Aspergeroireinen osti minulta työkalun ja ei osaa itse etsiä käyttöhjetta netistä. Tukeutui muistini varaisiin ohjeisiin, jotka olivat sinnepäin muttei aivan pilkulleen. Sanoi tulevansa takaisin, toivottavasti ei tule ja lukee ja ymmärtää lähettämäni Bilteman käyttöhjeen.
Ex vaimoni ja kolme lastani ovat aspergereita ja kiusaaminen jatkuu elatusapumaksun muodossa nuorimmaisesta pari vuotta vielä. Yhteisomistuksessa oleva asunto on myynnissä alihintaan ja jos se menee kaupaksi, niin assi tuhoaa elämäntyöni. Asunnosta 2/3 osaa on oikeasti minun. Aspergerit koska ovat mieluiten yksin, aikuiset lapsetkaan ei käy katsomassa isäänsä saatika soittele. Assit tulee jättää rauhaan, se on paras hoito.
Ikävintä on julkisen sektorin aspergeroireisuus, empatiaa, keskustelukykyä ja avarakatseisuutta ei kommunistella ole. Verotus ja ddr-politiikka aiheuttaa sodat, köyhyyden ja kurjuuden.
Aspergerit kiusaavat
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se assi edes ymmärtänyt käyttöhjetta ja luulee varmasti että huijaan vaikka lupasin antaa rahat takaisin jos terän vaihto ei oikeasti toimi. Varmasti työkalu on toiminut kun myin, koska testaan myymäni tavarat ennen myyntiä. Olen viimeaikoina tavannut pelkkiä asseja, jotka elävät yksin ja kaipaavat ohjaavaa henkilöä johon tukeutua. Olen saanut aivan tarpeekseni aspergeista ja kuukaan ei suojele aspergeroireisilta, edes yhteiskunta. Esim vanhuksen päälle saa ajaa autolla suojatiell ja selviää ehdonalaisella.
- Anonyymi
Hupaisa tämä palsta. Ihmiset senkun leimaavat toisiaan. Osoittelevat sormella ja haukkuvat sairaaksi. Patologista touhua sinänsä.
Eiköhän nuo sinunkin ihmissuhdeongelmasi ratkea ihan toisenlaisin konstein. Peiliin katsomalla, neuvottelemalla, ja etäisyyden otolla silloin kun se ei onnistu. - Hyvin rumasti puhut omista lapsistasi, sitä paitsi. - Anonyymi
Ei assi ymmärtänyt manuskaa ja piti näyttää kuinka terä vaihdetaan ja antaa työhjeitakin vaikka laite on ollut assilla jo pari viikkoa. Toivottavasti diili on nyt ohi ja urheilla pitää jotta pysyy järjissää aspergreiden maailmassa.
- Anonyymi
Aspergerystäväni on samanlainen. Hermot menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136