Aspergeroireinen osti minulta työkalun ja ei osaa itse etsiä käyttöhjetta netistä. Tukeutui muistini varaisiin ohjeisiin, jotka olivat sinnepäin muttei aivan pilkulleen. Sanoi tulevansa takaisin, toivottavasti ei tule ja lukee ja ymmärtää lähettämäni Bilteman käyttöhjeen.
Ex vaimoni ja kolme lastani ovat aspergereita ja kiusaaminen jatkuu elatusapumaksun muodossa nuorimmaisesta pari vuotta vielä. Yhteisomistuksessa oleva asunto on myynnissä alihintaan ja jos se menee kaupaksi, niin assi tuhoaa elämäntyöni. Asunnosta 2/3 osaa on oikeasti minun. Aspergerit koska ovat mieluiten yksin, aikuiset lapsetkaan ei käy katsomassa isäänsä saatika soittele. Assit tulee jättää rauhaan, se on paras hoito.
Ikävintä on julkisen sektorin aspergeroireisuus, empatiaa, keskustelukykyä ja avarakatseisuutta ei kommunistella ole. Verotus ja ddr-politiikka aiheuttaa sodat, köyhyyden ja kurjuuden.
Aspergerit kiusaavat
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se assi edes ymmärtänyt käyttöhjetta ja luulee varmasti että huijaan vaikka lupasin antaa rahat takaisin jos terän vaihto ei oikeasti toimi. Varmasti työkalu on toiminut kun myin, koska testaan myymäni tavarat ennen myyntiä. Olen viimeaikoina tavannut pelkkiä asseja, jotka elävät yksin ja kaipaavat ohjaavaa henkilöä johon tukeutua. Olen saanut aivan tarpeekseni aspergeista ja kuukaan ei suojele aspergeroireisilta, edes yhteiskunta. Esim vanhuksen päälle saa ajaa autolla suojatiell ja selviää ehdonalaisella.
- Anonyymi
Hupaisa tämä palsta. Ihmiset senkun leimaavat toisiaan. Osoittelevat sormella ja haukkuvat sairaaksi. Patologista touhua sinänsä.
Eiköhän nuo sinunkin ihmissuhdeongelmasi ratkea ihan toisenlaisin konstein. Peiliin katsomalla, neuvottelemalla, ja etäisyyden otolla silloin kun se ei onnistu. - Hyvin rumasti puhut omista lapsistasi, sitä paitsi. - Anonyymi
Ei assi ymmärtänyt manuskaa ja piti näyttää kuinka terä vaihdetaan ja antaa työhjeitakin vaikka laite on ollut assilla jo pari viikkoa. Toivottavasti diili on nyt ohi ja urheilla pitää jotta pysyy järjissää aspergreiden maailmassa.
- Anonyymi
Aspergerystäväni on samanlainen. Hermot menee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993