Yli kymmenen vuotta
tuhlattua elämää ennen kuin
Näin
kykenin näkemään
Kykenin
tuntemaan sen
Minun suruni
ja lopultakin ymmärrän
Että
tukahdutettu tunne-elämä
Sisältä
täysin tyhjänä
Ei
minä kuolin melkein sen takia
Tai no
Olin koko ajan elävä kuollut
Ja
kaikki keinot käytössä
Kunhan mikään
Ei vain tunnu miltään
Kunhan suru
Kipuni ja tuskani
Ei saa
minua kiinni
Kunhan tunteeni
eivät tavoita minua
Ja vasta nyt
kun en enää jaksa juosta
Itseäni pakoon
tunteitani pakoon
Olen
enemmän elossa
Kuin
koskaan ennen
Jopa suru voi olla kaunista
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Itku pääsi,
sieluni sai syvän viilloin sydämeen,
tekee niin kipeetä
kun menettää
ainoan toivon
tulevasta
kaunis viiltävä
runosi herätti
olenki elossa
kuolema saa vielä odottaa,,,- Anonyymi
Tunnetaan yhdessä
Hyviä , rakkaudellisia tunteita
Muitakin tulee
Mut ne menee menojaan
Kestetään ne
Pidetään vain toisistamme kiinni
Saamme voimaa
Ja onnea
Onnea
- Anonyymi
Tietoisuus
on joku toinenki
jolla sama elämän tuska
jaksaa paremmin jatkaa
elämän matkaa
tietoisena
yksinen en purjehdi elämän myrskyisellä merellä,
joskus saavun satamaan,- Anonyymi
Otan köydet vastaan
Vink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681