Narsistin harjoittama pitkäaikainen vaino

Anonyymi

Hei! Jos vakavasti mielenterveysongelmainen ja pakko-oireinen narsisti vainoaa ja mustamaalaa jotain henkilöä netissä 15 vuotta (usein joka päivä aamusta iltaan) ja jopa esiintyy tuona vihaamanaan henkilönä ja häiriköi netissä hänen nimissään ja lähettelee vihansa kohteelle myös vihjailevia Lennon ja Chapman-viestejä, niin kuinka vakavaksi arvioisitte narsistin mielisairauden tason?

56

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julkinen henkilön mustamaalaaminen on kunnianloukkaus ja siitä voi tehdä vaikkapa sähköisen rikosilmoituksen. S-posti yms viestit voi blokata. Maailma on täynnä aspergereita, narsisteja ja psykopaatteja ja nettikäytös paljastaa ongelmat. Käytöstapoja heillä ei ole.

• Anonyymi

Aspergerit kyllä ovat pääosin ns. hyviä ihmisiä. Narsistit ja psykopaatit ei. Narsistit ja psykopaatit eivät myöskään piittaa yleensä poliisista yhtään mitään. Jos narsisti vainoaa vuosikausia ja kirjoittelee myös vihjailevia väkivaltaviestejä, kannattaa hankkia ase.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aspergerit kyllä ovat pääosin ns. hyviä ihmisiä. Narsistit ja psykopaatit ei. Narsistit ja psykopaatit eivät myöskään piittaa yleensä poliisista yhtään mitään. Jos narsisti vainoaa vuosikausia ja kirjoittelee myös vihjailevia väkivaltaviestejä, kannattaa hankkia ase.

"Aspergerit kyllä ovat pääosin ns. hyviä ihmisiä."
        Oletko lukenut tuon aspergereiden käyttöohjeesta vai mistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kannattaa hankkia ase. "

Sen olen jo hankkinut vuosia sitten.

• Anonyymi

Minun tuntema asperger voi olla hyvä ihminen, mutta minua onnistuu loukkaamaan jatkuvasti niin ettei voida olla enää väleissä. Selvittely ei onnistu, koska assi ei koskaan katso peiliin. Minä kyllä katson.

Aloitan selvityskeskustelun aina puutteistani ja siitä miten minä ehkä häntä loukkasin. Vaikka riita meni niin että alunperin hän minua loukkasi. Koetan tulla aluksi itse vastaan. Assi on kuitenkin vain tyytväinen tästä minun itseni alentamisesta, Ottaa vastaan saamansa ymmärryksen, ja menee sen kanssa niine hyvineen jatkamaan mykkäkoulua. Jos vielä tämän jälkeen jaksaisin polvillani pyytää anteeksi sekä omia että hänenkin minulle osoittamia loukkauksia, voisi hän suvaita korjata välit. Mutta tätä en jaksa enää. Assi saa olla omassa mökissään. Siellä minne on vetäytynyt,

Jos siis sanon jossain välissä miten hän minua loukkasi, hän ei sitä tajua eikä edes kuuntele. Marttyyri kun on, syrjittyä ryhmää, erikoisneuroaspergeri.

• Anonyymi

Onko itse aloitusviestiin jotain sanottavaa vai ei?

• Anonyymi

"Minun tuntema asperger voi olla hyvä ihminen, "
        Ja vaikka ei olisikaan, ei sitä uskaltaisi sanoa koska olisi ohjesäännön vastaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko itse aloitusviestiin jotain sanottavaa vai ei?

Ei tarvitse tulla sitä juttua jankuttamaan tänne palstalle kun et osaa kekustella.
        Jokin muu motiivi sulla.
        Minusta kuulostaa että teidän jutussa aspergereita liikkeellä.
        Ei narsistit ole tuollaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse tulla sitä juttua jankuttamaan tänne palstalle kun et osaa kekustella.
        Jokin muu motiivi sulla.

Jos sulla ei ole yhtään mitään sanottavaa aloitusviestin suhteen, pidä vaan se pääsi sitten kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokin muu motiivi sulla.

"Ei narsistit ole tuollaisia. "

Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, asperger taas ei. Narsistit ovat pääosin kaikki täysin sekaisin päästään, ja pakkohoito olisi usein se paras vaihtoehto kun narsisti sekoaa ja riehuu psykoottisesti läheistensä keskuudessa. Muillehan narsisti ei yleensä uskalla riehua vastaavalla tavalla. Aspergerit eivät vastaavalla tavalla käyttäydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla ei ole yhtään mitään sanottavaa aloitusviestin suhteen, pidä vaan se pääsi sitten kiinni.

"Ei tarvitse tulla sitä juttua jankuttamaan tänne palstalle kun et osaa kekustella.
        Jokin muu motiivi sulla."
        Toistan. Olet agressiivinen valmiiksi ja jatkat ja jatkat. Mihin pyrit? Mikä tavoite sinulla? Kuka edes olet? Oletko tuo ketä vainotaan vai mikä?

Ei tarvitse vastata kun et aio vastata kuitenkaan.

Aspergerit saavat lähellä olevat sekoamaan ja käyttäytymään ehkä vaarallisesti. Väsyneenä läheiset voivat joutua pakkohoitoon. Asperger ei vikaa itsessään näe. Ei koskaan.

Asperger jaksaa jankuttaa eikä anna periksi. Teidän juttunne on aspergeria. Aspergerit ovat juuri tuollaisia maaiman sitä ja tätä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei narsistit ole tuollaisia. "

Narsismi on maailman vaarallisin mielisairaus, asperger taas ei. Narsistit ovat pääosin kaikki täysin sekaisin päästään, ja pakkohoito olisi usein se paras vaihtoehto kun narsisti sekoaa ja riehuu psykoottisesti läheistensä keskuudessa. Muillehan narsisti ei yleensä uskalla riehua vastaavalla tavalla. Aspergerit eivät vastaavalla tavalla käyttäydy.

Sinulla ei ole visioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei tarvitse tulla sitä juttua jankuttamaan tänne palstalle kun et osaa kekustella.
        Toistan. Olet agressiivinen valmiiksi ja jatkat ja jatkat. Mihin pyrit? Mikä tavoite sinulla? Kuka edes olet? Oletko tuo ketä vainotaan vai mikä?

Aspergerit saavat lähellä olevat sekoamaan ja käyttäytymään ehkä vaarallisesti. Väsyneenä läheiset voivat joutua pakkohoitoon. Asperger ei vikaa itsessään näe. Ei koskaan.

Asperger jaksaa jankuttaa eikä anna periksi. Teidän juttunne on aspergeria. Aspergerit ovat juuri tuollaisia maaiman sitä ja tätä jne.

Narsismi kiinnostaa aiheena. Ei edelleenkään asperger. Jos haluaisin keskustella aspergerista, tekisin aiheesta ketjun.

Aloita aiheesta oma ketju, jos sinua kovin asperger ja siitä keskustelu kiinnostaa. Muuten voit pitää sen pääsi sitten vaan kiinni tässä ketjussa aspergerista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mihin pyrkii?"

Siellähän se lukee ylhäällä. Kirjoittaja haluaa tietää kuinka sairaana tuollaista vainoavaa narsistia pidetään, joka on vainonnut jotain jo vuosikausien ajan ja lähetellyt jotain uhkailuviestejäkin. Että voiko olla vaikka uhka perheelle sellainen sekopää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismi kiinnostaa aiheena. Ei edelleenkään asperger. Jos haluaisin keskustella aspergerista, tekisin aiheesta ketjun.

Aloita aiheesta oma ketju, jos sinua kovin asperger ja siitä keskustelu kiinnostaa. Muuten voit pitää sen pääsi sitten vaan kiinni tässä ketjussa aspergerista.

Juuri_tässä

"Muuten voit pitää sen pääsi sitten vaan kiinni tässä ketjussa "
        Juuri tässä ketjussa en sitten pidäkään päätäni kiinni vaikka muuten aina pysyn aiheessa.
        Olet itse narsisti koska olet selvästi agressiivinen ja kilahtelet. Vaadit vastauksia kysymyksiin joihon kukaan ei voi vastata.

Sanopa sinä, jos asiasi on todellinen (joita tämän palstankaan asiat eivät kaikki ole), miksi et käänny poliisin puoleen?

Jos en saa hyvää vastausta, jatkan aspergerista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri_tässä

Juuri tässä ketjussa en sitten pidäkään päätäni kiinni vaikka muuten aina pysyn aiheessa.
        Olet itse narsisti koska olet selvästi agressiivinen ja kilahtelet. Vaadit vastauksia kysymyksiin joihon kukaan ei voi vastata.

Sanopa sinä, jos asiasi on todellinen (joita tämän palstankaan asiat eivät kaikki ole), miksi et käänny poliisin puoleen?

"Jos en saa hyvää vastausta, jatkan aspergerista. "

Tee aiheesta ihan oma keskustelu jos asia kiinostaa. Tämän ketjun aihe on narsismi ja narsistin aineuttama mahdollinen uhka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri_tässä

"Jos en saa hyvää vastausta, jatkan aspergerista. "

Mikä mielestäsi olisi riittävän hyvä vastaus, että et enää narsistiketjussa keskustelisi aspergerista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri_tässä

"miksi et käänny poliisin puoleen?"

Psykoottinen ja ihmisiä vainoava narsisti ei poliiseista piittaa lainkaan. Innostuu vaan enemmän kun saa taas olla huomion "keskipisteenä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykoottinen ja ihmisiä vainoava narsisti ei poliiseista piittaa lainkaan. Innostuu vaan enemmän kun saa taas olla huomion "keskipisteenä".

Jos_on

Jos on tehnyt rikoksia, mitä netissä kiusaaminen nimillä kuvaamillasi tavoilla on, niin on poliisiasia. Jos olet jonkinlainen pelkuri joka ei uskalla tehdä ilmoitusta poliisille, eikä osaa edes keskustelevassa mielessä kääntyä poliisin puoleen niin jatkan aspergereista koska he ovat mielenkiintosemia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos_on

Jos on tehnyt rikoksia, mitä netissä kiusaaminen nimillä kuvaamillasi tavoilla on, niin on poliisiasia. Jos olet jonkinlainen pelkuri joka ei uskalla tehdä ilmoitusta poliisille, eikä osaa edes keskustelevassa mielessä kääntyä poliisin puoleen niin jatkan aspergereista koska he ovat mielenkiintosemia...

"jatkan aspergereista koska he ovat mielenkiintosemia..."

Eli jos joku ei käänny poliisin puoleen, kun narsisti on vainonnut jo 15 vuotta, sinä kirjoittelet tässä ketjussa aspergerista? Taidat olla aika lapsellinen.

Tämän ketjun aine ei edelleenkään ole asperger, vaan narsismi-mielisairaus. Tee siis oma ketju aspergerista, jos sinua se aihe kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle rikolliselle laki löytyy, oli hän narsisti taikka ei. Jos itse pääse eroon narsististasi, se on omaa heikkouttasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"jatkan aspergereista koska he ovat mielenkiintosemia..."

Eli jos joku ei käänny poliisin puoleen, kun narsisti on vainonnut jo 15 vuotta, sinä kirjoittelet tässä ketjussa aspergerista? Taidat olla aika lapsellinen.

Tämän ketjun aine ei edelleenkään ole asperger, vaan narsismi-mielisairaus. Tee siis oma ketju aspergerista, jos sinua se aihe kiinnostaa.

Väärin_arvattu

"Taidat olla aika lapsellinen."
        Väärin arvattu.
        Olen lukenut ketjujanne ja niiden aihe ei ole narsismi, vaan ihan joku muu.
        Viimeksi sabotoitte tätä palstaa rumpupalikoillanne pitkään ja röyhkeästi.

Tiedän että vänkäät vastaan kuin aitoasperger, enkä siksi väittele kanssasi.
        Olen käynyt aspergerkouluni ja tiedän että ne väittävät niin kauvan että vastustaja on uupunut hoidettavaan kuntoon.
        Tekevät mustasta valkoista ja päin vastoin.

Etsit pelkkiä kinakavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin_arvattu

Väärin arvattu.

Olen käynyt aspergerkouluni ja tiedän että ne väittävät niin kauvan että vastustaja on uupunut hoidettavaan kuntoon.

"enkä siksi väittele kanssasi."

Ole sitten hijaa. Ketjun aihe on narsistin aiheuttama ja vuosia kestänyt vaino, ei asperger. Onko vaikea kyetä keskustelemaan ketjun aiheesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle rikolliselle laki löytyy, oli hän narsisti taikka ei. Jos itse pääse eroon narsististasi, se on omaa heikkouttasi.

"Jokaiselle rikolliselle laki löytyy, oli hän narsisti taikka ei. "

Narsisti nauraa poliisille, ja jatkaa vainoamistaan. Pakkohoito olisi järkevää narsistien tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin_arvattu

Väärin arvattu.

"Etsit pelkkiä kinakavereita. "

Sinähän se tässä kinaat ja yrität keskustella aspergerista narsisti-ketjussa. En ymmärrä syytäsi. Tee oma ketju aiheesta jos haluat kinata aspergerista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Etsit pelkkiä kinakavereita. "

Sinähän se tässä kinaat ja yrität keskustella aspergerista narsisti-ketjussa. En ymmärrä syytäsi. Tee oma ketju aiheesta jos haluat kinata aspergerista.

Jäng jäng jäng jäng jäng jäng jäng....
        Loputtomiin.

• Anonyymi

Loputtomiin:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loputtomiin.

Näköjään. Edelleenkin - jos haluat keskustella aspergerista, tee aiheesta oma ketju. Tämän ketjun aihe on narsistin sairas käytös ja toisten ihmisten pitkäaikainen vainoaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään. Edelleenkin - jos haluat keskustella aspergerista, tee aiheesta oma ketju. Tämän ketjun aihe on narsistin sairas käytös ja toisten ihmisten pitkäaikainen vainoaminen.

Sitähän tuo jankkaaja juuri tekee, käyttäytyy sairaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän tuo jankkaaja juuri tekee, käyttäytyy sairaasti.

"käyttäytyy sairaasti. "

Millä tavalla? Joku haluaa keskustella narsismista ja sinä yrität väkisin keskustella keskellä yötä aspergerista narsismi-keskustelussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin_arvattu

Väärin arvattu.

Vituttaako kun et pärjää mulle koska mä oon asperger, tulet häviämään jokaisen väittelyn. :)

AssiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaako kun et pärjää mulle koska mä oon asperger, tulet häviämään jokaisen väittelyn. :)

AssiMies89

Mutta jatkakaa te vaan itsenne häpäisemistä, vänkään niin kauan että tulette hulluksi.

AssiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jatkakaa te vaan itsenne häpäisemistä, vänkään niin kauan että tulette hulluksi.

AssiMies89

Kyllä, siinä käy niin. Tuo piirre on juuri sellainen. Muut tulevat hulluiksi, myös narsisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, siinä käy niin. Tuo piirre on juuri sellainen. Muut tulevat hulluiksi, myös narsisti.

Se on varmaan yksi syy miksi asseilla ei ole paljon kavereita ja toisaalta assi ei niitä yleensä pahemmin kaipaakkaan.

AssiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan yksi syy miksi asseilla ei ole paljon kavereita ja toisaalta assi ei niitä yleensä pahemmin kaipaakkaan.

AssiMies89

Sitä kun viihtyy vallan mainiosti yksin omien kapea-alaisten kiinnostuksen kohteidensa parissa. Sosiaalistet suhteet on assille lähinnä rasite.

AssiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AssiMies89

" koska mä oon asperger, tulet häviämään jokaisen väittelyn. :) "

Tuskinpa tiedät mitään vaikkapa soittamisesta, mutta voithan silti "väitellä" ja kuvitella "voittavasi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä kun viihtyy vallan mainiosti yksin omien kapea-alaisten kiinnostuksen kohteidensa parissa. Sosiaalistet suhteet on assille lähinnä rasite.

AssiMies89

Siinä vain yksi pikkuinen ongelma, vaikka tuo tietysti hyvä juttu että viihtyy yksin kun monikaan ei jaksa jatkaa kinaamista...jos kina siis syntyy.
        Se ongelma on ehkä siinä että aina sen assin kiinnostuksen kohteet ei ole ihan harmittomia. Myös on surullista että yksinäisen mielipiteen muodostus saattaa olla hyvin puutteellista.
        Olisiko se assin oma pelkokin siitä että omat mielipiteet ovat puutteellisia yksi syy siihen että mielellään lähtee johonkin loputtomaan kinaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vain yksi pikkuinen ongelma, vaikka tuo tietysti hyvä juttu että viihtyy yksin kun monikaan ei jaksa jatkaa kinaamista...jos kina siis syntyy.
        Se ongelma on ehkä siinä että aina sen assin kiinnostuksen kohteet ei ole ihan harmittomia. Myös on surullista että yksinäisen mielipiteen muodostus saattaa olla hyvin puutteellista.
        Olisiko se assin oma pelkokin siitä että omat mielipiteet ovat puutteellisia yksi syy siihen että mielellään lähtee johonkin loputtomaan kinaan?

Ja tämän siis kirjoitti sanotaan nyt vaikka
        ella-leena

• Anonyymi

Laitatko jonkun linkin missä vainoaa?

• Anonyymi

Vaikuttaa vakavasti sairaalta tapaukselta, eli tyypillinen narsisti. Kannattaa olla varovainen noin hullun kanssa.

• Anonyymi

Kylläpä onkin tosi hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä onkin tosi hullu.

Narsistien hulluudelle ei ole mitään rajoja. Se on vaikea tavallisen ihmisen ymmärtää, kuinka sekaisin voi joku olla päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa vakavasti sairaalta tapaukselta, eli tyypillinen narsisti. Kannattaa olla varovainen noin hullun kanssa.

Sairas ihminen on kyseessä. Hyvin sairas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa olevan aivan sekaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosiaan aika sekainen kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosiaan aika sekainen kaveri.

Täysin pöpi näyttää olevan.

• Anonyymi

Kirjoittelee varmasti Tor-verkossa ja pelkäisi kyllä kiinnijäämistä. Ne, jotka ei välitä mistään mitään, lienee useimmiten jätettyjä häpeäväkivaltaisia ukkoja.

• Anonyymi

Pöpi-häirikkö tosiaan kirjoittaa Tor-verkon suojista. Olen saanut v a r m a n vihjeen että ukko kuuluu hakkeriryhmään, jotka, kuten eilenkin kaatoivat S-24 keskustelupalstoja.
        Asuu Kymenlaksossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöpi-häirikkö tosiaan kirjoittaa Tor-verkon suojista. Olen saanut v a r m a n vihjeen että ukko kuuluu hakkeriryhmään, jotka, kuten eilenkin kaatoivat S-24 keskustelupalstoja.
        Asuu Kymenlaksossa.

Että sellaisia satuja keksit tällä kertaa itsestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuu Kymenlaksossa.

No onpa melkoinen pöpi. Ehkä kuppa aivoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuu Kymenlaksossa.

Joko sen sun "koodaamasi" peli alkaa olla valmis? Oot "koodannu" sitä jo kymmenen vuotta, eikä valmista tule. Vai että oot jo joku "hakkeri"? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuu Kymenlaksossa.

oot niin keskinkertaisuus että kukaan ei sua mihinkään hakkeriryhmään huolisi.

elät ihan omassa keinotodellisuudessasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuu Kymenlaksossa.

Jos oisit niin hyvä koodari kuin kuvittelet ja väität olevasi, sulla olisi hyväpalkkainen duuni, etkä netissä satuilis aamusta iltaan ja leikkis roolileikkejä.

• Anonyymi

Tämmönen nettisankari voi myös olla jonkin vaivan vuoksi sidottu kotiin, joten aikaa riittää.

• Anonyymi

... ja sen siteen nimi on addikti piirre. Nimimerkin takaa kiusaaminen on kasvanut perversioasteelle kun hellari-isän vielä eläessä piti olla ylikiltti.

• Anonyymi

jäng, jäng, bäng, bäng...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4340
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2191
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1711
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      100
      1436
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      878
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    Aihe