Miten tulitte kaapista ulos?

Oon 14 vuotias lesbo ja haluisin kertoo mun vanhemmille mut pelkään miten ne reagoi siihen. Olis kiva kuulla miten muut on kertonu vanhemmilleen ja miten ovat reagoineet:) oon moneen kertaan yrittäny kertoa mutta oon aatellut että ”kerron myöhemmin” oon ollu kohta vuoden mun tyttöystävän kanssa yhessä ja mietin että ois hyvä saada kerrottua lähipäivinä. Kiitos jo etukäteen :3

10

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mua ärsyttää suunnattomasti "kaapista ulos" tuleminen. Koska miksi ylipäätään nykyään oletetaan et ollaan heteroita jos ei erikseen siitä sanota? Itse vaan sanoin muille kun aloin seurustelemaan tämän naisen nimen niin tuli kaikille selväksi et joo naisen kanssa tässä seurustellaan. Ei siinä selittelemään tarvitse alkaa, ihan normaalia.

    • Anonyymi

      No jos sä vaan kerrot, että haluaisit niiden tapaavan yhden spessun ihmisen. Ei kai sitten tarvi sen enempää selitellä, vastaa jos kysytään. Kyseleekö sun vanhemmat, että onko sulla poikaystävää? jos kysyy, niin sano, että eikun mä itse asiassa seurustelen tämän Liisan kanssa.

    • Anonyymi

      Avasin oven ja astuin ulos,vaikeaa oli.Sitten näin rekkalesbon dildo kädessä sumuisessa rekanhytissä..kuulin surinan ja haistoin sillin...

    • Anonyymi

      ite oon 14.v bi ja no emmä oo tullu "kaapista ulos" äitil ja iskäl koska äiti ja iskä ain sanoo et se o iha sama meeks sit vanhempan naimisii tytön tai pojan kaa mut siis no emmä oo niil kertonu kosk jos löydän jonku kivan tytön itelleni ni sit vaa tuon sen joku kerta meille tai jotaki emmä siit sen isompaa numeroo tee:)

    • Anonyymi

      Oon ite 17. v ja en oikeasti kehtaa tulla ulos. Molemmat vanhemmat uskoo, että homous on joku sairaus nii en viitti.

      • sama täällä:(


    • Anonyymi

      14 vuotiaan ei nyt välttämättä kannata vielä pohtia kaapista tuloa. Olet vasta murrosikäinen.

    • Anonyymi

      Avasin kaapin oven ja astuin pois kaapista. Vaikeampaa on jos se on lukossa jolloin pitää huutaa apua jos joku kuulisi

    • Anonyymi

      Mulla sama ongelma! Siis melkein🥲 Oon 12v (tiiän et oon nuori mut oon varma et oon bi/lesbo!) tyttö ja oon siis bi/lesbo! En oo tullu kaapista ulos, koska en uskalla🥲
      Haluisin kertoo äitille eka mut en tiiä miten! Kertokaa miten te kerroitte teidän vanhemmille nii saisin jotain keinoja🙂

      • Anonyymi

        Olette vaan sinut itsenne kanssa, se on tärkein asia ! Jos vanhemnat ei hyväksy, niin missä on heidän RAKKAUTENSA ?!


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe