Minkö mittaisen kumppanin haluutte?

Anonyymi

vai onko koolla välii ollenkaan teille?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On. Takamus pitää olla lapsen kokoa.
      Koko nainen pitää olla vedettävissä pöntöstä yhtenä kappaleena.
      Ja lisään tähän vaatimuslistaan että koskaan nainen ei saa itkeä tai se oli sitten siinä.
      Niin. Hymyillä pitää aina.

      • Anonyymi

        Thaikku


    • Anonyymi

      Ei ole. Kinhan pitää itsestään huolta.

      • Anonyymi

        Henkinen puoli on tärkein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkinen puoli on tärkein.

        Niin minunkin mielestä.


    • Anonyymi

      180,73cm

    • Anonyymi

      183 kg

    • Anonyymi

      Hän on sen verran minua pidempi, että toisinaan saan kaikessa rauhassa mutista ja kirota eikä hän huomaa mitään.

    • Anonyymi

      Itse pidän pienistä siroista. Mut se ei ole tärkeää kuin ihan alussa. Sitten ratkaisee sisältö.

      Yllättävän hankalaa on löytää keskustelutaitoinen nainen. Puhetta kyllä tulee, mut keskustelutaito on hieman eriasia.

      Oma ikävöintini kohde on 156cm

      On verbaalisesti erittäin taitava ja kekseliäs, tykkää puhua oikeista asioista, mutta hänellä on myös kyky kuunnella ja ymmärtää.

      Ei koskaan syytä eikä tuomitse.

      • Anonyymi

        Vaalea vai tumma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea vai tumma?

        luontaisesti pikimustat hiukset. Myös tummat silmät.


    • Anonyymi

      Suomi24 ihmemaa.
      Kulleja ja tissejä mitataan.

      Ja muualla nautitaan ihmisistä. Katsotaan silmiin ja hymyillään.

      • Anonyymi

        Tässäkään ketjussa ei kukaan maininnut noita ennen sinua.


    • Anonyymi

      Miehen pitää olla hieman pidempi. Sen verran ettei jää lyhyemmäksi, jos laitan korkkarit jalkaan. Muuten ei niin väliä.

      • Anonyymi

        Hohhoijaaa


    • Anonyymi

      187 cm. Voin joustaa 1-2 cm ylös tai alas.

    • Anonyymi

      185-190

    • Anonyymi

      Miksi tuntemattomat kyselee mun pituutta?

      Hrj

    • Anonyymi

      Ei ole väliä.

    • Anonyymi

      Vähintään 30cm. Mulle kimppani on se miehen alapää. Muulla osalla ei ole merkitystä.

    • Anonyymi

      Itse olen aika lyhyt joten olisi vaikea kuvitella että mies olisi lyhyempi. Ajatuksena ihan mahdoton.
      Jostain syystä pitkät miehet miellyttävät silmää eniten.
      Tärkeintä kuitenkin se mitä siellä korvien välissä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Ideaalipituus (minun) miehelle on 183-193cm. Pari senttiä suuntaan tai toiseen voin joustaa. Ei pituus miestä pahenna mutta 193-195cm taitaa olla se yläraja, sillä en ole itsekään pitkä. Tuo on myös pisin mies, jonka kanssa olen koskaan deittaillut. Puolen metrin erot eivät näytä hyvältä. Usein ajatellaan, että olisi ihanteellista, jos mies olisi 15-20cm pidempi. Itse ajattelen, että omassa tapauksessa 20-30cm pituusero on ihanteellinen.

    • Anonyymi

      nukkuu tai sukeltaa 24/7

    • Anonyymi

      Ihannemies-osastolle >190 cm.

    • Anonyymi

      eipäs sillä väliä, vähän kaiken mittaisia naisia tullut tapailtua. yksi oli pari senttiä pitempi, olen itse keskimittainen mies, eräs oli 20cm lyhempi ja eräs kiinnostuksen kohde 30cm lyhempi :)

    • Eipä sillä oo väliä, koska olen itse lyhyt nainen, vaikka tänään ekaa kertaa tuli vastaan normaalisti kehittynyt mies vaimonsa kanssa josta vaimonsa oli selvästi minua lyhyempi ja miehestä arvoin että olenko pidempi vai en. Todennäköisesti mies oli 160 cm ja kun kaukaa ohittivat minut niin etäisyys aiheutti etten ollut varma onko mies minua pidempi. He olivat ulkomaalaistaustaisia. Suomalaista miestä en ole vielä tavannut joka olisi alle 153,5 cm joka siis millilleen on minun pituuteni.

    • Anonyymi

      Tuleva vaimoni ei ole pituuttaan valinnut enkä minäkään sitä valitse. Valitsen hänen rakastavan sielunsa. Hänen lempeät aikeensa ja ihmisten kesken puhtaan sydämensä.

    • Anonyymi

      Kyllä Koolla o väliä, mä mitää nysiä kattele.

    • Anonyymi

      vähintään 185cm

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe