Eikös näin oo

Anonyymi

että jos miestä kiinnostaa,mies ottaa yhteyttä?

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Nainen ottaa yhteyttä. Jos miestä kiinnostaa niin mies odottaa että nainen ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        tämmösestä säännöstä en oo kuullukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämmösestä säännöstä en oo kuullukaan?

        Uusi aika uudet säännöt. Ennen oli eri tavalla. Nyt näin. Tasa-arvo tullut tähänkin maailmalla, myös meillä.


      • Anonyymi

        Sehän selittääkin miksi niin paljon on naisettomia miehiä nykyään. Odottavat kotona kädet ristissä että nainen tulis kynnykselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi aika uudet säännöt. Ennen oli eri tavalla. Nyt näin. Tasa-arvo tullut tähänkin maailmalla, myös meillä.

        no mutta minä en tiedä tämmösestä säännöstä ja elän menneessä ajassa...:O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi aika uudet säännöt. Ennen oli eri tavalla. Nyt näin. Tasa-arvo tullut tähänkin maailmalla, myös meillä.

        Olette outoja! Mutta Kaippa sitä voi kehitellä valtataistelun tuostakin.

        Musta se vaan on vähän vinksahtanutta taistella sukupuolten ikuisuus taistoa siitä kumpi tekee aloitteen jotta tulee tapahtumaan se jonka ehkä molemmat haluaa ja josta kumpikin saa sekä ruumiillista että henkistä mielihyvää. Eli seksiä, hellyyttä ja tietenkin rakastetuksi tulemisen tunteen.

        Mutta kai sitä tostaki voi ongelman tehdä. Minusta kuitenkin se jolla tahto saada toinen omaksi. Harrastaa sen kanssa seksiä ja olla halittavana sekä halu olla toisen rakkauden kohde niin ottaa yhteyttä

        Sitten tässä on se ongelma että saatatte taistoa tehdä vain itsesi kanssa

        Toinen ei välttämättä ole ollenkaan tajunnut että mietitte häntä romanttisessa mielessä.
        Itselle on näin käyny monesti et mulle on tullu ihan puskista kun mies tulee kertoon tunteistaan ja kysyyn ulos. En ole ollenkaan ymmärtänyt että kiinnostus olisi minun suuntaan enemmän kuin jotain tuttava tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mutta minä en tiedä tämmösestä säännöstä ja elän menneessä ajassa...:O

        Pysy mieluummin siinä menneessä ajassa. Mielestäni mies tekee edelleen aloitteen. Odotan, mutta en loputtomasti😉


      • Anonyymi
        Ajattelijan_osa kirjoitti:

        Olette outoja! Mutta Kaippa sitä voi kehitellä valtataistelun tuostakin.

        Musta se vaan on vähän vinksahtanutta taistella sukupuolten ikuisuus taistoa siitä kumpi tekee aloitteen jotta tulee tapahtumaan se jonka ehkä molemmat haluaa ja josta kumpikin saa sekä ruumiillista että henkistä mielihyvää. Eli seksiä, hellyyttä ja tietenkin rakastetuksi tulemisen tunteen.

        Mutta kai sitä tostaki voi ongelman tehdä. Minusta kuitenkin se jolla tahto saada toinen omaksi. Harrastaa sen kanssa seksiä ja olla halittavana sekä halu olla toisen rakkauden kohde niin ottaa yhteyttä

        Sitten tässä on se ongelma että saatatte taistoa tehdä vain itsesi kanssa

        Toinen ei välttämättä ole ollenkaan tajunnut että mietitte häntä romanttisessa mielessä.
        Itselle on näin käyny monesti et mulle on tullu ihan puskista kun mies tulee kertoon tunteistaan ja kysyyn ulos. En ole ollenkaan ymmärtänyt että kiinnostus olisi minun suuntaan enemmän kuin jotain tuttava tasoa.

        Minusta on miehenä kiusallista kun eräs nainen luulee minun olevan kiinnostunut hänestä ja käyttäytyy sen takia oudosti minua kohtaan ja välttelee. Itse taas en ole millään tavalla kiinnostunut tuosta naisesta. Ajoittain olemme vähän tekemisissä keskenään ja kanssakäyminen on näiden oletusten takia aika outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on miehenä kiusallista kun eräs nainen luulee minun olevan kiinnostunut hänestä ja käyttäytyy sen takia oudosti minua kohtaan ja välttelee. Itse taas en ole millään tavalla kiinnostunut tuosta naisesta. Ajoittain olemme vähän tekemisissä keskenään ja kanssakäyminen on näiden oletusten takia aika outoa.

        no voisithan sä sanoa sille naiselle suoraan,ettet ole kiinnostunut hänestä! niin ei turhaan kuvittelis mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on miehenä kiusallista kun eräs nainen luulee minun olevan kiinnostunut hänestä ja käyttäytyy sen takia oudosti minua kohtaan ja välttelee. Itse taas en ole millään tavalla kiinnostunut tuosta naisesta. Ajoittain olemme vähän tekemisissä keskenään ja kanssakäyminen on näiden oletusten takia aika outoa.

        Niin no joo.. saattaa jotkut naisetkin olla tuollaisia että ne ylitulkitsee hymyjä, ystävällisyyttä ja hyväkäytöksistä käytös mutta useimmiten miehet mitoittaa useammin naisen kiinnostuksen yläkanttiin ja naiset taasen aliarvioi.

        Itse huomaan ajattelevani aina että noin ne miehet toimii kaikkia kohtaan ja tuo on sen luontainen tapa kohdella tuttaviaan. Kyllähän miehet miespuolisia kavereitakin halii ja lätkii selkään. Vitsailee ja kiusoittelee toisiaan ja nauraa ja hymyilee toisilleen paljon ja se on vaan sitä hyvää mielialaa sekä sellaista kaveruutta... joten minusta nuo ei ole päteviä syitä olettaa että kiinnostus olisi jotenkin kaveruutta syvempää.

        Miehet taas usein hermostuu muhun kun en meinaa tajuta että ihan oikeesti ne tykkää musta sillä tavoin kuin mies naisesta tykkää.. olen käynyt useamman miehen kanssa näitä keskusteluja kun mies yrittää hikoillen vääntää sen mulle rautalangasta


      • Anonyymi

        Mistähän sen voi tietää että näin tää nainen luulee vai kuvitteletko vaan itse? :D onko sanonut että luulee sinun olevan kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on miehenä kiusallista kun eräs nainen luulee minun olevan kiinnostunut hänestä ja käyttäytyy sen takia oudosti minua kohtaan ja välttelee. Itse taas en ole millään tavalla kiinnostunut tuosta naisesta. Ajoittain olemme vähän tekemisissä keskenään ja kanssakäyminen on näiden oletusten takia aika outoa.

        Miksei voisi olla inhimilinen ja palstahaukkumisen ja ihmettelyn sijaan sanoa ettet ole kiinnostunut?


      • Anonyymi

        Oliko se haukkumista, jos sanoo tilanteen olevan kiusallinen? En oikeasti tiedä miksi hän käyttäytyy seurassani oudosti. Ihan eri tavalla kuin muita kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se haukkumista, jos sanoo tilanteen olevan kiusallinen? En oikeasti tiedä miksi hän käyttäytyy seurassani oudosti. Ihan eri tavalla kuin muita kohtaan.

        Jospa ei vaan tykkää susta? Oletko loukannut häntä tai ollut ilkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ei vaan tykkää susta? Oletko loukannut häntä tai ollut ilkeä?

        En ole loukannut. Asialinjalla aina ja samalla tavalla toiminut hänen kanssaan niin kuin muidenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole loukannut. Asialinjalla aina ja samalla tavalla toiminut hänen kanssaan niin kuin muidenkin.

        Jos nyt jotenkin kuvailisi tuon naisen käyttäytymistä niin tulee sellainen olo, että hän on koko ajan valmiina torjumaan aloitteeni. Puoliksi kielen päällä tulossa ja kohottautunut jo varpailleen sitä varten. Ja minä en ole ollenkaan kiinnostunut hänestä.


      • Anonyymi

        On asioita joilla voi vaikuttaa mieleiseen tulokseen, siihen ei kuulu tylyys ja uhkailu ainakaan. Jos olet myönteiselä mielellä liikkeellä niin mahdollisuudet huomattavasti paremmat. Kukaan ei uskalla tehdä aloitteita, jos aloitteenteko tyssää jo heti alussa? Odottavan aika on pitkä, itsekin sen miehenä kokenut.


    • Anonyymi

      Niin kai sitten. Ei ole ottanut yhteyttä eli ei kiinnosta 🤔

      • Anonyymi

        ei välttämättä sitä tarkota kun jospa hän ajattelee tilanteesta samoin kun sinäkin


      • Anonyymi

        ... mut toisaalta ehkä niin on tarkoitettukin ja ei tällaset sopis yhteen.. ehkä liian samanlaisia ja ei toimi silloin.. ns. sielun kumppanit ei toimi kyl.. kaverisuhteena kyllä


    • Anonyymi

      Mies hakee naisensa vaikka ydinsodan keskeltä, näinhän se meni?

      • Anonyymi

        niiiin se just näinhän se MENI. ei enään niin mene, naisen pitää näyttää eli tavallaan lupa koska en mä ainakaan summis rupee tekeen milläänlaista ehdotusta


    • Anonyymi

      Olen harvoin aloitteellinen. En edes soita äidilleni, hän soittaa minulle. Ei ole koskaan ollut osa luonnettani sellainen aktiivisuus. Olen passiivinen pohdiskelija. Pitäisi ehkä olla aktiivisempi. Töitä kuitenkin teen ja opiskelen paljon.

    • Anonyymi

      Niinhän se on. Olisipa mies säilyttänyt numeroni, minkä vuosia sitten kertoi säilyttävänsä.

    • Anonyymi

      Kumpikin voi ottaa yhteyttä. Mies jos on passiivinen niin silloin ei kannata naisen ottaa yhteyttä. Kaitpa miehellä syynsä jos ei yhteyttä enää ota eikä kiinnosta?

      • Anonyymi

        höpö höpö


      • Anonyymi

        Osoittaa varpaansa sinua kohti? Kyllä!


    • Anonyymi

      Nainen voi ottaa aluksi yhteyttä, mutta jos miehestä ei oikein senkään jälkeen kuulu kuin lyhyitä vastauksia niin se merkkaa sitä, että ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Nainen ottaa yhteyttä istumalla syliin.

      • Anonyymi

        Muutama vähän hienovaraisempikin signaali saattaa olla olemassa ellei vastaanottaja ole ihan täysi torvi ;-)


    • Anonyymi

      Minä naisena en uskalla tuntemattomiin ottaa yhteyttä mieheen esim.Facebookissa.
      Miehen se pitää valitettavasti ensin ja omalla kohalla sitten saatan alkaa kirjoittelemaankin. Mutta mielluummin koneella kuin puhelimella vaikka . Tai vain lyhyitä puhelimella ja pidemmät koneella. Siis tuohon chattaamiseen tarkoitan.

    • Anonyymi

      "jos miestä kiinnostaa,mies ottaa yhteyttä?"

      Taas tämä perimmäinen kysymys. Ensinnäkin, mitä tarkoittaa "otttaa yhteyttä"? Toiseksi, mitä tarkoittaa "kiinnostaa"?

      Minä olen mies ja minua "kiinnostaa" lähestulkoon aina ja koko ajan, kunhan kohde on ...osapuolilleen kelvollinen. En silti koskaan töytää henen pöytäänsä/kotiinsa/tms ja "ota yhteyttä", en soita, en kirjoita, enkä käytä somea "yhteyden" ottamiseen.

      Kun viehätystä herättävä neitokainen ei ole aivan lähipiirissä, ylensä kiusoitelen lähettämällä henelle jotain. Sillä seikalla minne, miten ja mihin kellon aikaan lähetys toimitetaan on suuri merkitys kiusoittelun ...tehokkuuden kannalta, Olen lähetetellyt mm sisäänpääsylippuja, kakkuja, viinipulloja, joitakin vaateparsia, sähköisiä vempeleitä, kukkia, koruja, en muista kaikkia. Lähetykset olen varustanut sellaisella tekstillä ettei minua siitä tunnista, mutta niin että lähetetty juttu saattaa jotain kautta viitata (myös) minuun. Tämä yleensä laittaa otollisella tuulella olevan neitokaisen hämmästyttävänkin hyvälle mielelle joka näkyy mm hänen pukeutumisestaaan, kuuluu nänen naurustaan ja ilmenee punaisista korvannipukoistaan ja poskistaan sekä kirkkaista silmistään. Tämä teerenpeli etenee, jos on edetäkseen, niin että lähettelen jotain muuta/lisää, ja lipsauttelen myöhemmin, kuin epähuomiossa, jotain joka saattaa kuullostaa siltä että se mahdollisesti viittaisi lähetettyihin juttuihin, tai sitten ei.

      Kun otollinen neitokainen on fyysisesti lähempänä, kuten työkaveri, teerenpeli käynnistyilee yleensä verbaalisesti sekä eleillä/katseilla. Sanojen kaksoismerkitykset, biisien sanoituksissa olevat kielikuvat, monimerkitykselliset sanonnat/viisaudet/lainaukset, yms, ovat hyvä työkaluja joilla voi kiusoitella, mitata neitokaisen mielenlaatua sekä henen sen hetkistä otollisuuttaan. Tässäkin on edettävä hyvin herkasti, suorasukaisesti roisit jutut eivät toimi, tai jos toimivat niin neitokainen ei ole ainakaan minun mieleni mukainen.

      Siis. mInkäänlaiset suhteet eivät vain napsahda käyntiin siten että jompaa kumpaa vaan aikaa "kiinnostaa" ja sitten tämä "ottaa yhteyttä".

      Minä pyrin aina siihen että kiusoittelu/teerenpeli käy niin kuumaksi, että hen ...antautuu, eli hen tekee sen kummankin niin kovasti odottaman "aloitteen". Näin jo siitäkin syystä, että mies ei voi antautua, mies voi vain anoa. Mutta anoessaan mies pilaa mahdollisesti syntyvän parisuhteen dynamiikan heti alkuunsa aivan retuperälle. Pohjimmiltaan haluan että hen tekee "aloitteen", koska ne tilanteet ovat ...toiseksi parasta mitä mies voi koskaan kokea, ja kummallakin tulee sitten olemaan perinteinen/luonnollinen/normaali asema mahdollisesti syntyvässä parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Ei mieskään siinä tapauksessa ota yhteyttä jos nainen on antanut vaikutelman ettei ole saatavilla.

      Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä nykyään. Ainoastaan ujoimmat harmaavarpuset käyttävät vanhaa sukupuoliroolitusta tekosyynä ujoutensa aiheuttamalle rajoittuneisuudelleen.

      • Anonyymi

        Voih, kuinka ihana aivotuhnutus. Täyteläinen, aromikas. Se että jokin on luonnonluomaa, luonnollista, on tietenkin vanhaa. Mutta luonnonluoma ei ole huono eikä paha asia, se on niin kuin sen kuluukin olla.


    • Anonyymi

      Kyllä se noin on. Mies ei halua menettää mahdollisuutta naiseen joka kiehtoo.

      • Anonyymi

        Nainen joka kiehtoo sen aikaa kunnes totean että kyseinen sotamaalauksella varustettu harakka tuijottaa koppavana nenänvartta pitkin kaikkea mikä liikkuu. Psyko-aivot raksuttaa ja ämmä tutkii ympäristöstä sgnaaleja, kuka ois tarpeeksi mystinen, etäinen mutta komea jätkä kenestä saisi hetken projektin itselleen, joka tarjoais juomat ja kenestä sais pulkannarun....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen joka kiehtoo sen aikaa kunnes totean että kyseinen sotamaalauksella varustettu harakka tuijottaa koppavana nenänvartta pitkin kaikkea mikä liikkuu. Psyko-aivot raksuttaa ja ämmä tutkii ympäristöstä sgnaaleja, kuka ois tarpeeksi mystinen, etäinen mutta komea jätkä kenestä saisi hetken projektin itselleen, joka tarjoais juomat ja kenestä sais pulkannarun....

        Tuo analyysi ei nyt kyllä osunut muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen joka kiehtoo sen aikaa kunnes totean että kyseinen sotamaalauksella varustettu harakka tuijottaa koppavana nenänvartta pitkin kaikkea mikä liikkuu. Psyko-aivot raksuttaa ja ämmä tutkii ympäristöstä sgnaaleja, kuka ois tarpeeksi mystinen, etäinen mutta komea jätkä kenestä saisi hetken projektin itselleen, joka tarjoais juomat ja kenestä sais pulkannarun....

        Onpas analyysit :O


    • Anonyymi

      Ei välttämättä ota yhteyttä vaikka kuinka kiinnostaisi.
      Tulee heti kumminkin joku #metoo juttu. Jos naista kiinnostaa niin ottaa yhteyttä. Sitten se on #mentoo juttu...

      • Anonyymi

        Hyvä tekosyy kaikkeen tuo metoo. Ei se varmasti kovin yleistä ole tavallisissa olosuhteissa kuitenkaan. Ja kyllä sikamiesten seksuaalinen häirintä voi pilata kokonaan naisen elämän. Sinä et ole kokenut sitä nahoissasi, eli et voi myöskään ymmärtää.


      • Anonyymi

        Tuskin kukaan lähestyy ekaa kertaa kiinnostustaan heppikuvalla. Kiinnostunut kyllä osoittaa kiinnostuksen muilla tavoin kuin heti esittällä tahtovansa vain housuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tekosyy kaikkeen tuo metoo. Ei se varmasti kovin yleistä ole tavallisissa olosuhteissa kuitenkaan. Ja kyllä sikamiesten seksuaalinen häirintä voi pilata kokonaan naisen elämän. Sinä et ole kokenut sitä nahoissasi, eli et voi myöskään ymmärtää.

        Kyllä toi itseasiassa vaikuttaa todella paljon. Mulla on jonkin verran naisia frendeinä, aina ollut. Opiskeluaikoina, nyt duunissa. Mutta mä en halua lähestyä ketääm tai olla muuten kun frendimielessä kenenkään kanssa tekemisissä JUST ton me-too homman.
        Muutenkin tää nykymaailma on yksi iso lihatiski tinder jota ei oikeasti erota temppareista tai salkkareista ollenkaan. Samalla halutaan välitöntä tyydytystä ja "kaikki heti tai tulee bänät" asenteella. SILTI halutaan että kumppani on tasapainoinen, huomioiva ja herkkä vaikka pitäisi olla samalla ylisuorittaja ja tyyni kun viilipytty.....

        Ihan vaan oma mielipide mutta en voi sietää, oon mielummin yksin enkä todellakaan anna kenenkään tunkea tota psykodraamaa omaan elämääni, saati sitten tommosen psykodraaman edustajan koskea muhun tai olla mitenkään osana mun elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toi itseasiassa vaikuttaa todella paljon. Mulla on jonkin verran naisia frendeinä, aina ollut. Opiskeluaikoina, nyt duunissa. Mutta mä en halua lähestyä ketääm tai olla muuten kun frendimielessä kenenkään kanssa tekemisissä JUST ton me-too homman.
        Muutenkin tää nykymaailma on yksi iso lihatiski tinder jota ei oikeasti erota temppareista tai salkkareista ollenkaan. Samalla halutaan välitöntä tyydytystä ja "kaikki heti tai tulee bänät" asenteella. SILTI halutaan että kumppani on tasapainoinen, huomioiva ja herkkä vaikka pitäisi olla samalla ylisuorittaja ja tyyni kun viilipytty.....

        Ihan vaan oma mielipide mutta en voi sietää, oon mielummin yksin enkä todellakaan anna kenenkään tunkea tota psykodraamaa omaan elämääni, saati sitten tommosen psykodraaman edustajan koskea muhun tai olla mitenkään osana mun elämää

        Huhhuh. Aika karkeaa yleistystä, ei tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle vertauksellesi. Väärät piirit, luulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhhuh. Aika karkeaa yleistystä, ei tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle vertauksellesi. Väärät piirit, luulen.

        Kaikilla omat pielipiteensä. Mä en pidä nyky asenteista, kulttuurista tai ylipäänsä miten asiat toimii. Tuun pääasiassa toimeen ihmisten kanssa, välillä joudun vääntämään että ei, en halua läheisyyttä keltään tai kyllä, oon edelleen, ollut aina ja tuun aina olemaan sinkku ja se on mun oma pysyvä päätös....

        Muuten ei ongelmaa. Kaikille ei vaan toi vaaleanpunasella pumpulilla peitetty Disney- ansarauta sovi


    • Anonyymi

      Ei mee nykyään ihan noin. Jätkät( joilla on munan lisäksi myös aivot) osaa kyllä toivon mukaan spotata naisen joka odottaa tumput suorassa että mie(het)s hoitaa aloitteen teosta kaiken aina viihdyttämiseen, elättämiseen, eikä naisen tolla oletuksella tarvii muuta kun joko kikatella mieparven keskellä tai vastaavasti kävellä nenä pystyssä "kaikki haisee paskalta"-tyyliin.

      Ajat on muuttuneet hyvä prinsessa. Ainakin toivottavasti

      • Anonyymi

        en oo mikään prinsessa-tyyppi,käyn töissä,elätän itseni,oon itsenäinen,mutta ajattelen vanhanaikaisesti,että mies tekee aloitteen,jos on kiinnostunut...en tosiaan odota istuen,että mies tekee sitä ja tätä....oon itsekin aktiivinen,elän,teen asioita.....en odota suhteessakaan,että mies elättää minut...en ole passiivinen,mutta ajattelen,että jos toista kiinnostaa,niin siitä toisestakin vois kuulua enemmän,toinenkin vois tehdä alotteita....ettei se ois vaan ykspuolista...t.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en oo mikään prinsessa-tyyppi,käyn töissä,elätän itseni,oon itsenäinen,mutta ajattelen vanhanaikaisesti,että mies tekee aloitteen,jos on kiinnostunut...en tosiaan odota istuen,että mies tekee sitä ja tätä....oon itsekin aktiivinen,elän,teen asioita.....en odota suhteessakaan,että mies elättää minut...en ole passiivinen,mutta ajattelen,että jos toista kiinnostaa,niin siitä toisestakin vois kuulua enemmän,toinenkin vois tehdä alotteita....ettei se ois vaan ykspuolista...t.ap

        mut uskon,että kun vaan elää ja on silmät auki ja on oma itsensä,niin eiköhän sitä törmää johonkin itselle tarkoitettuun kiinnostavaan ihmiseen joskus,jos on tarkoitettu...turha kelata jotain jonkun kiinnostusta,josta vaan ei kuulu :D t.ap


      • Anonyymi

        Niinpä.


    • Anonyymi

      ottaisin yhteyttä jos olisi yhteystiedot, vähän vaikea tilanne kun ei nähdä enää yhtään missään ja tietää toisen vain etunimeltä eikä löydy somesta.

    • Anonyymi

      Joo, pitää kai se pikkuhiljaa älytä.

    • Anonyymi

      "ajattelen vanhanaikaisesti,että mies tekee aloitteen,jos on kiinnostunut"

      Kun neito ei tee yhtään mitään muuta kuin vain odottelee että "aloiteita" alkaisi sadella niin se suuresti rajoittaa "aloitteiden" määrää ja ainoastaan tietyntyyppiset miehet, jotka ehkä eivät ole toiveiden täyttymys, ...kokeilevat kepillä jäätä.

      Ihmiset ymmärtävät "aloitteeen" erilailla. Minusta aloite tehdään siinä vaiheessa kun ensin kummatkin ovat havainneet toisensa ja sen jälkeinen kiusoittelu/flirttailu on kasvanut sietokyvyn rajoille, aloite on siis teko/tapahtuma joka vie ...lähemmäs, vähintään treffeille mutta yleensä ...iholle, ainakin ykköspesälle, siis kopelointiin/ropelointiin/suuteluun.

      Kummankin on siis oltava pelaajia samalla pelikentällä jotta asiat voivat kehittyä sinne aloite -tasolle. Neitokaisen on eri tavoin osoitettava että on otollisella tuulella. Niin sen on luonto luonut.

    • Anonyymi

      Panopaniikissa pitää runsaasti kehua, jotta saisi ensi kuussa. En ole mulatti, enkä latino.

    • Anonyymi

      Pääasia, että on oma itsensäilamn teatraalisuutta. Sama kai kumpi yhteyttä ottaa kunhan kiinnostuneisuus kohtaa.

    • Anonyymi

      Jos haluaa turvallisen suhteen, josta mies ei heti häviä kun jonkun vieraan hameenhelma heilahtaa, niin silloin on luontevaa odottaa että mies haluaa nähdä hiukan vaivaa suhteen alun eteen. Sillä ei ole mitään tekemistä vanhanaikaisuuden kanssa.

      Sitten on myös tilanteita, joissa on ollut jonkinlaista yhteydenpitoa aikaisemmin. Silloin on luontevaa, että hän joka on lopettanut yhteydenpidon ottaa halutessaan/voidessaan yhteyttä. Eihän toinen jäljelle jäänyt voi tietää toisen tilanteita, eikä siksi ole halunnut jäädä vonkaamaan vaikka olisi halunnut vielä tavata.

      • Anonyymi

        Tässä on hyvä pointti ja totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on hyvä pointti ja totuutta.

        Samoin ajatuksin, jos toisen suhtautuminen ei ole myönteistä yrityksistä huolimatta, tuntuu hölmöltä jatkaa pään takomista seinään? Jollei saa minkäänlaista vastakaikua toiselta. Sinnikkyys on hyvästä tiettyyn rajaan asti. Reiluus on oltava molemminpuolista, jotta onnistutaan.


      • Anonyymi

        Kyllähän tuo on auttamattoman vanhanaikaista. Naisen kuuluu tehdä aloite, jotta mies voi olla ehdottoman varma kiinnostuksesta juuri häntä itseään kohtaan. Tällöin on mahdollisuus, että suhde on turvallinen eikä nainen lähde heti seuraavan kaksilahkeisen mukaan.


    • Anonyymi

      Yleensä kiinnostunut tunnustaa tunteensa toiselle. Jos toinen sitten vaikuttaa siltä ettei samanlaisia tunteita ole niin kiinnostunut antaa toiselle rauhan vaikka olisikin edelleen kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Näin olen tehnyt, mutta kaikesta huolimatta tuntuu, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Nyt on sitten vaikea tilanne, kun lähitulevaisuudessa tulen kohtaamaaan (olemme samassa paikassa) hänet ehkä viimeistä kertaa (oikea tietää päivämäärän). En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, kun haluaisin todella olla hänen kanssaan kahden pois ihmisten silmistä.
        Luulen, että hän odotti näkevänsä minut viime kuussa, mutta tuli meistä riippumaton este näkemiselle, mikä suretti minua kovin.


    • Anonyymi

      "Jos haluaa turvallisen suhteen, josta mies ei heti häviä kun jonkun vieraan hameenhelma heilahtaa"

      On hätkähdyttävää havaita kuinka paljon voi kertoa sanomalla noin vähän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe