Teet hiukan mustasukkaiseks

Anonyymi

Koska oot ainoa, silloin se menee näin tunteisii

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä hän on muka tehnyt, että olet mustasukkainen? Itse en ainakaan tahalleen tahtoisi tehdä ketään mustasukkaiseksi, koska se tunne tekee kipeää.

      • Anonyymi

        Ei toi ikinä tuu tajuamaan, että te ootte jo eronnu, ja vielä nukutte öitä yhessä ja nuss... itte.


    • Anonyymi

      Kuka täällä mustasukkainen voi olla. Todellisessa elämässä voi niinkin tuntea. Itse en ainakaan haluaisi niin tehdä.

      • Anonyymi

        On sulla ymmärrys aika onneton näin sivusta.... onko siis netin kautta pankkiasioiden hoitaminenkin jotain mitä ei ole. Tää on ihan osa todellista elämää kun täällä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Mustasukkaiseksi tuleminen vaatii syviä tunteita. Vahvimmin ilmaantuu jos ilmaantuu avioliitossa tai avoliitossa. Vaatii ainakin ihmisen tuntemusta. Ainakin tietämistä😉

    • Anonyymi

      Pankkiasioiden hoitamisessa näet koneen ja " kone" näkee sinut😁

      • Anonyymi

        Entäs kun kaupan ilmoitustaululle laitat myynti-ilmoituksen... näin sivusta edelleen. Se on täysin totta kun svaikka polkupyörä on myytävänä siellä vai seisotko mieluummin päivän kaupan pihalla ja kauppaat tavaroitasi jokaiselle todelliselle vastaantulijalle. Kyllä tämä on ihan yhtä todellinen paikka kuin kaupan ilmoitustaulu.


    • Anonyymi

      Voi ihme! Ihminen ei ole kauppatavara.

      • Anonyymi

        Mikä tuo oli... näin sivusta edelleen. Kuinka tyhmä joku voi olla? Kuka on ihmisiä kaupannut?


    • Anonyymi

      Mikähän toi oli?

      • Anonyymi

        Aloitus oli tunteiden ilmaisua. Sellaista tehdään täällä ikävä-palstalla. Täällä ei makseta eikä kaupata mitään. Näin sivusta edelleen.


    • Anonyymi

      Omituisia vertailuja. Taitaa olla oma lehmä ojassa🐮🐄

      • Anonyymi

        Mitä omituista on verrata, onko kaupan ilmoitustaulu ja tällä palstalla luettavissa oleva teksti todellisia? Aloittaja voisi kirjoittaa saman tekstin myös kaupan ilmoitustaululle pahvinpalaselle. Molemmat kirjoitukset ovat yhtä todellisia. Täytyy olla tyhmä kun noin kommentoi.


    • Anonyymi

      Aloittaja.Hyvä että purat tunteitasi. Mutta ryvetät edelleen siel kurassa ellet henkilölle ilmoita asiasta. Toivon että asiasi menee kaivatullesi ja hän myös tietää viestin olevan juuri sinulta

    • Anonyymi

      Muuten hyvä mutta fillarin ilmoituksessa ei ole suuremmin tunteita esillä,ellet sitä yritä ihastusanonyymille kaupata.🚲

      • Anonyymi

        Idiootti! Eikö teidän aivottomien infantiilien pitäisi siellä koulussa keskittyä opetukseen?

        Miten voi olla noin stanan tyhmä?


    • Anonyymi

      Joo. Itsekin välillä sanoisin vaimolle:"Kulta olen sinusta mustasukkainen". Ja hän vastaisi:"Äläpä laita sanoja suuhuni sukkasi vaan ovat mustat ei se ole mielipide kysymys". Ja se olisi aika söpöä. Sitten hän halaisi minua ja minä halaisin häntä. No mulla ei ole vielä vaimoa. Haave vain.

    • Anonyymi

      Ei hän halua minua takaisin, tiedän sen ihan varmasti. Kuka sellaiseen suhteeseen takaisin haluaa.
      Hän ei minua takaisin ottaisi jos jostain syystä alkaisin häntä kinuamaan suhteeseen kanssani.
      Myönnän, että tää on vähän ihmeellinen tilanne mutta ei olla sidoksissa mihinkään. Menemme, teemme ja toimimme miten tykkäämme.

    • Mustasukkaisuus on minusta epäluottamuslause kumppania ja suhdetta kohtaan.
      Minusta äärimmäisen loukkaava juttu jos suhde on jo hetken kestänyt.
      Viestii seuraavia asioita:

      -suhteessa ei ole luottamusta.
      -mustasukkainen osapuoli uskoo että kumppaninsa on ihan kaikkien vietävissä.
      - mustasukkainen ei koe suhdetta ja parin välistä sidettä kovinkaan vahvaksi.
      -mustasukkainen kokee suhteen tukijalat heikoiksi ja uskoo kenen tahansa koska tahansa rikkovan koko suhteen
      -mustasukkainen ajattelee kumppaninsa viettien varassa menijäksi jolla ei minkäänlaista itsekuria
      -Mustasukkainen ei usko suhteeseen ollenkaan

      Minusta äärimmäisen loukkaavia viestejä suhteesta ja keskinäisistä väleistä sekä mustasukkaisen osapuolen ajatuksista omaa kumppaniaan kohtaa. Aika rankkaa haukkumista minusta ja itselle tulee ainakin olo sanoa:

      "että niin vahvaksi me ollaankin tää suhde saatu..me ollaan aika paskoja ja osaamattomia parisuhteilijoita. Arvosana 4 miikka"

      Tarkoittaen että näkemykseni on että keskinäinen siteemme toisiimme on aivan stanan paskalla tolalla ja olemme epäonnistuneet todella totaalisesti. Taidottomia seurustelusuhteissa

      • Anonyymi

        Mustasukkainen voi olla silloinkin kun ei ole yhteydessä tai yhteyttä kaivattuun ja juttu on vielä alkumetreillä, silloin jos ajatukset ovat kaivatussa kun epävarmuus hänen menemisistään vaivaa. (?)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkainen voi olla silloinkin kun ei ole yhteydessä tai yhteyttä kaivattuun ja juttu on vielä alkumetreillä, silloin jos ajatukset ovat kaivatussa kun epävarmuus hänen menemisistään vaivaa. (?)

        Niin no se on asia aivan erikseen jos mitään keskinäistä sidettä ja luottamussuhdetta ei ole edes vielä ehtinyt syntyä koska juttu on niin tuore tai ollaan aivan tuntemattomia.


    • Anonyymi

      On täällä palstalla muitakin. En todellakaan ole ainoa täällä.

    • Anonyymi

      Joten pelkäät että kyseinen henkilö menee jonkun toisen luokse. Voi sua!

      • Anonyymi

        Ei mee tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mee tiedän

        Mistä sinä sen tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät

        Ei o sellainen arvomaailma, perhe jne


    • Anonyymi

      Mikset vain voisi luottaa siihen että olet tuon ihmisen silmissä mitä rakastettavin ja myös ainoa.
      Yksikään syvä ihmissuhde ei kestä, jos mukana ovat erilliset viestin tuojat ja ylimääräiset korvat huomaamassa toisen tekemiset. Itse pidän kiinni aidosta kahden ihmisen rehellisestä kommunikoinnista. Jos sitä ei ole. Ei ole suhdettakaan.

      Rehellisen ihmissuhteen myötä tulee luottamus antaa toiselle olla sellainen, kuin on.
      Yrittäessään muokata toisen käyttäytymistä itselleen mieleisekseen. Huomaa tehneensä itsensä kaltaisen ihmisen, joka ruokkii sinun omia epävarmuuksiasi. Lopulta kumpikaan ei ole onnellinen ja suhde alkaa olemaan "mikä meni vikaan" pohdinta sitoumus.

      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu!

        Kiitos :)


      • Anonyymi

        Kyllä muuten noin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe