bee gees legenda robin gibb
Lähettäjä: adressi
Päivämäärä: 14.3.05 13:59:51
siis bee gees jos joku ei tiennyt on bändi joka on laulanut disco hitit staying alive how deep is your love josta on tehty useita covereita esim take tjat steps ja niin edelleen heillä on myös uusia pop hittejä nuorisolle kautta aikojen ollut olisi tosi mukavaa saasa yksi veljeksistä eli robin gibb suomeeen aattelin että jos kerättäs adressi ja lähetettäs se hänelle joten nimiä alle tähän kultuurihistoriallista tekoa tekemään kiitos vaikka bändi tuskin on nyky nuorisolle niin tuttu niin oishan se suomelle mainetta saaha tänne joku tolalnen 70luvun tähti esiintyjä joten nimiä alle jos kiinnostaa kiitän jo etukäteen ja pyydän anteeksi kirjoitus virheitä
bee gees legenda robin gibb
disco man
4
346
Vastaukset
- RSO
Et kai oo ihan tosissas jos luulet että tällaisista
addresseista mitään hyötyä olisi. Jos haluat
tavata heidät, joudut melko varmasti matkustamaan
Miamiin. Siellä studion pihalla voisit tavata
heidät lähes joka päivä. - disco man
pakko yritää jotain tuleehan se robin perhana moskovaankin miks ei tänne hermo mene kiun ei nää suosikkeja livenä ootkos sie fani haluisitko lähetää mulle jotain bee gees matskua siis tarkotan video cee dee tai jotain haluisitko vaihella tai siis oisko sulla taltiointia siitä sydneys keikasta 1998
- minävaaaa
liittyykö toi jotenki michael jacksoniin
- Pupsi
Ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768