Tommolan naiset

Anonyymi

Vieläkö Tommolassa jorataan?

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, se lava on myynnissä tosi kovaan hintaan.
      Ja viime talven lumet ovat romahduttaneet kahvilaterassin katteen.

      • Anonyymi

        Tommolan lavalla ei riittävästi ole viime(kään) kesänä jorattu.
        Lavahan on hyvällä paikalla, mutta se kaipaisi lisää vetovoimaa. Vetovoimaiset esiintyjätkään eivät saa lavaa täyttymään.
        Jokin järjestö, jossa olisi talkoohenkeä, voisi järjestää siellä tansseja. Sellaista täältä (Mäntyharjulta) on vaikea löytää. Tuskin täällä on paljon sellaisiakaan, jotka olisivat sen valmiit ostamaan huomattavaan hintaan.
        Jos omistaja olisin, yrittäisin päästä siitä eroon vaikka huutokaupalla hinnalla millä hyvänsä.
        Mahdollista olisi, että lava purettaisiin ja osat siirrettäisiin toiseen paikkaan. Toisaalta tanssilavojen lisätarvetta ei nykyäänkään paljoa liene.


      • Anonyymi

        Onko tietoa:
        Kuka tai mikä myy?

        Mikä on hinta?


      • Anonyymi

        Hinta on 295 ke.
        Kohteen myyntiä hoitaa välittäjä.


    • Anonyymi

      Se ei tanssipaikkana pysty ilmeisesti kilpailemaan Savitaipaleella ja Kymenlaaksossa olevien lavojen kanssa. Ne ovat vakiinnuttaneet asemansa ja pystyvät sen pitämään.

      Yksinkertaisesti markkinarako jää vähäiseksi ja toiminta ei ole tuottavaa.

      Tanssin vähäinen harrastus etenkin nuorten miesten parissa ei lupaa nousua tanssilavakulttuurille, joka on lähinnä keski-ikäisten ja sitä vanhempien varassa.

      Kuka keksiikään vetonaulan, joka toisi tanssiväkeä enemmän Tommolaan, hienolle tanssipaikalle?

    • Anonyymi

      Tuntuu siltä , että Tommolan lava tai sen omistava taho on alkuaan valinnut väärän kohderyhmän, nimittäin alle 35-vuotiaat samoin kuin myös sitä vanhemmat. Tällainen maailmaa sylleilevä asenne on kostautunut.

      Alle 30-vuotiaille ei sovi se musiikki, mikä miellyttää yli 50-vuotiaita, ja päin vastoin.
      Pitää valita noista ryhmistä jompikumpi. Kun nuoria on vähän, jää jäljelle tuo ikääntyneempien ryhmä.

      Markkinaraon raivaaminen itselle ja imagon luominen tuossa tilanteessa on varsin hankalaa, Lähellä, sanotaan 50 km:n säteellä, on useampikin lava, joilla taas on uskollinen kävijäjoukkonsa.

      Pelastus olisi nähtävästi se, että mäntyharjulaiset itse rupeaisivat huomattavasti enemmän käymään tansseissa.

      Toimisivat savitaipalelaisten tapaan: talosta kuin mökistäkin ovat tanssi-iltana isäntä ja emäntä, samoin kuin leskeksi jääneet ja muut yksin eläjät panneet parempaa päälle ja liukaspohjaiset kengät jälkeen. Sitten on otettu suunta paikalliselle tanssin areenalle. Sen jälkeen vain haettavaksi tai hakijaksi ja lattialle pyörimään!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe