Nyt on nähty tämäkin.

Anonyymi

Eli uusi Passatti meni hintatasoltaan reippaasti Audin ohi.
Esim. 2 litrainen 190 hv sedan Passatti liki 45 tonnia ja Audi 39... vähän alle 40 tonnia.

Molemmat etuvetoisia. Linja jatkuu muissakin. Mitenkäs tuo luokitus nyt sitten menee. Passattiahan on pidetty Pirkka A4:sena.

Jokainen voi itse todeta uuden passatin hinnastosta ja Audin omasta, että näin tosiaan on. Miksi Passat sitten hinnoitellaan suhteessa Audiin näin, vaikka ollaan saman konsernin sisällä, niin sitä on aika vaikea ymmärtää.

34

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinkas varustetasot?

      • Anonyymi

        Hyvin samanlaiset. Jokaisessa merkissähän on jotain sellaista, mitä toisessa ei ole. Mutta nämä esimerkit olivat alkaen mallit etuvetoisina.

        Tarkoitan lähinnä sitä, että ennen Audi oli huomattavasti Volkkaria kalliimpi. Eipä ole näköjään enää.


      • Anonyymi

        Niin, eli varustetasot ratkaisee hinnat.


    • Anonyymi

      tunnetko vag konsernin ? jos et niin kerron että se on sama paska kuin. vw audi porche lamorgini seat skoda ! eli kilpailee keskenään ja mun mielestä passat ja vataava audi on sama eri vaatteissa kokemusta on .

      • Anonyymi

        Pitihän tähänkin aloitukseen eksyä yksi köyhä tuhnupoika.


    • Anonyymi

      A4 on pikkuauto verrattuna Passattiin ja Octaviaan. Hinta sen mukaan. Sama tekniikka, erilainen koppa.

      • Anonyymi

        Ainahan se on ollut ja aina se on ollut myös kalliimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se on ollut ja aina se on ollut myös kalliimpi.

        Siksi olenkin aina ihmetellyt Audi-kuskeja.


    • Anonyymi

      Joo, Passathan on ihan eri kokoluokkaa. Sitäpaitsi 33000e se halvin Passatti näyttää maksavan eli 5000e halvempi kuin sitä pienempi A4.

      • Anonyymi

        Mä puhun 190 hv Passatista, en 150 heppasesta. Koita aina lukea hitaammin ne tekstit, mihin olet vastaamassa. Et todellakaan saa 190 heppasta passattia 33 tonniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä puhun 190 hv Passatista, en 150 heppasesta. Koita aina lukea hitaammin ne tekstit, mihin olet vastaamassa. Et todellakaan saa 190 heppasta passattia 33 tonniin.

        Passatin 190 hp moottori on saatavana vain R-line varustetason yhteydessä. Vastaavilla varusteilla Audi A4:n hinta kipuaa yli 50000 euron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passatin 190 hp moottori on saatavana vain R-line varustetason yhteydessä. Vastaavilla varusteilla Audi A4:n hinta kipuaa yli 50000 euron.

        Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan.

        Sitten täytyy kaivaa Passatin 4Motion (neliveto) ja tehot 272hv, joka on huomattavsti lähempänä kuin tuo 190hv ja etuvetoinen. Hinta on sitten taas Passatissa reippaasti enemmän, eli 58.256.

        Mitä sä haluat vielä tietää. Selvää on, että Passatti meni nyt hintatasoltaan A4 Audin ohi ja ennen se siis oli toisinpäin. Sitten jotkut saivartelee noilla kokoluokka asioilla. Passatti on aina ollut A4:n verrokki ja aina tulee olemaankin, ei siis A6:den.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan.

        Sitten täytyy kaivaa Passatin 4Motion (neliveto) ja tehot 272hv, joka on huomattavsti lähempänä kuin tuo 190hv ja etuvetoinen. Hinta on sitten taas Passatissa reippaasti enemmän, eli 58.256.

        Mitä sä haluat vielä tietää. Selvää on, että Passatti meni nyt hintatasoltaan A4 Audin ohi ja ennen se siis oli toisinpäin. Sitten jotkut saivartelee noilla kokoluokka asioilla. Passatti on aina ollut A4:n verrokki ja aina tulee olemaankin, ei siis A6:den.

        "Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."

        Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."

        Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.

        No niin. Eiköhän kaikille muille tullut selväksi se, kumpi nyt on hypännyt kalliimpaan luokkaan, paitsi tälle Audi silmälasien läpi katsojalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."

        Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.

        Eli yli kymppitonnilla lisävarusteita 39 tonnin Audiin, jotka ovat jo 45 tonnin Passatissa, suksi nyt suolle Audilasien omistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."

        Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.

        Audin Advance vastaa varustetasoltaan Volkkarin R-lineä.
        Eli Audi 53 tonnia ja Volkkari 58 tonnia.

        Mikähän tuon hinnoittelun käänsi päinvastaiseksi.


    • Anonyymi

      Vaikka tekniikka on paljolti samaa, niin eroja on kyllä ihan huomattavasti, mutta kateellinen ei sitä hyväksy.

      • Anonyymi

        Ei niitä eroja osaa oikein mikään autolehtikään selittää, saati Audin myyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä eroja osaa oikein mikään autolehtikään selittää, saati Audin myyjä

        Käyppä ihan katsomassa autoliikkeessä ja tee vaikka koeajo jos löytyy kortti.


    • Anonyymi

      Kuitenkin lähinnä taas face-lift malli ja mondeon kohtalokaan niin enään kaukana katumaastureiden puristuksessa kun jo automalleina vanhahtavia nuorille aikuisille.

    • Anonyymi

      Monellakos teillä sepustelijakinkleillä on noin 40 000€:n auto? Aivan...ei yhdelläkään, joten pitäytykää vaan niissä muutaman tonnin ritsoissanne, mitä autojen hintoihin tulee. Teillä on vielä pitkä matka tuon hintaisen uuden auton hankintaan, jos ette satu olemaan lottovoittajia, mitä en taas usko, joten tulkaa vaan suosiolla alas sieltä pilvilinnoistanne.

      • Anonyymi

        Juuri tilattu reilu 50ke auto, tulee marraskuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tilattu reilu 50ke auto, tulee marraskuussa.

        Juu....Uskotaan..... Jatka sinäkin vaan haaveiluitasi...


    • Anonyymi

      A4 on periaatteessa porrasperäinen Golf.
      Passat ja A6 ovat oikeampi vertaispari.

      • Anonyymi

        Eiköhän Golf ole samaa kokoluokkaa A3:sen kanssa ja A4 sentään jonkun verran isompi. A4:sen akseliväli useita senttejä enemmän kuin Golfissa.


      • Anonyymi

        Uusissa tahtoo akseliväli kasvaa ja ensi vuonna tulee uusi Golf ja voipa olla ihan samalle pohjalle tehty kuin A4.
        Vittuako siinä intetään autojen hinnoista, sen ostaa minkä ostaa jos on rahaa ja itse voi valita sen minkä haluaa.


      • Anonyymi

        Voi se kasvaa muutaman sentin, tuskin sentään kahtakymmentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Golf ole samaa kokoluokkaa A3:sen kanssa ja A4 sentään jonkun verran isompi. A4:sen akseliväli useita senttejä enemmän kuin Golfissa.

        Joo Golf, A3, Octavia -ja kait joku Seattikin on tehty samalle pohjalle.
        A4, Passat ja taas joku konsernin muukin malli sitten samalle isommalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Golf, A3, Octavia -ja kait joku Seattikin on tehty samalle pohjalle.
        A4, Passat ja taas joku konsernin muukin malli sitten samalle isommalle.

        Skoda Superb on parempi verrokki Audi A6:lle kuin Passat.


    • Anonyymi

      Mullapa on ollut Passat, Superb, Ocu ja nyt A4. Kaikki nykyään markkinolla olevi malleja. Tyytyväisyys autoihin meni samassa järjestyksessä, eli A4 paras. Kaikki hyviä autoja, mutta Passatin ja supebin vakioalustat oli melkoisen löysiä. Audi 2.0 tfsi:n kulutus on hämmästyttävän pientä (5,5 litraa sekalaista.

      • Anonyymi

        Eihän noin pieni auto saakaan kuluttaa enempää. Suberb on sentään Audi A6 kokoluokan auto ja Passat lähelle sitä.


    • Anonyymi

      Öljysyöppöjä ne on aina oleet ja tulee olemaan<<<<<<<<<<<<<

    • Anonyymi

      R-Line, Sporttipaketti, etuveto, 55000 euroa...

      Salli mun nauraa. Vajaan 60 000 euron takavetoinen 2019 M-B E300e näyttää noille takavaloja niin suorituskyvyn kuin ajoketteryyden sekä ajodynamiikan puolesta ilman sporttimerkintöjä. Lisäksi sähkölläajon mahdollisuus sellaiset 50 km.

    • Anonyymi

      Shhhh. Ei saa kertoa salaisuutta. VAGit on loppujen lopuksi melkein identtisiä. Parhaan vastineen rahalle antaa Skoda Octavia. A4 ja Passat on aika tasaväkisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

      Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

      Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

      Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

      Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

      Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

      Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

      Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

      Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe