Mitä kuuluu....
Oletko päässyt vapauteen vielä........
<3
Vastaukset 10
- Anonyymi
Onko sulla siis joku käsitys tästä "hannuristojiimies" kirjoittajasta? Miksi hän nimittää itseään noin, vai osoittaako hän viestinsä sille jollekin HRJ:lle?
Minusta ne viestit on aika sekavia, pitkiä sepustuksia, jotain lahkolaustraumojen purkua, ilmeisesti. Mistä luulet että hän on päässyt vapaaksi?- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Kunhan kysyin......
En tiedä mitään hänestä.........
<3OK, no hyvä.
Oon välillä ihmetellyt että olenko mä ainoa joka pitää niitä ihan hrj-juttuja tärähtäneinä, että tietääkö muut mistä niissä on kyse.
Ja se Kristofer-Kolumbus-ja-perunat äijä (?) on myös outo, se jättää säännöllisen usein aivan sekavia hyvästelyviestejä jollekin ylioppilaalle - niistä viesteistä mä en tajua yhtään mitään. Anonyymi kirjoitti:
OK, no hyvä.
Oon välillä ihmetellyt että olenko mä ainoa joka pitää niitä ihan hrj-juttuja tärähtäneinä, että tietääkö muut mistä niissä on kyse.
Ja se Kristofer-Kolumbus-ja-perunat äijä (?) on myös outo, se jättää säännöllisen usein aivan sekavia hyvästelyviestejä jollekin ylioppilaalle - niistä viesteistä mä en tajua yhtään mitään.Ei varmaan kannata liikaa analysoida...........
<3- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK, no hyvä.
Ja se Kristofer-Kolumbus-ja-perunat äijä (?) on myös outo, se jättää säännöllisen usein aivan sekavia hyvästelyviestejä jollekin ylioppilaalle - niistä viesteistä mä en tajua yhtään mitään.Veikkaisin syvää psykoosia ja lukuisia sivupersoonia joilta pitää säännöllisesti itse kysellä, että mitä kuuluu
- Anonyymi
Olen vanki, 23 lonkeron vanki. Ettäs silleen botti. En jaksa juoda.
Europalla. Itämerellä.
Kunnon ms romantica.
Hrj - Anonyymi
EI JEESUS. EI PARISUHDE.
OIKEUDENKAARESSA AIKANAAN.
HRJ- Anonyymi
Ei Jeesus, mut otappas Allah.
Ei muuta kuin koraania lukemaan.
- Anonyymi
En tiedä muusta, mutta Ristolle huomenta ja on niin luteset kasvot että en pääse irti tuosta kuvasta :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941365
- 781123
- 49817
- 58752
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157749Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi63695- 37668
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?86658Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16640- 78578