Elämä on vaan ihan sekaisin

Anonyymi

En tiedä enää mitä teen? Oon 34 v ja elämä on jotenki pysähtynyt täysin. Asun pk-seudulla mut oon tosi yksinäinen. Välil tuntuu oonko edes olemassa. Kaikki kaverit on menny elämästä. Ei oo tyttöystävää. Oon masentunut jo ollut vuosia. Erilainen ku muut pienenä kiusattu. Syön masennuslääkettä. Oon kokoajan ilkee ja vihainen. En jaksa enää tätä. En käy missää terapiassa. En osaa olla yksin. Työelämä ja opiskelu menny päi vittua kun on ongelmia ja oppimisvaikeuksia. En tiedä mikä mua kiinnostaa ja ei tunnu pärjäävän missään työssä. Niin hajottaa. Ja kaikki vaan vihaa mua eikä halua olla missää tekemisis.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On niin toivoton tilanne ja ketään ei taida kiinnostaa mun elämä.

    • Anonyymi

      Hei sinä olet varmaan sama, joka aamuyöllä kolmen aikaan jo laitoit aloituksen. Hyvä, nyt on uusi teksti sinulta tilannettasi kuvaten. Vastasin sulle just siihen ekaan esittäytyen Wanhempi Nainen. - Kuule, se ei varmasti ole vain sinun elämä, joka vaikuttaa nyt olevan epäkiinnostava muille ihmisille. Mä vaan luulen että meitä on valtava joukko, joka itsee ihan samaa asiaa, minä ainakin. En voi käsittää, miksi kukaan ei ole minusta kiinnostunut, voinnistani ja mitä olen puuhaillut. Olen kovasti tätä aihetta miettinyt. Älä kuule sinäkään ota asiaa niin, että muut ihmiset vihaavat sinua. Ei se niin ole, ole epätodellisissa fiiliksissä. Tarvitsisit rohkaisuksi jonkin yhteydenoton vaikka sukulaiselta tai keneltä tahansa, niin saisit peilattua todellista itseäsi ja elämääsi. Et taatusti ole vaikeutesi kanssa yksin! Voi miten samanmoisesti kokevat voisitte löytää toisianne ja löytää tapaamispaikan, tapaamisiin jämpti kellonaika. Sellainen toisi ryhtiä ja voisi kertoa mitä fiiliksiä on, kun muilla olisi samaa, voisi olla avoin, eikä luulisi olevan yksin unohdettuna. -Minäkin koen kiukkuisuutta ja kärttyisyyttä tässä sinkkusumpussani, mieliala huono ja heiluva. Yritän juuri nyt syksyn tullen löytää joitakin menopakkoja, joihin pakollakin sitoudun. Sellainen voisi tuoda ryhtiä ja siis voimaa sitten loppupelissä. - Se mikä minua on paljon auttanut on, että seurakuntaan voi aina mennä. Ensin vain istuskelemaan ja sitten katsoa jos vähitelleen joskus saisi jotakin kontaktiakin toiseen siellä olevaan. Siellä ihmiset yleisesti ovat lämpimän oloisia, mikä jo ilmapiirinä hoitaa oloa, siellä niinku tuntuu rakkaudelta, hyvässä tapauksessa.
      Kannattaako sun yksinään kärsiä oppimisvaikeuksien tuomista vastoinkäymisistä. Etkö voisi niitä asioita virallistaa ja yleensäkin koko tilastasi pitäisi tehä kartoitus ja ns. diagnoosit, joiden avulla pääsisit avun/tuen piiriin jotenkin. Älä hyvä mies syytä itseäsi, että on ollut vaikea lapsuus, välinpitämätöntä kohtelua, oppimisvaukeutta. Et sinä niitä ole aiheuttanut! Et ole itse syyllinen. Älä luovuta, hae uudelleen apuja, laajenna apuverkostoja, sillä ne jotensakin korvaa ihmissuhteita, niin itse koen omissa probleemeissani.
      - Tällaista nyt vielä pistelin sinulle, väsyttää, t. Wanhempi Nainen

    • Anonyymi

      Mikset käy terapiassa?

      Osaatko piirtää tai soittaa tai jotain muuta semmoista? Mistä yleensä nautit, tai iloitset? Tai olet joskus iloinnut?

      • Anonyymi

        Aikoinaa kun olin lapsi, mut jotenki oon niin raskas ihminen äitiniki mielestä, että tarvisin terapiaa, en tiedä en pääse terapiaan!


    • Anonyymi

      Toiv tapan kohta itseni.

      • Anonyymi

        Luovuttaisit vain kaiken maailman mulkuille, jotka on väärässä kaikesta.

        Ei kannata.


    • Anonyymi

      Kaikki on suositellu mulle terapiaa, enkä oo koskaa sitä hakenut ja mennyt.

    • Anonyymi

      Alhainen älyykkyteni tulee arjessa esiin keskittymisen puutteena sekä yleisenä kömpelyytenä. Pudotan ja rikon esineitä usein vahingossa. Sosiaalisissa tilanteissakin olen aika hölmö. Minun on vaikea tietää miten tulisi olla ja sanoa muille. Häpeän itseni, jonka vuoksi olen vältellyt ihmiskontakteja. Ennen minun hyväntahtoisuutta käytettään häikäilemättömästi hyväksi. Nykyään en ole väleissä näiden ihmisten kanssa. Raha-asioissa en ole hyvä, mutta vaikeuksiin en joudu sen takia, koska maksan aina sitä saadessani ensimmäisenä vuokran ja minulla on selkeä raja, jonka alle en päästä rahatilannettani menemään. Aikeissa on palata koulun penkille ja yrittää työllistyä joskus, mutta olen todella epävarma tulevaisuuden suhteen kaikesta lukemani perusteella. Pelkään jääväni väliinputoajaksi, vaikka kuinka yrittäisin parhaani. :/ Ei ole helppoa.

    • Anonyymi

      En tiiä miks ees kirjotin. Huomaa ettei ihmisiä vain kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe