Huomenta.............
<3
Vastaukset 10
- Anonyymi
Riston meloneille huomenta.
- Anonyymi
Huomenta Nappis.😍Loikoilen vielä mun ihanassa pylväs sängyssä.Haaveilen ihanasta uroksesta,joka pitäisi mua hyvänä.😚
- Anonyymi
Huomenta!
Ratsastiko Cersei villin lännen malliin märkiin uniin?😀- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ei ollut Cerseitä, mut joku nainen siinä oli.....
<3Tuo uni ei ollut ainakaan minusta, kun siinä luki vain "joku nainen".
Jos olisin edes vilahtanut unessa, niin tuon joku nainen tilalla olisi ollut joku ihana nainen😀
Joopa joo, tallasii me oman arvon tuntevat tulitikkurinsessat ollaan.🙂 Mut hei, ehkä ens yönä sitten.
Niin että mitä kuvittelit?
Tarkotin et voidaan sit tehä tikusta asiaa kuka sit hereillä tääl onkin😀
- Anonyymi
Risto voisi tulla mun tykö ja imeskellä mun melooneita,kahlita käsirauodoilla mut sänkyyn .😋Nam......
- Anonyymi
Riston kanssa kuutamouinille.💋
- Anonyymi
Sängyn lämmittäjän paikka vapaana.🐝
- Anonyymi
Etpä ainakaan kuulu Kello 5 klubiin. . .
- Anonyymi
Risto reipas herätys.🐴
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941385
- 781133
- 49837
Mustikat jää metsiin
kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi64831- 59786
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157759- 40709
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?86668Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16650Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA24581