Muistan ja kaipaan aikoja nuorena, kun tanssilavoilta saimme poikakyytiä kotiin. Itse olin sinnä 16 v ja kavei juuri kortin saanut. Isänsä autolla liikkeellä. Hakeuduimme metsäteitä myöten suojaiseen paikkaan, ja sitten vähän aika kopelutuamme rakastelemaan. Etuistuimien selkänojat alas ja sain juuri jalat kojelautaa vasten. siinä sitä sitten nautiskeltiin, ilman kortsua. Täytyy sanoa, että oli tuuri mukana etten tullut raskaaksi. Koetin tässä hyvikseni kerran nostaa jalkoja autossa kuten ennen... Eipä onnistunutkaan. Ihmettelen vaan, kuinka sitä silloin.
Monet likkakaverinikin harrastelivat samaa, eikä kukaan ahtautta valittanut.
Autossa on kiva taiteilla
6
12698
Vastaukset
- Golma
Kiva autossa taiteilla. Tosin vain kerran kokeillut mutta "Titanic- ilmiön" saimme ainakin aikaiseksi.
Täytynee ehdottaa varmaan kortinhaltijalle toistekin..- Huu haa
16-vuotias. Juuri kortin saanut???!!!
Höpö, höpö! - orvo-90
Huu haa kirjoitti:
16-vuotias. Juuri kortin saanut???!!!
Höpö, höpö!juuri munaa saanut!
- 16 on kone
orvo-90 kirjoitti:
juuri munaa saanut!
Nai jo kuin veteraani.
- Lapinjärven legioonalainen
16 on kone kirjoitti:
Nai jo kuin veteraani.
Tyttöhän on kunnon veteraani. Ei 16 vaan jo uljas 15-vuotias vankilaehdokas. Tajuaako likka mitään? Sakkoligaa. Sonuun ei koske edes Lapinjärven sivari eli legioonalainen. Ehkä pillusikin haisee tai olet muuten vain niin lapsellinen?
- Jepjepjuu
webasto huutamaan hoosiannaa, niin asia ok, ja ei väliä vaikka ulkona olis 20 astetta pakkasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit405291Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3994551Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483829KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1483066Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku132520Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182068Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511992- 1231910
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469