Osaako kukaan sanoa, miksi kissa vonkaa koko ajan ruokaa?
Vaikka olisi juuri 15min. sitten syönyt, niin istuu taas ruokakupin vieressä. Toinen kissa ei tätä tee. Onko vain ahmatti luonnostaan?
Kissa itkee ruokaa
8
106
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä kissaa lääkärillä.
- Anonyymi
Ja miksihän??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksihän??
Piikillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikillä
Mene itse piikille.
- Anonyymi
Onko kissalla madotukset kunnossa?
- Anonyymi
Ei kissalla matoja ole. Tämä naukuja on aina ollut syöppö. Sinänsä kyllä tietysti hyvä, että ruoka maistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kissalla matoja ole. Tämä naukuja on aina ollut syöppö. Sinänsä kyllä tietysti hyvä, että ruoka maistuu.
Ehkä sillä on tylsää,keksi virikkeitä ja leikitä.
- Anonyymi
Dementia? Edesmennyt kissani rupesi 12 vuotiaana välillä unohtelemaan... se saattoi eksyä kotiparvekkeelle, ja huusi hämmentyneenä apua, kun ei osannut enää sisälle avoimesta ovesta. Se saattoi syödä kunnolla, ja olla vartin päästä maukumassa ruokaa. se myös säännönmukaisesti pesi itsestään enää vain tietyt alueet, muu osa turkista piti puhdistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996