Kotkan poliisin tehottomuus

Anonyymi

Kotkan poliisi ei saa enää rikoksia selvitetyksi, eikä ehdi valvomaan liikennettä. Sen sijaan facebookia kyllä ehditään päivittämään.

Sikäli mielenkiintoista, että olen itsekin ollut viimeisten kolmen vuoden aikana kahteen kertaan epäiltynä rikoksesta, kun olen kommentoinut paikallisia asioita. Pitkien selvitysten ja hukkaan menneiden poliisityötuntien jälkeen minut on kuitenkin aina todettu syyttömäksi.

Juha Junkkari, laita ne nyt konstaapelit tekemään oikeita töitä ja lopettakaa se hyödytön somen kanssa sohlaaminen.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peltipoliiseja on jotka hoitaa valtion talouden kuntoon. Kaikki hyvin :D

    • Anonyymi

      Eerola löysi bändinsä kitaristin Van der Steen erityisavustajaksi

      Samuli Sibakoff: Poliisien resurssipula on niin karmea, että päätin lopettaa sen ammatin työt

      Rikosylikomisario pitää harhaanjohtavana — Vesa Levonen esiintyy poliisin nimiin otsikoidulla videolla

    • Anonyymi

      STRESSINHALLINTA POLIISISSA –VERTAILEVA ANALYYSI POLIISIAMMATTIKORKEAKOULUSSA TEHDYISTÄ OPINNÄYTETÖISTÄ
      Jussi Koskivainio3/2018

      Ilari van der Steen on laatinut vuonna 2011 poliisipäällystön tutkinnon (AMK) B-osanopinnäytetyönään tutkielman burnout-ilmiöstä. Työssään van der Steen on keskittynytburnoutin eli työuupumuksen syihin, seurauksiin ja niiden ennaltaehkäisemiseen.

      van der Steen, Ilari 2011, Burnout-ilmiön jäljillä, Poliisiammattikorkeakoulu, Tutkielma

    • Anonyymi

      Ei Kotkassa tarvita poliisia. Riittää että on ambulanssi käytössä pahan päivän varalle.

      • Kouvolassa maailman surkeimmat poliisit .Pojan polvessa näkymätön piste 6v tutkintaa.UUtta volvoa katsatetaan tien laidassa ..Nämä poliisit on suomen velka rahalla elätettävä rikollis porukka.KOUVOLA


    • Anonyymi

      Korelassa ajetaan ylinopeutta kaksi- ja nelipyöräisillä usein. Lisäksi esimerkiksi mönkijällä ilman kypärää.

      • Anonyymi

        Laittakaa neuvottoman herra ruskeassa nahkatakissa asialle, ajaa yksittäisten asioita. Samalla inventoi omaisuutenne.


    • Anonyymi

      Kotkan poliisit ovat pitkälti sakkia, josta ei ole ollut muihin töihin agressiivisen luonteensa tai heikon koulumenestyksen vuoksi.
      Tuosta porukasta on paras pysyä kaukana, vaikka kuinka asuisivat naapurissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      68
      2938
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2276
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2238
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      145
      1900
    5. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      12
      1792
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1500
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      513
      1343
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1234
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1059
    Aihe