veteen, järveen tai mereen. Olen talossa, joka sijaitsee korkealla harjulla. Olen talon yläkerrassa ja katselen suuresta ikkunasta kiven putoamista. Kivi aiheuttaa hyökyaallon.
Ajattelen unessa, että vesi ei tule näin korkealle. Mutta kuitenkin aalto on niin suuri, että tulee törmälle ja ikkunoista sisään.
Toisen suuren ikkunan alla nukkuu pieni lapsi(ei ole omani)ja vesi ryöppyää nukkuvan lapsen päälle.
Otan märän lapsen syliin ja kannan ulos talosta.
Kahlaan taloon tulvineessa vedessä.
Seuraavassa hetkessä olen varoittamassa muita ihmisiä aallosta ja näen toisen vielä suuremman aallon tulevan. Ihmiset eivät ymmärrä tai usko varoitustani, tuntuu kuin puhuisin kuuroille korville.
Uni ei ollut mitenkään ahdistavan tuntuinen, oli vaan tunne, että olen tässä mukana seuraajan roolissa, vaikka itse olinkin siinä.
Nyt tuntuu vaan pelottavalta, kun on nähnyt enneunia ennekin.
Toivoisin, että tämä ei ole sitä, vaan olisi jotain jälkilöylyä näistä katastrofeista.
Palava kivi/meteoriitti putoaa
1
558
Vastaukset
Uni voisi tarkoittaa vertauskuvallisesti että sinulla on jokin syyllisyyden tunne esim. "Jumala heittää kuuman kiven niskaan".
Tunnet että melkein tukehdut tämän syyllisyyden taakan alle. Syyllisyysteema voi olla ihan alitajuinenkin, et edes tiedä mistä itsäsi syyllistät. Syyllistyt ehkä helposti muutenkin, otat toistenkin ongelmat ja asiat omille harteillesi. Uni kehoittaa vapauttamaan itsensä näistä negatiivisista ajatuksista. Olla välittämättä muiden pahasta olosta niin, että sinullekin tulisi paha olo heidän takiaan. Voit itse olla vapaa, jos haluat. Eli jos joku on pahantuulinen ja koittaa siirtää pahaa oloaan ja omaa syyllisyyttään sinulle, sinun ei tarvitse kuunnella häntä ja syyllistyä. Hän hoitakoon oman pahan olonsa itse. Tällainen ajatus tuli tästä mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854