Mitä on vorssalainen asenne?

Anonyymi

Tuli eräässä yhteydessä vastaan käsite "vorssalainen asenne". Minkälaisia mielikuvia herättää teissä? Listaanpa itse omia mielikuviani asiasta joita ovat ahdasmielisyys, kateus, kyräily, pahansuopaisuus, uteliaisuus ja periksiantamattomuus.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No siinäpä tulikin hyvin esille sinun oma asenteesi, ( jos olet vorssalainen?) Ei muuta kuin "tori soimaan ja katuvalot päälle." :)

      • Anonyymi

        Ja Forssan lehdessä erään vanhan herran kirjoittelu. Ei asiat pidä lainkaan paikkaansa tai on jo moneen kertaan tulleet esille muissa ajan kohdissa, puhuu niinkuin ominaan.


      • Anonyymi

        Sinun pitää sanoa suoraan tälle vanhalle herralle, että hänen kirjoituksensa ei oikein natsaa. Tai soittaa. Perustelet asiat oikein hyvin, kerro, että sinua ahdistaa niin paljon, että sinun täytyi oikein S24 sivustolla kommentoida.


      • Anonyymi

        Kyllä tänne sopii kirjoitella, jos huvitaa. On asia mikä hyvänsä tänne vaan kirjoittelemaan sen takia tämä s24 on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää sanoa suoraan tälle vanhalle herralle, että hänen kirjoituksensa ei oikein natsaa. Tai soittaa. Perustelet asiat oikein hyvin, kerro, että sinua ahdistaa niin paljon, että sinun täytyi oikein S24 sivustolla kommentoida.

        Kyllä kirjoitella sopii, kun pysyy asiassa , on omat mielipiteet ei toisten


      • Anonyymi

        Mikä toi katuvalo- kommentti oikein on? On näkynyt myös lehdessä. Selitä,oi pyhä Vorssalainen,mitä tarkoitat.


    • Anonyymi

      Kummallista. Olen asunut koko ikäni Forssassa (ja suurin osa suvusta ja ystävistä).
      Meillä on täysi eri mielikuvat kaupungista kuin ketjun aloittajalla. Ahdasmielisyys, kateus, kyräily, pahansuopaisuus, uteliaisuus? Ei ole osunut kohdalle. Toivon ketjun aloittajalle mukavampaa eloa. Jos ahdistaa, vaihda paikkakuntaa.

      • Anonyymi

        Oisko se sitten kiinni siitä että mä oon muualta muuttanut enkä tunne riittävästi porukkaa. Ja oon kohdannut toisenlaisia ihmisiä toisilla paikkakunnilla?


      • Anonyymi

        Hehheh. Joko valehtelet tai elät todellakin omassa kuplassasi.


    • Anonyymi

      Aloittaja on aivan oikeassa. Ahdasmieliset forssalaiset ja heidän sivistymättömät kakaransa homottelevat ihmisiä. He myös yrittävät ajaa ihmisten päälle autonröttelöillään. Kerta kaikkiaan paskamaisia juntteja. Toivottavasti kaikki maailman mustalaiset muuttavat Forssaan. Se olisi heille oikein.

      • Anonyymi

        Tyhmyys ihmisen tyhmentää. Gumpismi.


      • Anonyymi

        Minä viihdyn Katuvaloissa ja käyn torilla kuuntelemassa Lottotytön laulua, mukavata meininkiä.


      • Anonyymi

        Loppujen lopuksi, ehkä se onkin onnellisuutta, kun tyytyy vähään ja on riittävän yksinkertainen.


      • Anonyymi

        Niin on. Noin ajatellen onnettomimmat löytyy Tammelasta vaan ei Tampereen Tammelasta


    • Anonyymi

      Ainakin ite olen paras monessa asiassa. Ja on hirveen hyvä olla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä, paljasjalkanen vorssalainen pittää Vorssaa paratiisina. Siittä erottaa junantuamat.


      • Anonyymi

        Mikäköhän juna sinne Vorssaan puksuttaa?
        (Oli vaan pakko ottaa kiinni.)


      • Anonyymi

        Forssa on hieno ja turvallinen paikka asua. Vaikkei täällä nuorille ole oikein mitään. Mutta heillä on nykyään kaikki kulkuneuvot millä pääsee lähikuntiin. Minä en muuttais täällä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäköhän juna sinne Vorssaan puksuttaa?
        (Oli vaan pakko ottaa kiinni.)

        Junarata on siellä missä piparkakkutalokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paljasjalkanen vorssalainen pittää Vorssaa paratiisina. Siittä erottaa junantuamat.

        No itte oon junantuoma (loppumatka piti tulla bussilla) mutta kyllä mä oon useiden kaupunkien jälkeen päätynyt Forssaan jäämään.
        Ei tää nyt ehkä ihan paratiisi ole, mutta voittaa useimmat kaupungit.
        Ulkoilla voi luonnonrauhassa ihan kaupungin keskustassakin. Turvallinen paikka ja sopivan pieni että kaikki palvelut lähellä.
        Ainoa mitä kaipaa, on tosiaan se juna. Sillä olisi niin kiva käydä päiväseltään jossain isossa kaupungissa pyörähtämässä. Helsinki ja Turku on mukavia paikkoja käydä, mutta kyllä se paluu ruuhkattomaan Forssaan on aina se matkan mukavin osuus silti!


    • Anonyymi

      Eiks se ookka enää hellvetin tulirotko. Kaikesta päätellen alkuperäinen luonnehdinta pitää kutinsa edelleen.

    • Anonyymi

      Kyllä sekin jotain forssalaisista kertoo, että Forssassa pelataan toiseksi eniten veikkauksen pelejä koko maassa. Tämä rahalla mitattuna per asukas.

      Vaan onko koskaan Forssaan tullut mitään pääpottipatteja? Kysympähän vaan. Sen sijaan tyhmyys on ehtymätön luonnonvara sielläkin päin.

    • Anonyymi

      ei mei mittään tarvita. Annetaan Hämeenlinnan seudulle vaan tukea.

    • Anonyymi

      Mikä on lottotyttö? Tullut monessa yhteydessä vastaan.

      • Anonyymi

        Lotto siirtyi maikkarille 2013, tulosten tai arvonnan lähetysaika siirtyi myöhäisemmäksi. Syyt sai niskoilleen paikallinen kansanedustaja, josta lienee tullut lempinimi. Paikalliset papparaiset hermostui (eivät valvo niin myöhään, eivät osaa tarkastaa tuloksia jne). Papparaiset ovat nyt ottaneet lempinimen käyttöön ja luulevat olevansa hauskojakin. Luultavasti seuraava sukupolvi osaa tarkastaa pelinsä.


      • Anonyymi

        Jakaako Kokkaremakkaraa?


    • Anonyymi

      jos teidän on noin paha olla niin kiivetkää Patatunturiin ja katselkaa Ivalonjoki laaksoon se rauhoittaa kummasti.

      • Anonyymi

        Miksi sitä Lappiin asti pitää lähteä? Onhan täälläkin lähellä upeita luontokohteita. Näin aluksi voisi tutustua Forssan puistoihin ja tuijotella Loimijokea. Sitten voi laajentaa reviiriä, Torronsuo, Liesjärven kansallispuisto, Iso-Melkutin, Aulangon luonninsuojelualue.


    • Anonyymi

      Forssalaisten asenne on loistavasti kohdallaan, riittävästi utelias jotta tietää kaikesta riittävästi. Periksiantamattomuutta etenkin nuorena, opiskeluaikoina. Nyt on sitten oikein hyvä olla.

    • Anonyymi

      Aikuiset eli vanhemmat ei varmaan jaksa omien työ- ja muiden huolien lisäks kiinnittää huomioo että heidän lapsia kiusataan, heidän lapset on kiusaajia tai heidän lapset näkee kiusaamisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe