkää Kvartaali musaa ilman että väliin tulee levyyhtiöiden pakottamaa Battlebeastinblackia yms..


    • Anonyymi

      Esa Pakarisen esittämä "Lännen Lokari"

      • Anonyymi

        Ei, se oli Hiski Salomaan versio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se oli Hiski Salomaan versio.

        Höpöhöpö! Sekoitat Hiski Holappaan.


      • Anonyymi

        Höpsistä vaan se oli Peter Salovaara.


      • Anonyymi

        Mietin aluksi, että olisiko ollut instrumentaalinen karaokeversio. Kuului niin hennosti laulu.


    • Anonyymi

      Se biisi oli: Pink Cream 69 - Somedays I Sail.

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Ei sellaista olekaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellaista olekaan!

        Kato juutuubista jos et usko.


    • Anonyymi

      Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä. Seuraavassa suoria lainauksia mitä Nelonen median radioiden viimekädessä päävastuussa oleva ja musiikista päättävä Mikko Koivusipilä on sanonut HS:n haastattelussa ja mitä toimittaja on kirjoittanut.

      ”Minun työtäni ei ole sivistää vaan huolehtia, että työntantajani menestyy ja tekee mahdollisimman hyvää tulosta”

      "Koivusipilän onnistumisen taustalla on intohimo radioon"

      "Me tarjoamme vain sitä mitä kuuntelijat haluavat"

      Olen aiheesta kirjoittanut aiemminkin ja laajempaa keskustelua löytynee mm. Radio palstan Mikael Gabriel Nelosen soittoboikotissa ketjusta.

      Kirjoitin jo tuolloin ja Iltalehti samasta aiheesta 2019. Nelonen median radioilla ei ole todellisuudessa mitään kuulijatutkimuksia , musiikin suhteen vaikka muuta väittävät.

      Asiaa valaisin muun muassa yhdellä Robinin uudella kappaleella. Kappale soi samantien Suomipopilla kun se oli keskiyöllä julkaistu ja vieläpä 2 kertaa saman yön aikana. Kappaletta ei voitu mitenkään ehtiä testata kuulijoilla, koska kappale päätyi samantien myös Suomipopin soittolistalle.

      Yksikään Nelonen median kanaviasta ei ole viimeisten 4 vuoden aikana pystynyt kasvattamaan kuulijamääriänsä. Se kertonee vain siitä, että vaivoin yritetään pysyä niissä kuulijamäärissä, missä parhaimmillaan 4 viimeisen vuoden aikana on oltu. Suomipop on muun muassa 2017 lukemia jäljessä Finnpanelin mukaan yli 100 000 viikkokuulijan verran.

      Kenelle tämä kertoo onnistumisesta kenelle suuren toimijan räpiköimisestä ja yrittämisestä pitää sen asemansa mikä sillä on ollut. Kehittämisen sijaan, koska Sanomalla rahaa on se pyrkii haalimaan kaupallisista asemistaan itselle mahdollisiman suuren osan omaan omistukseensa.

      Lopuksi kysyn: Haluatko olla osana yksipuolistamassa kotimaista musiikki ja radio kenttää tukemalla Nelonen/Saomamedian radioiden kehitystä kuuntelemalla tai mainostamalla kyseisen mediatalon radiokanavilla?

      • Anonyymi

        Minun tehtäväni onkin heiluttaa moppia. Radiosta viis.


      • Anonyymi

        "Minun tehtäväni onkin heiluttaa moppia. Radiosta viis."

        Olet aika säälittävä ihminen. Outoa, että sinulla on jostakin syvältä kumpuavaa katkeruutta. Jäikö työpaikka radioalalla saamatta ja meni elämä hukkaan muissa hommissa? Vaatii taitoa ja sitä että tekee jotakin sen eteen, että pääsee unelmiinsa käsiksi. Nostan itse hattua semmoiselle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe