bee gees legenda robin gibb
Lähettäjä: adressi
Päivämäärä: 14.3.05 13:59:51
siis bee gees jos joku ei tiennyt on bändi joka on laulanut disco hitit staying alive how deep is your love josta on tehty useita covereita esim take tjat steps ja niin edelleen heillä on myös uusia pop hittejä nuorisolle kautta aikojen ollut olisi tosi mukavaa saasa yksi veljeksistä eli robin gibb suomeeen aattelin että jos kerättäs adressi ja lähetettäs se hänelle joten nimiä alle tähän kultuurihistoriallista tekoa tekemään kiitos vaikka bändi tuskin on nyky nuorisolle niin tuttu niin oishan se suomelle mainetta saaha tänne joku tolalnen 70luvun tähti esiintyjä joten nimiä alle jos kiinnostaa kiitän jo etukäteen ja pyydän anteeksi kirjoitus virheitä
bee gees legenda robin gibb
disco man
4
292
Vastaukset
- RSO
Et kai oo ihan tosissas jos luulet että tällaisista
addresseista mitään hyötyä olisi. Jos haluat
tavata heidät, joudut melko varmasti matkustamaan
Miamiin. Siellä studion pihalla voisit tavata
heidät lähes joka päivä. - disco man
pakko yritää jotain tuleehan se robin perhana moskovaankin miks ei tänne hermo mene kiun ei nää suosikkeja livenä ootkos sie fani haluisitko lähetää mulle jotain bee gees matskua siis tarkotan video cee dee tai jotain haluisitko vaihella tai siis oisko sulla taltiointia siitä sydneys keikasta 1998
- minävaaaa
liittyykö toi jotenki michael jacksoniin
- Pupsi
Ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900