Lg tv ja Lg soundbar

Anonyymi

Moi. Mulla olisi kysymys : Mulla on molemmissa laitteissa optinen sekä hdmi mahdollisuus. Kummalla ääni kannattaa tuoda hdmi:llä vaiko optisella? En vaan tajua näistä mitään

1

<50

Vastaukset

• Minä olen tuonnut coaksial kaapelilla on siis vastaava kuin optinen. Televisiossa ei olekaan optista liitintää. Minulla on kanssa LG soundbar 2.1 on jo 10 vuotta vanha. Siinä äänessä on iso taustakohina, häiritsee vähän jos pienellä äänenvoimakkuudella kuuntelee. Katsoin juuri että televisiossa saisi vapaaksi yhden HD MI liittimen kun siinä oleva vanha digiboksi on tarpeeton, joten voisi joskus kokeilla sitä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      128
      4515
    2. Ovatko ihmiset unohtaneet että edustatte omaa työpaikkaanne myös omalla vapaa-ajallanne?

Hävytöntä käytöstä, törttöilyä ja yksityisiä asioita julkaistaan someen. Sietäisi hävetä. Ettekö ymmärrä että tekonne vaikuttaa työpaikkanne imagoon j
      Maailman menoa
      136
      4352
    3. Stefan on onnellisempi kuin koskaan!

Keväällä Martina Aitolehdestä, 37, eronnut Stefan Therman, 34, on elänyt jo kuukausia parisuhteessa ex-missi Sofia Belórfin, 30, kanssa. – Olen todel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1162