Hyvää matkaa minulle!

Anonyymi

Huomenna vapaapäivä. Saunan jälkeen hieman herkistelen tässä tulevaa matkaa. Ostin lempiviskiäni ja pari saunaolutta. Katselen vanhoja kuvia ja videoita. Luen viestejä uudelleen. Niistä tulee esiin muistoina ne tunnetilat ja tilanteet joissa on oltu. Voin rehellisesti sanoa etten muuttaisi mitään vaikka voisin.
Päätökset on tehty ja sanat valittu sen hetkisessä tilanteessa ja mielentilassa. Niin se tulee olemaan jatkossakin.

Kaatunutta maitoa on turha kiroilla ja murehtia. Se ei mene takaisin purkkiin vaikka ruoskisit itseäsi. Tehtyjä asioita voit perustella ja pyytää anteeksi, mutta tekemättömiksi et niitä koskaan saa. Dire Straits bändillä on kappale Romeosta ja Juliasta. Siinä sanotaan englanniksi "sinä olit just oikea mutta aika oli väärä"
Voi miten monen kohdalla se on Thaimaassakin pitänyt paikkansa muillakin kuin minulla. Toisissa olosuhteissa olisin nainut suurimman osan tapaamistani naisista. Elämä on heitellyt meitä kaikkia. Ei ainoastaan heitä.

Haaveilen jo Pattayan aamuista vuokraamassani talossa. Herään ihan mielelläni niin aikaisin kuin mahdollista. Teen nopeaa pikku purtavaa, menen aurinkotuolille loikoilemaan lukien uutiset ja napostellen aamiaista. Saatan käydä rannassa liottamassa varpaitani ja katselemassa merelle, jossa rahtilaivat näkyy utuisina horisontissa.
Haen Changin ja mietin että mitäköhän päivä tuo tullessaan. Jos on miellyttävää seuraa niin kysyn mitä hän haluaisi tehdä tänään. Tosi usein hän haluaa käydä shoppaamassa pieniä tarpeitaan ja sitten kysytään hänen ystäviltään että miten olis pienet juhlat tänään.

Juhla aina käy heille ja minulle myös. Illalla meitä on sitten sovitussa paikassa tusinan verran sakkia. Kaikki on tuoneet ruokia ja juomia. Mukana on poikaystäviä niin kotimaisia kuin ulkolaisiakin. Tunnelma on lämmin ja rauhallinen. Puheensorinaa, pikku pelejä kenties ja kilvoittelua. Thaimaalaisiin teet suuren vaikutuksen jos olet vaivautunut opettelemaan yhdenkin heidän suoskkilaulunsa sanat ulkoa. Silloin olet yksi heistä.

Pattaya on siitä ihmeellinen paikka, että sen tunnelma vangitsee. Siinä on jopa sellaista kollektiivisuutta että vaikka olisit yksin hotellihuoneessasi niin tunnet olevasi yhtä koko kaupungin ja sen ihmisten kanssa. Rajattomien mahdollisuuksien ja rajattoman rakkauden Pattaya, jossa mikään ei ole mahdotonta.

44

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno joka päivä alkoholia nauttivan novelli neidiltä 2010 nimimerkillä 44.

    • Anonyymi

      Minulla on tapanani liikkua taskuttomissa shortseissa. Annan siis lompakkoni seuralaiselleni haltuun. Pidän siellä kohtuullista setelinippua aina. Voi sitä ylpeyden tunnetta minulla ja hänellä kun hän sieltä ostotilanteessa rahat tiskiin raapaisee että täältä pesee!! Itse esitän onnen tunteestani huolimatta viileää sivullista.

      Jaettu ilo on paras ilo.

      44

      • Anonyymi

        noinhan se meni ja myös sitten niitä vanhoja luottokortteja niin narssunen nauttii.


      • Anonyymi

        2 viikon miljonääri antaa lompakkonsa tytölle jonka tienesti on verrattavissa konkarin lasten viikkorahaan.

        Kysyn mitätarkoittaa narsismi .......... voi sitä ylpeyden tunnetta🐒

        Entä mitä tarkoittanee 2 viikon miljonääri 🚜


      • Anonyymi

        Onnen tunne voi sitä onnen tunnetta.

        Vittumikäidiootti kirjoita lisää amisjuttuja kakara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnen tunne voi sitä onnen tunnetta.

        Vittumikäidiootti kirjoita lisää amisjuttuja kakara.

        tässä senssun amisjuttuja.. :

        Anonyymi
        10.8.2019 11:52

        Anonyymi kirjoitti:
        Linkki kertomukseen ?


        Tässä ketjussa anonyyminä mainitsit asiasta
        31.7.2019 16:35
        Lähden lokakuussa jahdillani seilaamaan Thaimaahan. Voisit tulla messikallen apupojaksi ruokapalkalla matkalle mukaan.


        päivityksiä retkeltäsi odotellen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnen tunne voi sitä onnen tunnetta.

        Vittumikäidiootti kirjoita lisää amisjuttuja kakara.

        palstavajakki sai paskalaakin.. koskaan kun ei thaikkulaan pääse.
        kateus on ikävä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palstavajakki sai paskalaakin.. koskaan kun ei thaikkulaan pääse.
        kateus on ikävä asia.

        Onpa helppo aktivoida Pattayan rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa helppo aktivoida Pattayan rakas.

        kerroppa, millaista on olla surkimus jonka elämä on ainoastaan suomi24 palstalla.????


    • Anonyymi

      Hieno suunnitelma! Jouluna pyrin samaan!

    • Anonyymi

      Hauskaa matkaa, elä täysillä..!

      • Anonyymi

        Elämänmyönteiset ihmiset aina saavat herkistymään! Kiitos, niin aion tehdä!
        Tarjoan illan jos satut paikelle!

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänmyönteiset ihmiset aina saavat herkistymään! Kiitos, niin aion tehdä!
        Tarjoan illan jos satut paikelle!

        44

        näin yritän itsekin..!,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänmyönteiset ihmiset aina saavat herkistymään! Kiitos, niin aion tehdä!
        Tarjoan illan jos satut paikelle!

        44

        Nyt se jo vallan herkistyy, laita kuule joku riimi repusta.

        Toisaalta hyvä että on tämä herkistymissaitti herkkähipiäisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänmyönteiset ihmiset aina saavat herkistymään! Kiitos, niin aion tehdä!
        Tarjoan illan jos satut paikelle!

        44

        Jos satut paikalle......

        Tuubaa...................

        No nyt ne vallan alkasivat keskusteleen keskenään, herkkää niin herkkää.


    • Anonyymi

      Oikein hyvää matkaa.

    • Anonyymi

      Kiitokset hyvän matkan toivottajille! Kaikkea hyvää myös teille!

      Muistan oman ekan Pattayan matkani kuin eilisen päivän. Jännitti kolmevitosta kilttiä eronnutta miestä että mitähän tästäkin tulee. Olin vähän riehakas niihin aikoihin viihteellä. Tein tarkat päiväkohtaiset suunnitelmat etten toilailisi nyt kun oli varoiteltu kaikenlaista kokeneiden taholta.
      Otin illanviettoon mukaan vain käteistä arvelemani riittävän summan. Se siitä suunnitelmasta. Ihastuin ekassa baarissa ensimmäiseen melkein ikäiseeni superhoikkaan kauniiseen naiseen. Kaveri sanoi että älä nyt ekaa ota. Se oli myöhäistä. Olin kuin 15 vuotias poika ekaa kertaa treffeillä. Aamuyöllä viimeinen muistikuva oli kun annoin pankkikorttini naiselle hotellilla ja pyysin hakemaan rahaa, ruokaa ja juotavaa.

      Aamulla nätisti heräsin ja en uskaltanut heti liikkua enkä avata silmiä kun ilta alkoi kieppua päässä ja mietin että mitähän on tapahtunut. Ei mitään pahaa kenties ainakaan? Ennenkuin avasin silmäni niin kävin mielessäni läpi sen että paljonko mulla oli rahaa mukana ja paljonko sillä annetun kortin tilillä oli rahaa. Tajusin että ei paljon mitään. Huokaisin helpotuksesta että menköön ne jos olin kerta hölmö.

      Tunsin pienen liikahduksen selkääni vasten. Ei juma täällä on joku! Ihan hiljaa käännyin katsomaan. Sama nainen oli siinä sikeässä unessa. Pöydällä oli litran pullo vodkaa josta oli vähän juotu, minun lompakko, kuitti automaatilta ja kaupasta ja syömätöntä sapuskaa vaikka kuinka paljon.

      Hän oli tullut kaupasta ja minä olin nukkunut ruususen unta. Oli katsellut telkkaria tunnin verran ja juonut lasin vodkaa syöden siinä samalla. Patiakaan hän ei ollut ottanut lompakostani eikä kortiltani ollut lähtenyt yhtään enempää kuin kuiteissa luki. Vietettiin todella mukavat ja unohtumattomat päivät yhdessä ja päästettiin pienet perinteiset itkut eron hetkellä.

      Hän oli erityisen tahdikas, hienostunut ja omanarvontuntoinen nainen, josta olisi voinut tulla vaikka mitä. Mutta aika oli molemmille väärä. Siihen aikaan ei ollut sellaista sosiaalista mediaa kuin nykyään ja yhteystietonsa katosivat aika pian. Lämmöllä häntä muistelen vaan nimeänsä muista en jälkeen vuosikymmenten.

      44

      • Anonyymi

        Hieno kertomus hienolta mieheltä! Kiitoksia! Helmikuussa vasta oma seuraava matka. Työt kutsuu sitä ennen.
        Gary Banni


      • mukava tarina, vanhassa elämässä tuolla pattayalla tuli hauskaa pidettyä koko rahan edestä...
        toivottavasti tulevasta matkastasi tulee yhtä muistettava
        kuin tuosta ensimmäisestä.
        lippu korkealle.!


      • Anonyymi

        melkoisen sekavaa, mitäpä muuta sekopäältä voi odottaa.?
        iltalääkitys ehkäpä hieman epäonnistunut.??
        hoitajalle terveiset.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        melkoisen sekavaa, mitäpä muuta sekopäältä voi odottaa.?
        iltalääkitys ehkäpä hieman epäonnistunut.??
        hoitajalle terveiset.!!

        35 yksi vuosikymmen = 45 vuotta.

        35 kaksi vuosikymmentä = 55 vuotta.

        35 vuosikymmeniä =65 vuotta.

        Mikä asiassa sekavaa ?

        Minkä ikäiselle on "tervepäistä" aijailla anona anoille opaskuvia internetistä imuroiden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 yksi vuosikymmen = 45 vuotta.

        35 kaksi vuosikymmentä = 55 vuotta.

        35 vuosikymmeniä =65 vuotta.

        Mikä asiassa sekavaa ?

        Minkä ikäiselle on "tervepäistä" aijailla anona anoille opaskuvia internetistä imuroiden?

        niin, mihin tämä viestisi liittyy..?
        ketä kiinnostaa..?
        mene nukkumaan, jaksat taas aikaisin aamulla päivystää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, mihin tämä viestisi liittyy..?
        ketä kiinnostaa..?
        mene nukkumaan, jaksat taas aikaisin aamulla päivystää.

        Peppu Pääppöstä ei kiinnosta mutta näppis laulaa, laita luritus päivystystarkkailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35 yksi vuosikymmen = 45 vuotta.

        35 kaksi vuosikymmentä = 55 vuotta.

        35 vuosikymmeniä =65 vuotta.

        Mikä asiassa sekavaa ?

        Minkä ikäiselle on "tervepäistä" aijailla anona anoille opaskuvia internetistä imuroiden?

        Olen 68v

        44


      • Anonyymi

        Kiitos kauniista ja järkevästä matkakertomuksestasi.
        Sitä täältä kun olen nyt lukenut, niin aina on jotenkin alkanut pelottamaan koko homma. Täältä kun olen lukenut näitä Thaimaassa asuvien kertomuksia, niin ei oikein tiedä mihin uskoa. Olen itse käynyt (vaimoni kanssa) kerran Karonilla kahden viikon lomamatkalla mikä oli ihana. En paljoa ehtinyt thaityttöjä edes vilkuilla, mutta joku värinä jäi. Nyt sitten meillä on kaksi lasta joita rakastan ja rakastan vaimoani mutta, mutta hän ei enää rakasta minua. Minä haluaisin häntä vieläkin, joka päivä, mutta en saa edes lauantaina tai torstaina jolloin meillä on yhteiset sovitut saunanomispäivät olleet jo siitä lähtien kun lapset olivat pieniä. Vain kaksi kertaa olen vaimoani pettänyt tilanteiden johdosta. Vain toisella kertaa olin humalassa, esinainen vei, mutta molemmat syrjähyppyni osoittautuivat vääriksi. En halunnut jatkaa vaikka painostivat kertomalla kaiken vaimolleni. En halua pettää, mutta en halua enää elää suhteessa vain lapsiemme vuoksi saamatta seksiä.
        Nyt olen varannut työkaverini (mies) kanssa parin viikon golf matkan Pattayalle. Saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu. Ongelma on lähinnä se, että en rakkaudessani älynnyt tehdä avioehtoa. Vaimollani ei ollut naimisiin mennessämme kuin tuulen huuhtoma sinänsä ihana perseensä. Minulla oli perintötila ja sittemmin olen yhteistä omaisuuttamme kasvattanut enemmin kuin vaimoni on sitä (mitään tekemättömänä kotirouvana) tuhlannut. Olen jo jotenkin antanut periksi seksin saamattomuuteni. Lapsistani en haluaisi luopua enkä antaa vaimolleni omaisuudestasi sitä puolikasta, mitä hän ei ole ansainnut minun mielestäni. Saa nyt sitten nähdä miten golf matkani vaikuttaa suhteeseemme. Minä nimittäin aion dokumentoida matkani todistetusti siten, että en käy vieraissa ja jo palkkaamani yksityisetsivä tulee seuraamaan vaimoni harrastukset tarkkaan lomani aikana.

        PS. Minun oma lomamatkani (pari viikkoa) Pattayalle puttailemaan on vasta marraskuussa, mutta tulen seuraamaan tämän palstan kirjoituksia tarkasti jo tätä lomaani ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista ja järkevästä matkakertomuksestasi.
        Sitä täältä kun olen nyt lukenut, niin aina on jotenkin alkanut pelottamaan koko homma. Täältä kun olen lukenut näitä Thaimaassa asuvien kertomuksia, niin ei oikein tiedä mihin uskoa. Olen itse käynyt (vaimoni kanssa) kerran Karonilla kahden viikon lomamatkalla mikä oli ihana. En paljoa ehtinyt thaityttöjä edes vilkuilla, mutta joku värinä jäi. Nyt sitten meillä on kaksi lasta joita rakastan ja rakastan vaimoani mutta, mutta hän ei enää rakasta minua. Minä haluaisin häntä vieläkin, joka päivä, mutta en saa edes lauantaina tai torstaina jolloin meillä on yhteiset sovitut saunanomispäivät olleet jo siitä lähtien kun lapset olivat pieniä. Vain kaksi kertaa olen vaimoani pettänyt tilanteiden johdosta. Vain toisella kertaa olin humalassa, esinainen vei, mutta molemmat syrjähyppyni osoittautuivat vääriksi. En halunnut jatkaa vaikka painostivat kertomalla kaiken vaimolleni. En halua pettää, mutta en halua enää elää suhteessa vain lapsiemme vuoksi saamatta seksiä.
        Nyt olen varannut työkaverini (mies) kanssa parin viikon golf matkan Pattayalle. Saa nyt sitten nähdä mitä tapahtuu. Ongelma on lähinnä se, että en rakkaudessani älynnyt tehdä avioehtoa. Vaimollani ei ollut naimisiin mennessämme kuin tuulen huuhtoma sinänsä ihana perseensä. Minulla oli perintötila ja sittemmin olen yhteistä omaisuuttamme kasvattanut enemmin kuin vaimoni on sitä (mitään tekemättömänä kotirouvana) tuhlannut. Olen jo jotenkin antanut periksi seksin saamattomuuteni. Lapsistani en haluaisi luopua enkä antaa vaimolleni omaisuudestasi sitä puolikasta, mitä hän ei ole ansainnut minun mielestäni. Saa nyt sitten nähdä miten golf matkani vaikuttaa suhteeseemme. Minä nimittäin aion dokumentoida matkani todistetusti siten, että en käy vieraissa ja jo palkkaamani yksityisetsivä tulee seuraamaan vaimoni harrastukset tarkkaan lomani aikana.

        PS. Minun oma lomamatkani (pari viikkoa) Pattayalle puttailemaan on vasta marraskuussa, mutta tulen seuraamaan tämän palstan kirjoituksia tarkasti jo tätä lomaani ennen.

        Voi kikkeliskokkelis mitä tarinaa...............

        Palkkaamani yksityisetsivä.

        Oisko parasta antia tähän asti tällä palstalla.......auts .......voi voi .......ottaa mahaan........ei voi lopettaa naurua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kikkeliskokkelis mitä tarinaa...............

        Palkkaamani yksityisetsivä.

        Oisko parasta antia tähän asti tällä palstalla.......auts .......voi voi .......ottaa mahaan........ei voi lopettaa naurua.

        Siinähän naurat, ole hyvä vaan. Olen tätä palstaa nyt lukenut vain vain vähän aikaa, mutta tunnistan jo sinut lukemastani. Eli siinähän naurat ja pilkkaat nyt minuakin. Ole hyvä vaan. Nyt kun pilkkaat minua, niin voin kertoa, että ei satu ollenkaan. Minä tulen tekemään mitä teen. En mitenkään odottanut sinulta järkevämpiä kommentteja vaikka jo toivoinkin. Sinä mitä ilmeisemmin tulet jatkamaan valitsemallasi tiellä ja hyvä niin. Niin minä omallanikin. Eli haistappa paska vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kikkeliskokkelis mitä tarinaa...............

        Palkkaamani yksityisetsivä.

        Oisko parasta antia tähän asti tällä palstalla.......auts .......voi voi .......ottaa mahaan........ei voi lopettaa naurua.

        PS. Palkkaamani yksityisetsivä on hyvä ystäväni jo ajalta ennen kuin vaimoni kanssa naimisiin menin. Ehkä sinä et tiedä, miten esim. vakuutustarkastajat Suomessa toimivat, etkä ilmeisesti tunne ketään yksityisetsivää. Ihan sama. Ihan sama oletko puolellani vai minua vastaan, sikäli.


    • Niin.

      Thaimaa on riemullinen lomakohde jos sitä vertaa aivan mihin muslimimaahan tahansa. Matkustakaa suvakit seuraavaksi vaikka Pakistaniin, siellä on teille rakkaita muslimeja riittämiin ja he rakastavat teitä:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZX79Nd-pZUw

    • Anonyymi

      Minkälainen on kelaloisen vapaapäivä?

      • Anonyymi

        Kommentoitko viime viikolla viimeksi?

        Mitä muuta sun perjantai-iltaan siellä suomessa kuuluu?

        Ootko kippoo paljonkin litkinyt?

        Miten vaimos, onko thai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoitko viime viikolla viimeksi?

        Mitä muuta sun perjantai-iltaan siellä suomessa kuuluu?

        Ootko kippoo paljonkin litkinyt?

        Miten vaimos, onko thai?

        nyt sattui, osu ja upposi...


    • Joku kirjoitti että:

      -nazi on kingi, ei siis mitään muuta.

      Viesti poistettiin pikana..... :-)

      • Anonyymi

        totuutta ei saa sanoa ääneen..


    • Anonyymi

      lärppä, päivystävä kelaloinen...

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe