Henkinen kärsimys

Anonyymi

Minut tuhottiin tässä elämässä. Niin pahasti ettei sitä enään saa takaisin. Kaikkki otettu pois
En enään ikinä tule kokemaan enkä olemaan mitään.
En tiedä mitä enään voin tehdä
Kärsin kokoajqn sellaistq kärsimystä jota eivoi sietää.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myös minut tuhottiin. En pääse yli asiasta ja tuntuu etten tule olemaan enää mitään. Kuin olisin tuomittu loppu elämäksi tähän olotilaani ja elämääni ja kaikki aiemmat ponnistelut menivät hukkaan. Tuntuu, ettei ole enää voimia ponnistella ylös, vaan alistun nykyiseen elämääni. Voimia sinulle.

    • Anonyymi

      Millä tavalla sinut tuhottiin? Tapahtuiko se ihmissuhteissa vai työssä, tai taloudellisesti, vai ehkä kaikissa?

    • Anonyymi

      Tuon tapaisesti tuntuu minustakin


      "poiuytfdfghj"

    • Anonyymi

      Meitä on monta, joilta on kaikki pilattu.

      • Anonyymi

        Näköjään sellaista tehdään yleisemminkin

        "poiuytredfgh"


    • Anonyymi

      Voin samaistua. Yritin pyytää apua, mutta ilmeisesti avunhuutoni oli liian hiljainen tai kukaan ei välittänyt tarpeeksi kuullakseen. Nyt on jo liian myöhäistä, sillä luovutin jo kauan sitten. Enää en ole muuta kuin elävä kuollut, joka haluaa vain päästä kärsimyksistään, mutta ilmeisesti en ansaitse sitäkään.

      • Anonyymi

        Näin minullakin, ja vaikka mitä kauheeta tässä joutuu parasta aikaakin kokemaan,
        niin kauheeta etten ois voinut edes kuvitella,
        niin minulla on kuitenkin se että tulin kylläkin siinä mielessä väärään ketjuun, että minä en masennu millään, koska siis en luovuta koskaan, vaan kuoleman jälkeen tulen jatkamaan väitteitäni. Ja se on varma.

        "poiuytresdfgh"


      • Anonyymi

        Mikään ei tunnu enää miltään.

        Mikään ei hetkauta.

        Minä vaan olen. Ja olen pitkään. Tämä katotaan loppuun. Maailman tappiin asti.


      • Anonyymi

        joo

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Voisko masennus tulla siitä, että ihmiset lannistuu henkisen kärsimyn edessä ?
        Jos sen kanssa kamppailee menoa riittää , eikä aika käy pitkäksi !

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi

        Minä kun soittelin auttaviin puhelimiin muusta syystä en masennuksen syystä, mikä oli sinällään virhe koska ne on kai tarkotettu lähinnä masentuneille avuksi, mutta sitä ihmettelin vaan että miksi siellä on niin lannistavat elämänohjeet, minä ainakin semmosilla voisin jopa masentua. Kaikkee semmosta opettavat että valeelle pitää antaa periksi niinkuin he ovat antaneet jne.


        "poiuytredfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko masennus tulla siitä, että ihmiset lannistuu henkisen kärsimyn edessä ?
        Jos sen kanssa kamppailee menoa riittää , eikä aika käy pitkäksi !

        "poiuytrdfgh"

        Se on vain kaikki kiinni motivaatiosta ! Motivaatio, tähtäyspiste voi todella täysin kadota ja sitten tuollainen ei voi onnistua, lannistuu, luovuttaa. Sivusta olen seurannut just tuota, että ihminen pärjää kun se yrittää eikä lannistu, mutta se on silloin aika tervekin kuitenkin sekä sillä varmaan on rakastavaa tukijoukkoakin. Nämä eivät ole vain tahdon asioita, en itse ainakaan tiedä, miten itse voisin vaikuttaa motivaationi rakentamiseen, että jaksaisin eteenpäin. Kirjoitti eräs Muu.


      • Anonyymi

        Minä olen yksi joka tähän ketjuun jo kirjoitin. Sanoit juuri oikein tuon eli tähtäyspiste ja suunta on hävinnyt, ei ole enää mitä tavoitella.
        Tukijoukkoja ei ole koskaan ollut ja on itse pitänyt pyristellä elämässä eteenpäin. Jotenkin myös koen nyt, että viimeisin kymmenen vuoden ponnistelu oli turha ja olen palannut lähtöruutuun.
        Muistan yhden psykiatrin/terapeutin viisi vuotta sitten minulle kommentoineen, että pitkälle voi päästä yrittämällä ja ponnistelemalla, mutta mielestäni tarkoitti tuossa kohtaa minun loppupelissä olevan lahjaton ja ongelmieni olevan omaa syytäni. No se hoitosuhde loppui myös siihen käyntiin. Keväällä alkanut terapia ei ole saanut minua tästä suunnattomuudesta nousemaan.


    • Anonyymi

      Tuhkasta nousee Feeniks-lintu.

      Ei saa jäädä yksin, se on tärkeintä. Pitää löytää yhteys muihin, vaikka millä tavalla ja mistä. Eikä pidä koskaan väheksyä sitä, että hakee yhteyttä muihin. Eikä sitä tapaa, millä sitä hakee.

      Anonyymi
      23.8.2019 15:37

      • Anonyymi

        Asiat alkoi mennä lisää päin p:tä ja h:ta, kun nyökkäilyn ja lisäksi aloin 'keskustella' naapureiden kanssa, kun muka pitää olla sosiaalinen.

        Vuosia meni kivasti. Nyt olen tajunnut, että naapurini ovat yksiä uteliaita ja kateellisia kyynääjiä.


    • Anonyymi

      Jos menee mielenterveysjärjestelmään sellaisen kärsimyksen kanssa mistä tässäkin ketjussa on kirjoitettu, kokemuksen todellisuus mitätöidään ja patologisoidaan. Apua ei heru kuin reseptihuumeiden muodossa. Ihmisarvo noruu viemäriin. Toisesta päästä tulee ulos zombi ja diagnosoitu, vajaavaltainen kansalainen.

    • Anonyymi

      Ymmärrän myös mitä tarkoittaa "Minut tuhottiin tässä elämässä". Tiedän tarkalleen sen kohdan elämässäni kun minut tuhottiin, kun sieluni pimeni ja olin vielä nuori, elämä kyllä jatkui, pohja kolisten katse aina alaviistoon ja vaikka olen jo melkein vanhus en tunne olevani minkään ikäinen enkä mistään kotoisin. Naapurissa juhlitaan jo toista vuorokautta, sieltä kuuluu nauru ja räkätys, ei se minua haittaa, on vain pohjaton ikävä jotain mitä ei voi saada

    • Anonyymi

      Ratkaisukeskeinen terapia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe