Eli uusi Passatti meni hintatasoltaan reippaasti Audin ohi.
Esim. 2 litrainen 190 hv sedan Passatti liki 45 tonnia ja Audi 39... vähän alle 40 tonnia.
Molemmat etuvetoisia. Linja jatkuu muissakin. Mitenkäs tuo luokitus nyt sitten menee. Passattiahan on pidetty Pirkka A4:sena.
Jokainen voi itse todeta uuden passatin hinnastosta ja Audin omasta, että näin tosiaan on. Miksi Passat sitten hinnoitellaan suhteessa Audiin näin, vaikka ollaan saman konsernin sisällä, niin sitä on aika vaikea ymmärtää.
Nyt on nähty tämäkin.
34
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkas varustetasot?
- Anonyymi
Hyvin samanlaiset. Jokaisessa merkissähän on jotain sellaista, mitä toisessa ei ole. Mutta nämä esimerkit olivat alkaen mallit etuvetoisina.
Tarkoitan lähinnä sitä, että ennen Audi oli huomattavasti Volkkaria kalliimpi. Eipä ole näköjään enää. - Anonyymi
Niin, eli varustetasot ratkaisee hinnat.
- Anonyymi
tunnetko vag konsernin ? jos et niin kerron että se on sama paska kuin. vw audi porche lamorgini seat skoda ! eli kilpailee keskenään ja mun mielestä passat ja vataava audi on sama eri vaatteissa kokemusta on .
- Anonyymi
Pitihän tähänkin aloitukseen eksyä yksi köyhä tuhnupoika.
- Anonyymi
A4 on pikkuauto verrattuna Passattiin ja Octaviaan. Hinta sen mukaan. Sama tekniikka, erilainen koppa.
- Anonyymi
Ainahan se on ollut ja aina se on ollut myös kalliimpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se on ollut ja aina se on ollut myös kalliimpi.
Siksi olenkin aina ihmetellyt Audi-kuskeja.
- Anonyymi
Joo, Passathan on ihan eri kokoluokkaa. Sitäpaitsi 33000e se halvin Passatti näyttää maksavan eli 5000e halvempi kuin sitä pienempi A4.
- Anonyymi
Mä puhun 190 hv Passatista, en 150 heppasesta. Koita aina lukea hitaammin ne tekstit, mihin olet vastaamassa. Et todellakaan saa 190 heppasta passattia 33 tonniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä puhun 190 hv Passatista, en 150 heppasesta. Koita aina lukea hitaammin ne tekstit, mihin olet vastaamassa. Et todellakaan saa 190 heppasta passattia 33 tonniin.
Passatin 190 hp moottori on saatavana vain R-line varustetason yhteydessä. Vastaavilla varusteilla Audi A4:n hinta kipuaa yli 50000 euron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passatin 190 hp moottori on saatavana vain R-line varustetason yhteydessä. Vastaavilla varusteilla Audi A4:n hinta kipuaa yli 50000 euron.
Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan.
Sitten täytyy kaivaa Passatin 4Motion (neliveto) ja tehot 272hv, joka on huomattavsti lähempänä kuin tuo 190hv ja etuvetoinen. Hinta on sitten taas Passatissa reippaasti enemmän, eli 58.256.
Mitä sä haluat vielä tietää. Selvää on, että Passatti meni nyt hintatasoltaan A4 Audin ohi ja ennen se siis oli toisinpäin. Sitten jotkut saivartelee noilla kokoluokka asioilla. Passatti on aina ollut A4:n verrokki ja aina tulee olemaankin, ei siis A6:den. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan.
Sitten täytyy kaivaa Passatin 4Motion (neliveto) ja tehot 272hv, joka on huomattavsti lähempänä kuin tuo 190hv ja etuvetoinen. Hinta on sitten taas Passatissa reippaasti enemmän, eli 58.256.
Mitä sä haluat vielä tietää. Selvää on, että Passatti meni nyt hintatasoltaan A4 Audin ohi ja ennen se siis oli toisinpäin. Sitten jotkut saivartelee noilla kokoluokka asioilla. Passatti on aina ollut A4:n verrokki ja aina tulee olemaankin, ei siis A6:den."Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."
Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."
Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.No niin. Eiköhän kaikille muille tullut selväksi se, kumpi nyt on hypännyt kalliimpaan luokkaan, paitsi tälle Audi silmälasien läpi katsojalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."
Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.Eli yli kymppitonnilla lisävarusteita 39 tonnin Audiin, jotka ovat jo 45 tonnin Passatissa, suksi nyt suolle Audilasien omistaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Okei. Nyt sä otit A4 hinnastosta Quatron (neliveto) jossa on tehot 245hv. Sen hinta on Busineksena 51.984 ja Advancena joka on tuon R-line Passatin varustetasoinen, niin 53.. tonnia. Ei siis aloituksessa mainitun passatin verrokki enää ollenkaan."
Ihan Audin omalla konfiguraattorilla 190hp etuvetoisen A4:n hinta, samoilla varusteilla kuin R-line Passatissa, menee yli 50000€:n.Audin Advance vastaa varustetasoltaan Volkkarin R-lineä.
Eli Audi 53 tonnia ja Volkkari 58 tonnia.
Mikähän tuon hinnoittelun käänsi päinvastaiseksi.
- Anonyymi
Vaikka tekniikka on paljolti samaa, niin eroja on kyllä ihan huomattavasti, mutta kateellinen ei sitä hyväksy.
- Anonyymi
Ei niitä eroja osaa oikein mikään autolehtikään selittää, saati Audin myyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä eroja osaa oikein mikään autolehtikään selittää, saati Audin myyjä
Käyppä ihan katsomassa autoliikkeessä ja tee vaikka koeajo jos löytyy kortti.
- Anonyymi
Kuitenkin lähinnä taas face-lift malli ja mondeon kohtalokaan niin enään kaukana katumaastureiden puristuksessa kun jo automalleina vanhahtavia nuorille aikuisille.
- Anonyymi
Monellakos teillä sepustelijakinkleillä on noin 40 000€:n auto? Aivan...ei yhdelläkään, joten pitäytykää vaan niissä muutaman tonnin ritsoissanne, mitä autojen hintoihin tulee. Teillä on vielä pitkä matka tuon hintaisen uuden auton hankintaan, jos ette satu olemaan lottovoittajia, mitä en taas usko, joten tulkaa vaan suosiolla alas sieltä pilvilinnoistanne.
- Anonyymi
Juuri tilattu reilu 50ke auto, tulee marraskuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tilattu reilu 50ke auto, tulee marraskuussa.
Juu....Uskotaan..... Jatka sinäkin vaan haaveiluitasi...
- Anonyymi
A4 on periaatteessa porrasperäinen Golf.
Passat ja A6 ovat oikeampi vertaispari.- Anonyymi
Eiköhän Golf ole samaa kokoluokkaa A3:sen kanssa ja A4 sentään jonkun verran isompi. A4:sen akseliväli useita senttejä enemmän kuin Golfissa.
- Anonyymi
Uusissa tahtoo akseliväli kasvaa ja ensi vuonna tulee uusi Golf ja voipa olla ihan samalle pohjalle tehty kuin A4.
Vittuako siinä intetään autojen hinnoista, sen ostaa minkä ostaa jos on rahaa ja itse voi valita sen minkä haluaa. - Anonyymi
Voi se kasvaa muutaman sentin, tuskin sentään kahtakymmentä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Golf ole samaa kokoluokkaa A3:sen kanssa ja A4 sentään jonkun verran isompi. A4:sen akseliväli useita senttejä enemmän kuin Golfissa.
Joo Golf, A3, Octavia -ja kait joku Seattikin on tehty samalle pohjalle.
A4, Passat ja taas joku konsernin muukin malli sitten samalle isommalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Golf, A3, Octavia -ja kait joku Seattikin on tehty samalle pohjalle.
A4, Passat ja taas joku konsernin muukin malli sitten samalle isommalle.Skoda Superb on parempi verrokki Audi A6:lle kuin Passat.
- Anonyymi
Mullapa on ollut Passat, Superb, Ocu ja nyt A4. Kaikki nykyään markkinolla olevi malleja. Tyytyväisyys autoihin meni samassa järjestyksessä, eli A4 paras. Kaikki hyviä autoja, mutta Passatin ja supebin vakioalustat oli melkoisen löysiä. Audi 2.0 tfsi:n kulutus on hämmästyttävän pientä (5,5 litraa sekalaista.
- Anonyymi
Eihän noin pieni auto saakaan kuluttaa enempää. Suberb on sentään Audi A6 kokoluokan auto ja Passat lähelle sitä.
- Anonyymi
Öljysyöppöjä ne on aina oleet ja tulee olemaan<<<<<<<<<<<<<
- Anonyymi
R-Line, Sporttipaketti, etuveto, 55000 euroa...
Salli mun nauraa. Vajaan 60 000 euron takavetoinen 2019 M-B E300e näyttää noille takavaloja niin suorituskyvyn kuin ajoketteryyden sekä ajodynamiikan puolesta ilman sporttimerkintöjä. Lisäksi sähkölläajon mahdollisuus sellaiset 50 km. - Anonyymi
Shhhh. Ei saa kertoa salaisuutta. VAGit on loppujen lopuksi melkein identtisiä. Parhaan vastineen rahalle antaa Skoda Octavia. A4 ja Passat on aika tasaväkisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869